ZP/CZD/0199/20 Dostawa materiałów opatrunkowych - 3 pakiety

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768943-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZP/CZD/0199/20 Dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 3 pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffb20340-3c18-45d3-87a8-2ffd0f1815da
Biuletyn 768943-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Regon 00055796100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Dzieci Polskich
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48228151024
Zamawiajacy fax +48228151015
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ipczd.pl
Adres strony url www.czd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ipczd.ezamawiajacy.pl zakładka Lista przetargów Pzp – Aktualne, a po upływie terminu składania ofert W toku
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ipczd.ezamawiajacy.pl zakładka Lista przetargów Pzp – Aktualne, a po upływie terminu składania ofert W toku
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się złożenie oferty elektronicznie za pośrednictwem platformy ezamawiający.pl (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl zakładka Lista przetargów Pzp – Aktualne - nr sprawy ZP/CZD/0199/20 – ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją dostępną na w/w platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Budynek K – pokój 103, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu ZP/CZD/0199/20 Dostawa materiałów opatrunkowych - 3 pakiety
Numer referencyjny ZP/CZD/0199/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZP/CZD/0199/20 Dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 3 pakiety
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. 3 do SIWZ; 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ – zał. 4 do SIWZ; 1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy – zał. 5.1 – 5.3 do SIWZ; 1.4. próbki do oceny kryterium jakość – w ilości: po 2 sztuki z każdej pozycji oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców. Zaleca się, aby załączone próbki były opisane, którego pakietu i której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację. Próbki, o których mowa w pkt 1.4. składane są w oryginale w Dziale Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103, - zgodnie z § 14 ust. 2 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993). 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe W przypadku oferty składanej elektronicznie Zamawiający oprócz wypełnionych załączników wymienionych w Rozdziale X siwz, wymaga dodatkowo przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego, wówczas składając ofertę za pomocą platformy ezamawiający.pl (Marketplanet) system wymaga wypełnienia Formularza Oferty poprzez podanie ceny oferty netto, stawki podatku Vat i ceny brutto dla każdego oferowanego pakietu. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym Formularzu Oferty wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie/platformie podczas składania oferty, a treścią Formularza cenowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza cenowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian: a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia; b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy; d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny; e) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego; f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SIWZ; g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości; h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów; i) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; j) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; k) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy; l) dostawy wyrobów z krótszym terminem ważności – przy odpowiednim obniżeniu ceny; 2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze stron prawa przysługującego stronie na podstawie niniejszej umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie. 3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Formy pisemnej pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji III. pkt. 3) ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Osoba wyznaczona do kontaktów z ramienia Zamawiającego: Sylwia Kudlak, Dział Zamówień Publicznych, bud.K, pokój 103, e-mail: zamowienia.publiczne@ipczd.pl, tel: +48 22 815-15-35, od pn. - pt.: 8:00 - 15:35.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Folie Chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przylepce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przylepce
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)