Doposażenie sprzętowe medyczne i niemedyczne Oddziałów Wewnętrznego i Psychiatrycznego SPZZOZ W Przasnyszu.

Data publikacji 2014-07-23
Data zakończenia 2014-08-04 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Przasnysz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246570 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331232103, 331700002, 331900008, 323200002, 390000002, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego wykazanego niżej:

Pakiet I luźny
Kardiomonitor - szt. 4
Aparat EKG z 12 odprowadzeniami z wózkiem - szt. 2
Laryngoskop - szt. 2
Aparat do mierzenia ciśnienia - szt. 9
Resuscytator dla dorosłych z kompletem masek i rezerwuarem do tlenu - szt. 3
Ssak elektryczny jezdny dwubutlowy - szt. 2
Pompy infuzyjne dwutorowe - szt. 4
Defibrylator - szt. 1
Macerator (do basenów, naczyń jednorazowych) - szt. 1
Lodówka do leków - szt. 2
Telewizor do pokoje dziennego - szt. 1
Wózek sprzątacza - szt. 2
Zestaw komputerowy - szt. 3

Pakiet II
Zestaw rehabilitacyjny łóżkowy standardowy - szt. 24
Zestaw rehabilitacyjny łóżkowy dla ciężko chorych - szt. 6

Pakiet III Wyposażenie specjalistyczne pomieszczeń Oddziału psychiatrycznego i wewnętrznego
Stolik zabiegowy - szt. 3
Szafa do leków przeszklona 1 drzwiowa - szt. 3
Szafa do leków przeszklona 2 drzwiowa - szt. 3
Wózek z tacą do leków - szt. 5
Taca do zestawu przeciwwstrząsowego - szt. 2
Biurko lekarskie - szt. 4
Kozetka lekarska - szt. 3
Waga lekarska - szt. 3
Wózek zabiegowy do pobierania krwi - szt. 1
Dozownik do tlenu - szt. 12
Wózek siedzący - szt. 2
Wózek leżący - szt. 2
Siedzisko pod prysznic - szt. 4
Wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny - szt. 5
Wózek transportowa - kąpielowy - szt. 2
Wózek pod aparaturę medyczną - szt. 1

PAKIET IV Wyposażenie techniczne pomieszczeń oddziału.
Fotel obrotowy - szt. 5
Taboret obrotowy - szt. 2
Kosz na odpady medyczne - szt. 3
Wieszak stojący. - szt. 4
Tablica na ruch chorych - szt. 2
Kosz na odpady niemedyczne - szt. 27
Regał na czystą pościel - szt. 1
Regał na środki czystościowe i dezynfekcyjne - szt. 1
Regał magazynowy - szt. 4
Szafa kartotekowa - szt. 3
Szafa magazynowa - szt. 1
Stół - szt. 20
Krzesło na salę chorych, stołówkę i kuchnię - szt. 69
Wieszak wiszący - szt. 5
Popielniczka - szt. 2

Opis

Pakiet I poz. 1 Kardiomonitor - szt. 4Pakiet I poz. 2 - Aparat EKG z 12 odprowadzeniami 2 sztPakiet I poz. 3 - Laryngoskopy z kompletem łyżek dla dorosłych szt. 2Pakiet I poz. 4 - Aparat do mierzenia ciśnienia szt. 9Pakiet I poz. 5 - Resuscytator dla dorosłych z kompletem masek i rezerwuarem do tlenu 3 szt.Pakiet I poz. 6 - SSak elektryczny jezdny dwubutlowy szt. 2Pakiet I poz. 7 - Pompy infuzyjne dwutorowe szt. 4Pakiet I poz. 8 - Defibrylator szt. 1Pakiet I poz. 9 -Macerator (do basenów, naczyń jednorazowych) szt. 1Pakiet I poz. 10 - Lodówka do leków szt. 2Pakiet I poz. 11 - Telewizor do pokoju dziennego 1 sztPakiet I poz. 12 - Wózek sprzątacza szt. 2Pakiet I poz. 13 - Zestaw komputerowy kompl. 3Pakiet II Zestawy rehabilitacyjne:
1. Zestaw rehabilitacyjny łóżkowy standard szt. 24
2. Zestaw rehabilitacyjny łóżkowy dla ciężko chorych szt. 6Pakiet III Wyposażenie specjalistyczne pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego i WewnętrznegoPakiet IV - Wyposażenie techniczne pomieszczeń oddziałów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Sadowa 9
Nr domu 9
Miejscowość Przasnysz
Kod Pocztowy 06-300
Województwo mazowieckie
Tel 29 75 34 310
Fax 29 7534380
Internet www.szpitalprzasnysz.pl
Regon 00030248000000
E-mail szpitalprzasnysz@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 15/09/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na poszczególne pakiety w wysokości: Pakiet I luźny Poz. 1 800,00; Poz. 2 200,00; Poz. 3 150,00; Poz. 4 50,00; Poz. 5 40,00; Poz. 6 150,00; Poz. 7 350,00; Poz. 8 750,00; Poz. 9 400,00; Poz. 10 40,00; Poz. 11 50,00; Poz. 12 100,00; Poz. 13 250,00 Pakiet II 2.300,00 Pakiet III 1.000,00 Pakiet IV 800,00 Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 04.08.2014 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu: PBS Ciechanów 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOPOSAŻENIE SPRZĘTOWE MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO I ODDZIAŁU PSYCHIATRYCZNEGO SPZZOZ W PRZASNYSZU
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Wiedza Zamawiający wymaga potwierdzenia wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. dla Pakietów I, II, III dostawy sprzętu medycznego dla Pakietu IV niemedycznego sprzętu o wartości co najmniej: Pakiet I Poz. 1 - 30.000,00 brutto Poz. 2 - 8.000,00 brutto Poz. 3 - 5.000,00 zł brutto Poz. 4 - 1.500,00 zł brutto Poz. 5 - 1.500,00 zł brutto Poz. 6 - 5.000,00 zł brutto Poz. 7 - 15.000,00 zł brutto Poz. 8 - 30.000,00 zł brutto Poz. 9 - 15.000,00 zł brutto Poz. 10 - 1.500,00 zł brutto Poz. 11 - 2.000,00 zł brutto Poz. 12 - 5.000,00 zł brutto Poz. 13 - 10.000,00 zł brutto Pakiet II - 100.000,00 zł brutto Pakiet III - 50.000,00 zł brutto Pakiet IV - 35.000,00 zł brutto W przypadku składania ofert na więcej niż jeden Pakiet lub w przypadku Pakietu I więcej niż na jedną pozycję powyższe wymagania odnoszące się do wartości wykonanych dostaw należy zsumować.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - okresu realizacji umowy w przypadku kiedy Wykonawca udowodni, że z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego nie jest w stanie zrealizować zamówienia w określonym w umowie terminie np.: producent urządzeń wydłużył termin realizacji w stosunku do terminu wynikającego z umowy, wystąpiła przerwa w dostawach itp. Wydłużenie okresu realizacji zamówienia nie może być dłuższe niż 20 dni. - terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy - terminy te mogą ulec zmianie w sytuacji opisanej w pkt 2 tiret 1, ponadto kiedy w interesie Zamawiającego będzie dokonanie tych zmian - zmiany wielkości ceny, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. - zmiany adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy, - zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, - zmiany będącej skutkiem poprawy omyłki oczywistej - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, a także zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku następujących okoliczności: a) zmiany umowy będą korzystne dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalprzasnysz.pl
Adres uzyskania siwz SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja pok. Z123
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup sprzętu realizowany i współfinansowany ze środków UE jest w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)