Dostawa środków czystości i kosmetyków

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-25 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770670-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 398313009, 398300009, 398310006, 337119006, 337000007, 243232006, 395142000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i kosmetyków, która obejmuje:
Pakiet 1 – Preparaty do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych;
Pakiet 2 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową;
Pakiet 3 – Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej;
Pakiet 4 – Środek piorąco - dezynfekujący do prania ścierek i mopów;
Pakiet 5 – Preparat do odkamieniania;
Pakiet 6 – Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk;
Pakiet 7 – Kosmetyki do pielęgnacji skóry;
Pakiet 8 – Pianka do pielęgnacji skóry;
Pakiet 9 – Środek do czyszczenia wanien;
Pakiet 10 – Emulsja do pielęgnacji rąk;
Pakiet 11 – Oliwka do masażu;
Pakiet 12 – Różne środki czystości i kosmetyki;
Pakiet 13 – Kwas cytrynowy;
Pakiet 14 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny;
Pakiet 15 – Mleczko do czyszczenia;
Pakiet 16 – Preparat do usuwania zabrudzeń poremontowych;
Pakiet 17 – Preparat do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych;
Pakiet 18 – Czyściwo przemysłowe;
Pakiet 19 – Suche chusteczki włókninowe, niskopyłowe wraz z pojemnikiem dozującym;
Pakiet 20 – Ścierki podłogowe;
Pakiet 21 – Płyn do odkamieniania w spreju;
Pakiet 22 – Środek do usuwania pleśni w spreju;
Pakiet 23 – Płyn do czyszczenia ekranów w aerozolu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-23 do SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi:
3.1. być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.), lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.) – dotyczy Pakietu 19 poz. 1;
3.2. posiadać biobójcze działanie i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 2231 ze zm.)– dotyczy Pakietu 4;
3.3. być kosmetykiem i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2227 ze zm.) oraz
w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342
z 22.12.2009, str. 59, ze zm.) – dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 10, 11 i 12 poz. 1 – 4
i 10- 16;
3.4. być przeznaczony do kontaktu z żywnością i spełniać warunki określone
w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L. nr 338, str. 4) – dotyczy Pakietu 1 poz. 3 i 4, Pakietu 13;
4. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia – nie dotyczy Pakietu 1 poz. 7:
4.1. w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną).
4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny.
5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f87a8f1d-8058-426b-9efb-d45b969f6df6
Biuletyn 770670-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 92356930000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i kosmetyków
Numer referencyjny 41 Z PN 20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i kosmetyków, która obejmuje: Pakiet 1 – Preparaty do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych; Pakiet 2 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową; Pakiet 3 – Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej; Pakiet 4 – Środek piorąco - dezynfekujący do prania ścierek i mopów; Pakiet 5 – Preparat do odkamieniania; Pakiet 6 – Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk; Pakiet 7 – Kosmetyki do pielęgnacji skóry; Pakiet 8 – Pianka do pielęgnacji skóry; Pakiet 9 – Środek do czyszczenia wanien; Pakiet 10 – Emulsja do pielęgnacji rąk; Pakiet 11 – Oliwka do masażu; Pakiet 12 – Różne środki czystości i kosmetyki; Pakiet 13 – Kwas cytrynowy; Pakiet 14 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny; Pakiet 15 – Mleczko do czyszczenia; Pakiet 16 – Preparat do usuwania zabrudzeń poremontowych; Pakiet 17 – Preparat do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych; Pakiet 18 – Czyściwo przemysłowe; Pakiet 19 – Suche chusteczki włókninowe, niskopyłowe wraz z pojemnikiem dozującym; Pakiet 20 – Ścierki podłogowe; Pakiet 21 – Płyn do odkamieniania w spreju; Pakiet 22 – Środek do usuwania pleśni w spreju; Pakiet 23 – Płyn do czyszczenia ekranów w aerozolu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-23 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi: 3.1. być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.), lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.) – dotyczy Pakietu 19 poz. 1; 3.2. posiadać biobójcze działanie i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 2231 ze zm.)– dotyczy Pakietu 4; 3.3. być kosmetykiem i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2227 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342 z 22.12.2009, str. 59, ze zm.) – dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 10, 11 i 12 poz. 1 – 4 i 10- 16; 3.4. być przeznaczony do kontaktu z żywnością i spełniać warunki określone w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L. nr 338, str. 4) – dotyczy Pakietu 1 poz. 3 i 4, Pakietu 13; 4. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia – nie dotyczy Pakietu 1 poz. 7: 4.1. w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 22
