Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777120-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji”, w podziale na części:
1.1. Część nr 1: Zakup jednego pakietu oprogramowania antywirusowego pozwalającego na instalację na 250 stacjach roboczych.
1.2. Część nr 2: Zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji z wykorzystaniem systemów klasy ERP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki
nr 1A i 1B do SIWZ.
3. Dotyczy części nr 1:
3.1 Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie przez Wykonawcę w postaci klucza licencyjnego pozwalającego na jego bezpośrednie wprowadzenie w oprogramowaniu antywirusowym instalowanym na urządzeniach końcowych lub poprzez zdalne aktywowanie licencji na zainstalowanym uprzednio (na urządzeniu końcowym) oprogramowaniu, za pomocą Centralnej Konsoli Zarządzania – ESET Security Management Center.
3.2 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z zapisów art. 29 ust. 3 ustawy, wskazując
na konkretne licencje oprogramowania. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. O powyższym decyduje charakter celu Uniwersytetu Opolskiego - Zamawiającego związanego z rozwojem jednolitej bazy oprogramowania. Wskazane przez Zamawiającego konkretne licencje oprogramowania są aktualnie wykorzystywanym oprogramowaniem. Zatem wymienione przez Zamawiającego, a oczekiwane przez użytkowników licencje oprogramowania są w pełni kompatybilne z posiadaną przez uczelnię bazą oprogramowania, a wskazane ilości mają związek z koniecznością „przedłużenia” ważności licencji już posiadanych lub doposażeniem aktualnej bazy oprogramowania.
3.3 Zamawiający posiada oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Protection Standard oparte
o Centralną Konsolę Zarządzania – ESET Security Management Center, które zostało zakupione, wdrożone i uruchomione w Uniwersytecie Opolskim w 2017 r.
3.4 Zamawiający dopuszcza oprogramowanie lub licencje oprogramowania równoważne.
3.5 Określenie warunków równoważności:
3.6 Zamawiający uzna oprogramowanie za równoważne jeśli zapewni ono pełną integrację z wdrożoną w Uniwersytecie Opolskim Centralną Konsolą Zarządzania – ESET Security Management Center,
a wersja zaoferowanego oprogramowania spełni wszystkie wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SIWZ.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.1. dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie – zgodnie z zapisami pkt. 4.1-4.2 SIWZ i pkt. 19.6-19.10 SIWZ.
4.2. zapewnienie wsparcia technicznego na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1A i 1B do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 991e0a8f-1157-4ab5-a934-e550121d612e
Biuletyn 777120-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w części nr 1: Projekt pt. „Włączenie Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu do Uniwersytetu Opolskiego”, realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr MNiSW/2020/364/DIR/KON z dnia 15.10.2020r., okres realizacji od 01.06.2020 – 31.10.2021.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1553 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1553
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska 48 , pokój nr 26-27
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji
Numer referencyjny D/54/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji”, w podziale na części: 1.1. Część nr 1: Zakup jednego pakietu oprogramowania antywirusowego pozwalającego na instalację na 250 stacjach roboczych. 1.2. Część nr 2: Zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji z wykorzystaniem systemów klasy ERP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 1A i 1B do SIWZ. 3. Dotyczy części nr 1: 3.1 Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie przez Wykonawcę w postaci klucza licencyjnego pozwalającego na jego bezpośrednie wprowadzenie w oprogramowaniu antywirusowym instalowanym na urządzeniach końcowych lub poprzez zdalne aktywowanie licencji na zainstalowanym uprzednio (na urządzeniu końcowym) oprogramowaniu, za pomocą Centralnej Konsoli Zarządzania – ESET Security Management Center. 3.2 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z zapisów art. 29 ust. 3 ustawy, wskazując na konkretne licencje oprogramowania. Jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. O powyższym decyduje charakter celu Uniwersytetu Opolskiego - Zamawiającego związanego z rozwojem jednolitej bazy oprogramowania. Wskazane przez Zamawiającego konkretne licencje oprogramowania są aktualnie wykorzystywanym oprogramowaniem. Zatem wymienione przez Zamawiającego, a oczekiwane przez użytkowników licencje oprogramowania są w pełni kompatybilne z posiadaną przez uczelnię bazą oprogramowania, a wskazane ilości mają związek z koniecznością „przedłużenia” ważności licencji już posiadanych lub doposażeniem aktualnej bazy oprogramowania. 3.3 Zamawiający posiada oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Protection Standard oparte o Centralną Konsolę Zarządzania – ESET Security Management Center, które zostało zakupione, wdrożone i uruchomione w Uniwersytecie Opolskim w 2017 r. 3.4 Zamawiający dopuszcza oprogramowanie lub licencje oprogramowania równoważne. 3.5 Określenie warunków równoważności: 3.6 Zamawiający uzna oprogramowanie za równoważne jeśli zapewni ono pełną integrację z wdrożoną w Uniwersytecie Opolskim Centralną Konsolą Zarządzania – ESET Security Management Center, a wersja zaoferowanego oprogramowania spełni wszystkie wymogi określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SIWZ. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1. dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie – zgodnie z zapisami pkt. 4.1-4.2 SIWZ i pkt. 19.6-19.10 SIWZ. 4.2. zapewnienie wsparcia technicznego na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1A i 1B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1.1. dostarczenie przedmiotu zamówienia: maksymalnie do siedmiu [ 7 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 1.2. zapewnienie wsparcia technicznego w okresie: dotyczy części nr 1: od dnia aktywowania pakietu oprogramowania do dnia 23.03.2020. dotyczy części nr 2: od dnia aktywowania dostępu do zdalnego przetwarzania informacji przez okres dwunastu [ 12 ] miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza świadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/54/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 1.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 1.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 1.9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup jednego pakietu oprogramowania antywirusowego pozwalającego na instalację na 250 stacjach roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Zakup jednego pakietu oprogramowania antywirusowego pozwalającego na instalację na 250 stacjach roboczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 1A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji z wykorzystaniem systemów klasy ERP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji z wykorzystaniem systemów klasy ERP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)