Doposażenie placu zabaw przy ul. Krochmalnej (postępowanie znak: 44/ZP/14).

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-08 09:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160807 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451127002, 452332506, 451127239, 452623509, 454321122, 391136003, 391212008, 391110003, 773000003, 392243403, 375352009, 452231007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na pl. zabaw przy ul. Krochmalnej 3 - działki ewid. nr 74; 76; 77 z obrębu 6-01-05, w ramach zadania pn.: Doposażenie placu zabaw przy ul. Krochmalnej, polegających na rozbudowie (art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 07.07.1994 r. prawo budowlane) istniejącego placu poprzez doposażenie go w nowe urządzenia zabawowe oraz elementy małej architektury wraz z urządzaniem zieleni.
2. Informacje ogólne:
Prace będą realizowane na terenie o powierzchni 1900m2, od wejścia od strony ul. Krochmalnej 3 do narożnika budynku Waliców 20 i sztucznej górki stanowiącej element dekoracyjny terenu.
3. W zakres prac wchodzi:
- częściowy remont zniszczonej, popękanej nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię bezpieczną syntetyczną,
- remont 2 piaskownic, demontaż piaskownic uszkodzonych, zniszczonych,
- adaptacja urządzeń zabawowych istniejących poprzez ich oczyszczenie i odremontowanie,
- montaż nowych, trwałych urządzeń zabawowych, stabilnie związanych z gruntem: skałka wspinaczkowa, huśtawka gniazdowa, trampolina, bujak sprężynowiec (2 szt.), zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią,
- montaż elementów małej architektury: stolik okrągły dla 8 osób, ławki z oparciem (8 szt.), ławki bez oparcia (3szt.), stojaki rowerowe (3 szt.).
- usługi ogrodnicze w zakresie określonym nw. dokumentacją.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą:
- Plan zagospodarowania terenu - doposażenia placu zabaw przy ul. Krochmalnej, z dnia 21.05.2014 r. Autorstwa: 4 Pory Roku, ul. Szklarniowa 6B, 03-046 Warszawa.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - doposażenia placu zabaw przy ul. Krochmalnej, z dnia 21.05.2014 r. Autorstwa: 4 Pory Roku, ul. Szklarniowa 6B, 03-046 Warszawa.
- Przedmiar robót (branża budowlana, ogrodnicza),
ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ,
2) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
2.4. Gwarancja:
- na wykonane prace 36 miesięcy od daty odbioru końcowego,
- na zamontowane urządzenia 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Ulica Al. Solidarności 90
Nr domu 90
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-003
Województwo mazowieckie
Tel 22 5048586,87,89,90
Fax 22 5048592
Internet www.wola.waw.pl
Regon 01525966300161
E-mail zampub@wola.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
Czas D
Data zakończenia 24/10/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie --------------------------------------------------------------------
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał: - co najmniej dwie (2) roboty budowlane o minimalnej wartości brutto 170.000,00 zł każda, polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji placu zabaw z zastrzeżeniem, iż w zakres każdej roboty budowlanej wchodziło wykonanie nawierzchni syntetycznej o powierzchni, co najmniej 150 m2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, o których mowa w Części V SIWZ.
Potencjał --------------------------------------------------------------------
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności, posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub w specjalności drogowej, posiadającą min. 2 lata praktyki zawodowej przy robotach budowlanych. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, o których mowa w Części V SIWZ.
Sytuacja --------------------------------------------------------------------
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. 2. Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - pisemne zobowiązanie podmiotów, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w formie oryginałów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument zawierał w szczególności: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniony (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.), - jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o współpracy, itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12 ust. 2 oraz § 14, tj: § 12 ust. 2 : - w sytuacji, której Strony nie przewidziały przy zawieraniu umowy, w celu sprawnego wykonania prac i zapewnienia dobrej ich jakości, Wykonawca może podczas realizacji umowy wnioskować, że inny zakres prac niż wskazany w ust. 1 wykona przy udziale podwykonawcy(ów), mimo że podczas zawarcia umowy deklarował wykonanie zamówienia w sposób określony jak w ust. 1. § 14: 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do umowy za zgodą Zamawiającego. 2. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji Przedmiotu Umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 o okres potrzebny do wykonania robót zamiennych, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych; 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny; 3) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia; 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy; 6) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że nie wykraczają one poza zakres dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej oraz wartości umowy brutto o której mowa w § 5 ust. 1 umowy; 7) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych; 8) wysokości wynagrodzenia określonego w § 12 ust 4 pkt 7 ppkt c. 7. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ponieważ pomimo zachowania przez zamawiającego należytej staranności w jej sprawdzeniu wykryto wady lub usterki, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności, lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 8. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 4, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót; 2) poprawa jakości wykonanych robót budowlanych; 3) zmiana obowiązujących przepisów; 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót; 5) siła wyższa. 10. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 11. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 12. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Harmonogramu spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2, Wykonawca przygotuje zamienny Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, który po uzgodnieniu z Zamawiającym stanowić będzie załącznik nr 1.1. 13. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności. 2.1. Szczegółowe warunki wprowadzenia powyższych zmian zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Adres uzyskania siwz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 20,20 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 WZP lub za zaliczeniem pocztowym
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)