Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Wymoju CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa książek i gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych w ramach zadania: Aktywizacja dzieci i młodzieży dzięki lokalnym centrom aktywności i integracji w Gminie Stawiguda.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Gmina Stawiguda
Miejscowość Stawiguda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776469-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 397100002, 444110004, 391600001, 391410002, 375000003, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Wymoju
CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV
CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego
CZĘŚĆ III – Dostawa mebli
CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego
CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych
CZĘŚĆ VI – Dostawa książek i gier planszowych
CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych
2. Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, SIWZ - Rozdział III oraz projekt umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfd6a2be-def6-4879-bc12-f5284a4e4c05
Biuletyn 776469-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Stawiguda
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Olsztyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Stawiguda
Zamawiajacy kod pocztowy 11-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 126 475
Zamawiajacy fax 895 126 910
Zamawiajacy email e-mail: stawiguda@stawiguda.com.pl
Adres strony url bip.stawiguda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip.stawiguda.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.stawiguda.pl
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Wymoju CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa książek i gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych w ramach zadania: Aktywizacja dzieci i młodzieży dzięki lokalnym centrom aktywności i integracji w Gminie Stawiguda.
Numer referencyjny BiZ.271.1.37.2020.BD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Wymoju CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa książek i gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych 2. Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, SIWZ - Rozdział III oraz projekt umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 100 dni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe oferowanego wyposażenia lub opis oferowanego wyposażenia w przypadku braku kart katalogowych.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Informacja art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6; 6) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 6A.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem. DLA CZĘŚCI NR 1-5 i 7 Kryteria: 1. Cena* brutto wyrażona w PLN - Wc (waga 60 %) proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena brutto z ofert Wc = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 60% cena brutto oferty badanej * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Okres gwarancji – Wn (waga 40 %) Za wystawienie gwarancji powyżej minimalnego wymaganego okresu, Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszej niż 24 miesiące będzie traktowane jako niezgodne z SIWZ. Wartość okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: Gwarancja na okres 24 miesięcy – 0 pkt Gwarancja na okres 36 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium okresu pełnej gwarancji Wn punkty za udzielenie gwarancji oferty badanej Wn = ---------------------------------------------------------------------------x 100 pkt x 40% maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wn DLA CZĘŚCI NR 6 1. Cena* brutto wyrażona w PLN - Wc (waga 60 %) proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena brutto z ofert Wc = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 60% cena brutto oferty badanej * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Termin płatności faktury - Wp (waga 40 %) Termin płatności Wp – max 40 pkt. Termin płatności - minimalny 21 dni, maksymalny 30 dni. Wpisanie terminu krótszego niż 21 dni będzie traktowane jako 21 dni; zgodnie z przepisami niedopuszczalne jest wpisanie terminu dłuższego niż 30 dni. W przypadku podania w ofercie terminu dłuższego niż 30 dni termin będzie traktowany jako 30 dni. Objaśnienie: Zadeklarowanie Terminu płatności faktur 21 dni – 0 pkt Zadeklarowanie Terminu płatności faktur 30 dni – 40 pkt ilość punktów dodatkowych danej oferty Wp = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100 pkt x 40% maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wp 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome. podać firmy podwykonawców. 7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stawiguda jest Pan Kamil Sapeta, kontakt: tel. 533-80- 80-90, e-mail: iod@stawiguda.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i powinien posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie urządzenia powinny być zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane oraz gotowe do użytku a także powinno zostać przeprowadzone podstawowe szkolenie z obsługi zainstalowanego sprzętu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i powinien posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie urządzenia powinny być zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane oraz gotowe do użytku a także powinno zostać przeprowadzone podstawowe szkolenie z obsługi zainstalowanego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia sanitarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, SIWZ oraz projekt umowy. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Przed wykonaniem i montażem rolet oraz mebli Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić wymiary z natury. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncepcję mebli do akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem i montażem. Załączona do postępowania wizualizacja (rysunek nr 2) jest jedynie rysunkiem poglądowym i nie przedstawia ostatecznego rozmieszczenia i układu mebli. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa książek i gier planszowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)