Dostawa wyposażenia i pomiocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim" (3).

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Powiat Kamiennogórski
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble różne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771494-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 392200000, 391512007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim” (3). Zakupione wyposażenie oraz pomoce dydaktyczne będą wykorzystywane do realizacji szkoleń w ramach Projektu. Procedura wyboru Wykonawcy szkoleń dokonywana będzie w trybie art. 138o ustawy Pzp na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
2.1. w ramach Części nr 1 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni, tj.:
1) Komunikacji w języku obcym dla kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych, technik logistyk i technik informatyk,
2) Urządzeń techniki komputerowej, technik informatyk,
3) Urządzeń techniki komputerowej,
4) Lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych,
5) Aplikacji internetowych.
w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
2.2. w ramach Części nr 2 - Dostawa wyposażenia dla pracowni, tj:
1) Technologii gastronomicznej,
2) Planowania żywienia i produkcji gastronomicznej,
3) Obsługi gości.
w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
2.3. w ramach Części nr 3 - Dostawa wyposażenia dla pracowni
1) Ślusarskiej.
w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 046ae587-433f-425b-90fa-4c0b68652305
Biuletyn 771494-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kamiennogórski
Regon 23082130000000
Zamawiajacy adres ulica ul. W. Broniewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 64 50 100
Zamawiajacy fax 075 64 50 111
Zamawiajacy email powiat@kamienna-gora.pl
Adres strony url www.kamienna-gora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020; Oś 4 Edukacja; Działanie 10.4. Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy; Poddziałanie 10.4.4. Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potzrb rynku pracy - ZIT AW.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kamienna-gora.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kamienna-gora.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i pomiocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim" (3).
Numer referencyjny ES.041.2.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim” (3). Zakupione wyposażenie oraz pomoce dydaktyczne będą wykorzystywane do realizacji szkoleń w ramach Projektu. Procedura wyboru Wykonawcy szkoleń dokonywana będzie w trybie art. 138o ustawy Pzp na usługi społeczne i inne szczególne usługi. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: 2.1. w ramach Części nr 1 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni, tj.: 1) Komunikacji w języku obcym dla kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych, technik logistyk i technik informatyk, 2) Urządzeń techniki komputerowej, technik informatyk, 3) Urządzeń techniki komputerowej, 4) Lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, 5) Aplikacji internetowych. w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia. 2.2. w ramach Części nr 2 - Dostawa wyposażenia dla pracowni, tj: 1) Technologii gastronomicznej, 2) Planowania żywienia i produkcji gastronomicznej, 3) Obsługi gości. w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia. 2.3. w ramach Części nr 3 - Dostawa wyposażenia dla pracowni 1) Ślusarskiej. w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, dla każdej z części, został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zgodnie z pkt 19.1.2. SIWZ stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 z późn. zm.). Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp lub na podstawie okoliczności wymienionych w pkt 8.2., może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody. stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik 2.1. oraz Załącznik 2.2. SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument/oświadczenie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanej szczegółowo w § 12 projektu umowy dla Części nr 1 i Części nr 2 i Części nr 3 (Tom II SIWZ), tj. w następujących okolicznościach: 1. Część nr 1: 1) przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie siły wyższej („siła wyższa” rozumiana jako zdarzenie pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy; „siła wyższa” obejmuje również wystąpienie COVID-19, którego skutki są jeszcze nieznane), która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego – nie dłużej jednak niż o 14 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach; 2) możliwa jest zmiana umowy: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego sprzętu pod warunkiem, że nowy sprzęt odpowiada sprzętowi będącemu przedmiotem umowy i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego sprzętu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy, b) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, c) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy – w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu umowy, d) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, e) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, uzasadniających ryzyko, że jego produkt lub elementy świadczenia usługi mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości – w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy netto/brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, f) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, g) zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy, h) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, i) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, Instytucji nadzorującej, j) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu sprzętu Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w OPZ w ramach wynagrodzenia; w taki przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu sprzętu wraz z oświadczeniem opisującym obecnie produkowany celem akceptacji przez Zamawiającego, k) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla sprzętu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w OPZ, l) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, z późn. zm.) wchodzących w życie po dniu zawarcia umowy, m) w przypadku przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa – w przedstawionych w pkt l) i m) przypadkach strony mogą ustalić nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju; przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i może zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, n) gdyż zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp; 2. Część nr 2 i nr 3: 1) przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie siły wyższej („siła wyższa” rozumiana jako zdarzenie pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy; „siła wyższa” obejmuje również wystąpienie COVID-19, którego skutki są jeszcze nieznane), która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego – nie dłużej jednak niż o 14 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach; 2) możliwa jest zmiana umowy: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego sprzętu pod warunkiem, że nowy sprzęt odpowiada sprzętowi będącemu przedmiotem umowy i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego sprzętu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy, b) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, c) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy, – w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu umowy, d) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, e) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, uzasadniających ryzyko, że jego produkt lub elementy świadczenia dostaw mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości – w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy netto/brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, f) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, g) zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy, h) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, i) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, Instytucji nadzorującej, j) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu sprzętu Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w OPZ w ramach wynagrodzenia; w taki przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu sprzętu wraz z oświadczeniem opisującym obecnie produkowany celem akceptacji przez Zamawiającego, k) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla sprzętu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w OPZ, l) fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w OPZ, m) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, z późn. zm.) wchodzących w życie po dniu zawarcia umowy, n) w przypadku przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa – w przedstawionych w pkt l) i m) przypadkach strony mogą ustalić nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju; przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i może zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, n) gdyż zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia i pomiocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim" (3).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, dla każdej z części, został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zgodnie z pkt 19.1.2. SIWZ stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni, tj.: 1) Komunikacji w języku obcym dla kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych, technik logistyk i technik informatyk, 2) Urządzeń techniki komputerowej, technik informatyk, 3) Urządzeń techniki komputerowej, 4) Lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, 5) Aplikacji internetowych. w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia i pomiocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim" (3).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, dla każdej z części, został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zgodnie z pkt 19.1.2. SIWZ stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia dla pracowni, tj: 1) Technologii gastronomicznej, 2) Planowania żywienia i produkcji gastronomicznej, 3) Obsługi gości. w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia i pomiocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim" (3).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, dla każdej z części, został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin realizacji zgodnie z pkt 19.1.2. SIWZ stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia dla pracowni 1) Ślusarskiej w zakresie, który określono szczegółowo w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)