Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
|
Ulica |
ul. Wólczańska 213
|
Nr domu |
213
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-924
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6313700
|
Fax |
042 6365663
|
Internet |
www.p.lodz.pl
|
Regon |
00000158300000
|
E-mail |
sloniows@wipos.p.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
60
|
Wadium |
Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 13.500,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych i 00/100 PLN);
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.07.14.1804 z późn. zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Wiedza |
- Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
- Wykonanie min. 1 dostawy wyposażenia informatycznego o łącznej wartości min. 400.000,00 PLN netto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Dowodami, o których mowa w pkt. 6.4.1.2., są:
1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. powyżej.
|
Potencjał |
Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
- Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 400.000,00 PLN
- Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia min 400.000,00 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
22.1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie:
22.1.1. zmiany terminu wykonania umowy (skrócenie/wydłużenie) z uwagi na:
a) wstrzymanie/przerwanie wykonania Przedmiotu Zamówienia z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej i/lub
b) okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania i/lub
c) przyczyny niezależne od Wykonawcy tj. w sytuacji zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot Zamówienia jest wykonywany i/lub
d) zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian i/lub
e) przyczyny niezależne od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia i/lub
f) konieczność wprowadzenia zmian projektowych i technologicznych mających wpływ na Przedmiot Zamówienia i/lub
g) konieczność wprowadzenia zmian do zakresu Przedmiotu Zamówienia na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia,
22.1.2. zmiany Przedmiotu Zamówienia, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego wyposażenia, elementu, materiału jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy i zaoferuje w zamian Przedmiot Zamówienia o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z wyposażeniem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ,
22.1.3. zmiany sposobu wykonania części Przedmiotu Zamówienia uzasadnionej przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Zamawiającego, w tym w przypadku wystąpienia zmian w infrastrukturze Zamawiającego,
22.1.4. zmiany zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia,
22.1.5. zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT,
22.1.6. wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
22.1.7. wystąpienie siły wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
22.1.8. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
22.2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
22.3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1) ustawy Pzp w sytuacji, cyt.: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
22.4 . Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Gwaranca
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zp.p.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, pokój 7A
|
Data składania wniosków |
14/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
60
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie realizowane jest przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej w ramach projektu nr POIS.13.01.00-00-036/12 pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor, współfinansowanego ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie 13.1 priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
- Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością producenta komputerów, który odpowiada wymogom normy ISO 9001:2008 na procesy projektowania, opracowywania i produkcji oferowanych komputerów, a także na serwis i wsparcie techniczne dotyczące kompletnego zakresu rozwiązań informatycznych na terenie Polski.
- Certyfikat na Produkcję Systemów Komputerowych i urządzeń do przetwarzania obrazu ISO 14001:2004.
- Certyfikat na zgodność komputera z niżej wymienionymi systemami operacyjnymi (potwierdzony WHCL dołączony do oferty):
a) Windows 7 x86
b) Windows 7 x64
c) Windows 8.1 x64
- Deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami EMC 2004/108/WE oraz R&TTE 1999/5/EWG - oznaczenia CE, na komputer i monitor.
- Deklaracja producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star (sprzęt musi znajdować się na stronach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.org), EPEAT Gold.
- Deklaracja producenta sprzętu o zgodności oferowanego monitora z wymaganiami normy Energy Star (sprzęt musi znajdować się na stronach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.org), TCO 6.0 (wymagane), EPEAT Gold.
- Wynik testu głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779. Głośność musi wynosić nie więcej niż 24dB.
- Zrzut ekranu zawierający obraz witryny z następującą funkcjonalnością: Możliwość pobrania aktualnych sterowników z witryny producenta komputera po uprzednim podaniu numeru seryjnego komputera.
|