Inne dokumenty potwierdzające |
1. Oświadczenie o wdrażaniu lub stosowaniu zasad systemu HACCP- dotyczy grup 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24.
2. Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem Regionalnej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w przypadku hurtowni - dotyczy grup - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24.
3. Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej, podanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego ( w przypadku fermy ) - dotyczy grupy 15.
4. Aktualny wynik badania zdrowotności stada ( dla ferm) - dotyczy grupy 15.
5. Oświadczenie o stosowaniu dozwolonych środków ochrony roślin i nawożenia oraz przestrzeganie okresu karencji (w przypadku producenta) - dotyczy grupy 25.
6. Oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki rolniczej w gospodarstwie rolnym (w przypadku producenta) - dotyczy grupy 25.
7. Numer gospodarstwa nadanego przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARIMIR) (w przypadku producenta) -- złożyć w formie oświadczenia - dotyczy grupy 25.
8. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia odpowiada międzynarodowym wymaganiom WHO i że jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Wspólnoty Europejskiej - można załączyć właściwy dokument, np. deklaracje zgodności itp. - dotyczy grup 26,27,28.
9. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania tzn: np. deklaracja zgodności i/lub certyfikat zgodności lub inny dokument - dotyczy grupy 29.
10. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia ( prospekty, broszury lub foldery lub zdjęcia lub katalogi lub części katalogów lub inne posiadane dokumenty ) - dotyczy grup 26,27,28,29.
|
Zmiana umowy |
W umowie - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami,
2) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie.
3) obniżenia cen przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny,
4) nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych.
W umowie Załącznik nr 3a do SIWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego,
2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy,
3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania,
4) sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania,
5) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami,
6) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie,
7) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie.
8) możliwości obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy.
|