Dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor

Data publikacji 2015-06-30
Data zakończenia 2015-07-14 10:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160736 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321005, 386521207, 324200003, 386534001, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, wyposażenia informatycznego w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
Ulica ul. Wólczańska 213
Nr domu 213
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-924
Województwo łódzkie
Tel 042 6313700
Fax 042 6365663
Internet www.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E-mail sloniows@wipos.p.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 13.500,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych i 00/100 PLN); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.07.14.1804 z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza - Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - Wykonanie min. 1 dostawy wyposażenia informatycznego o łącznej wartości min. 400.000,00 PLN netto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Dowodami, o których mowa w pkt. 6.4.1.2., są: 1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. powyżej.
Potencjał Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja - Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 400.000,00 PLN - Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia min 400.000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 22.1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie: 22.1.1. zmiany terminu wykonania umowy (skrócenie/wydłużenie) z uwagi na: a) wstrzymanie/przerwanie wykonania Przedmiotu Zamówienia z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej i/lub b) okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania i/lub c) przyczyny niezależne od Wykonawcy tj. w sytuacji zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot Zamówienia jest wykonywany i/lub d) zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian i/lub e) przyczyny niezależne od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia i/lub f) konieczność wprowadzenia zmian projektowych i technologicznych mających wpływ na Przedmiot Zamówienia i/lub g) konieczność wprowadzenia zmian do zakresu Przedmiotu Zamówienia na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia, 22.1.2. zmiany Przedmiotu Zamówienia, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego wyposażenia, elementu, materiału jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy i zaoferuje w zamian Przedmiot Zamówienia o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z wyposażeniem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ, 22.1.3. zmiany sposobu wykonania części Przedmiotu Zamówienia uzasadnionej przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Zamawiającego, w tym w przypadku wystąpienia zmian w infrastrukturze Zamawiającego, 22.1.4. zmiany zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia, 22.1.5. zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT, 22.1.6. wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 22.1.7. wystąpienie siły wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 22.1.8. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 22.2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 22.3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1) ustawy Pzp w sytuacji, cyt.: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 22.4 . Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwaranca
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zp.p.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, pokój 7A
Data składania wniosków 14/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Informacje dodatkowe Zadanie realizowane jest przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej w ramach projektu nr POIS.13.01.00-00-036/12 pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor, współfinansowanego ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie 13.1 priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego.
Czy unieważnienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością producenta komputerów, który odpowiada wymogom normy ISO 9001:2008 na procesy projektowania, opracowywania i produkcji oferowanych komputerów, a także na serwis i wsparcie techniczne dotyczące kompletnego zakresu rozwiązań informatycznych na terenie Polski. - Certyfikat na Produkcję Systemów Komputerowych i urządzeń do przetwarzania obrazu ISO 14001:2004. - Certyfikat na zgodność komputera z niżej wymienionymi systemami operacyjnymi (potwierdzony WHCL dołączony do oferty): a) Windows 7 x86 b) Windows 7 x64 c) Windows 8.1 x64 - Deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami EMC 2004/108/WE oraz R&TTE 1999/5/EWG - oznaczenia CE, na komputer i monitor. - Deklaracja producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star (sprzęt musi znajdować się na stronach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.org), EPEAT Gold. - Deklaracja producenta sprzętu o zgodności oferowanego monitora z wymaganiami normy Energy Star (sprzęt musi znajdować się na stronach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.org), TCO 6.0 (wymagane), EPEAT Gold. - Wynik testu głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779. Głośność musi wynosić nie więcej niż 24dB. - Zrzut ekranu zawierający obraz witryny z następującą funkcjonalnością: Możliwość pobrania aktualnych sterowników z witryny producenta komputera po uprzednim podaniu numeru seryjnego komputera.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)