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty: 1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.) lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.)– dotyczy Pakietu 19 poz. 1. 2. Dokument dopuszczający do obrotu preparaty biobójcze w myśl ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 2231 ze zm.) - pozwolenie, zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót – dotyczy Pakietu 4. 3. Celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć pełen raport z badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE (posiadające certyfikat jakości ISO), zgodnie z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi – normy co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywne metody badań zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dotyczy Pakietu 4. 4. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2227 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342 z 22.12.2009, str. 59, ze zm.) - dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 10, 11, 12 poz. 1-4 i 10-16. 5. Ulotki informacyjne, karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia. 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 lub oświadczenie, że nie jest wymagane – nie dotyczy Pakietu 1 poz. 7; Pakietu 6, 7, 8, 10, 11, 12 poz. 1-4 i 10-16 oraz pakietów 18, 19 i 20 . 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L. nr 338, str. 4) – dotyczy Pakietu 1 poz. 3 i 4, Pakietu 13 UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…). 2.2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 2.3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku, z zastrzeżeniem ust. 3, 2) zmiany wielkości opakowania i ewentualnej zmiany ceny jednostkowej z tą zmianą związanej z zachowaniem proporcjonalności, w przypadkach zmian w tym zakresie, 3) obniżenia wynagrodzenia (ceny) netto i brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcę promocji lub upustów, 4) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku prawnego z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony; 6) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto danego pakietu, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. 2. W razie zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, oraz jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 3-10 niniejszego paragrafu. 3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 4. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 2 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 umowy, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem lub realizacją umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020, poz. 1342). W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia. 7. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń; 2) wpływ zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazać adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 9. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 2 są uzasadnione. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.
IV 4 4 data 2021-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału, ponieważ nie ustanowił żadnego warunku.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środek piorąco - dezynfekujący do prania ścierek i mopów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka piorąco - dezynfekującego do prania ścierek i mopów. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Preparat do odkamieniania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do odkamieniania. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Kosmetyki do pielęgnacji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosmetyków do pielęgnacji skóry. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pianka do pielęgnacji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pianki do pielęgnacji skóry. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Środek do czyszczenia wanien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka do czyszczenia wanien. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Emulsja do pielęgnacji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji do pielęgnacji rąk. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Oliwka do masażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oliwki do masażu. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Różne środki czystości i kosmetyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych środków czystości i kosmetyków. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kwas cytrynowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24323200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwasu cytrynowego. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Mleczko do czyszczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleczka do czyszczenia. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Preparat do usuwania zabrudzeń poremontowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do usuwania zabrudzeń poremontowych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-16 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Preparat do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-17 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Czyściwo przemysłowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa przemysłowego. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-18 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Suche chusteczki włókninowe, niskopyłowe wraz z pojemnikiem dozującym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa suchych chusteczek włókninowych, niskopyłowych wraz z pojemnikiem dozującym. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-19 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Ścierki podłogowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ścierek podłogowych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-20 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Płyn do odkamienia w spraju
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do odkamienia w spraju. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-21 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Środek do usuwania pleśni w spraju
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka do usuwania pleśni w spraju. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-22 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Płyn do czyszczenia ekranów w aerozolu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do czyszczenia ekranów w aerozolu. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-23 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)