Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772317-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych w ilościach , o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfe91d21-8936-48a8-a788-97a5ba9244cc
Biuletyn 772317-N-2020
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061,
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@pszs.eu,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu/ platforma zakupowa (w zakładce- Zamówienia Publiczne)
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu/ platforma zakupowa (w zakładce- Zamówienia Publiczne)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ - budynek administracji, Dziennik Podawczy, pokój Nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych
Numer referencyjny DZP-271-42/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych w ilościach , o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie- oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie- oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie- oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty związane z przedmiotem zamówienia – foldery, opisy, karty danych technicznych wystawione przez producenta wyrobu, w których treść potwierdza spełnianie wymagań przedmiotu zamówienia z oferowanym.
Inne dokumenty niewymienione 1)Art 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga : Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art 24 ust. 11 Pzp. 2) Formularze cenowe oferty. 3)Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ i opis sposobu przygotowania oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia §1 1. Przedmiotem umowy jest dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych do siedziby – magazyn zamawiającego - ul. Szpitalna 14 w ilościach, o parametrach podanych w załączniku numer ………, który stanowi integralną część umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie conajmniej 70% łącznego zamówienia objętego niniejszą umową. 3. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży stosowne dokumenty osobie odpowiedzialnej za realizację umowy. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer…… do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi………….. zł (słownie……..). Kwota podatku VAT wynosi………zł (słownie:………..). Wartość zamówienia brutto wynosi……..zł (słownie……..). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer…….przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania ewentualnej umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 4. Zmiana o której mowa w ust. 3 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów. 5. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianach w ust. 3. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn Zamawiającego, podatek VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacja z podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI ZAMÓWIENIA BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁ PODWYKONAWCA), c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę, 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy – od …….. do ……………. 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1 stosownym aneksem, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych telefonicznie lub pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu ……. dni roboczych (pn-pt) od złożonego zamówienia, w godz. 7:00 – 14:00 do magazynu Zamawiającego. 4. Każda partia towaru ma zawierać numer serii, nazwę i adres producenta, nazwę handlową, termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby zamawiającego i będzie dostarczana na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Pani Anna Szlachtowska – Zaopatrzenie- Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - numer telefonu: 18 263 30 70. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest Pan/Pani ……..- numer telefonu:…………., adres e-mail ……………………… §4 1. Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostawy partii towaru oraz złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. 2. Zamawiający posiada platformę do składania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się trzykrotnie uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się trzykrotnie uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków, o których mowa w ust. 1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości asortymentu, łącznie z wymianą towaru na wolny od wad lub uzupełnieniem brakującej partii, załatwiane będą w terminie ….. dni od złożonej reklamacji, na koszt i ryzyko Wykonawcy. §8 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -10% wartości brutto niezrealizowanej części umowy w przypadku odmowy zawarcia przez Wykonawcę aneksu w sytuacji określonej w §3 ust. 2. -1,5% wartości brutto zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, -1,5% wartości brutto środka wynikającej z umowy, w przypadku niedostarczenia kart charakterystyk dla danego środka, o których mowa w §1 ust. 5. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie zostaną one potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp). 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §10 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/ w części/w całości ..........przez podwykonawcę/ów: a) ……………………………………………………………………………………., b) …………………..…………………………………………………………………. 2. Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §11 1. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów: a) …………………………………………………………………………………………, b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §12 Wykonawca, jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. ..……………….………………… ……………….………………….. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej umowy w przypadkach: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacja z podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI ZAMÓWIENIA BĘDZIE BRAŁ UDZIAŁ PODWYKONAWCA), c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki chłonne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pieluchomajtek chłonnych w ilościach i parametrach opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Majtki chłonne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa majtek chłonnych o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)