58/PN/ZP/D/2016 Dostawa sprzętu komputerowego dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.

Data publikacji 2016-01-26
Data zakończenia 2016-02-03 09:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 9295 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 302000000, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego 113
Nr domu 113
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-549
Województwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 42 6393452
Internet www.usk.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
E-mail zamowienia.skwam@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 15
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż: - 40 000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.1. 2 Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 3 Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o których mowa w pkt. 1.2 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 2. 6 Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Szczegółowe informacje na temat oferowanego tu (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. Do oferty należy załączyć: - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE - dotyczy Pozycji 1, 2, 3; - Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu - dotyczy Pozycji nr 3.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1.1. Zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę nazwy własnej sprzętów w przypadku gdy: 1.2. Nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Sprzęt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; 1.3. Będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 2. Zmianę ceny przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.1 Nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na sprzęt będący przedmiotem umowy; 2.2 Nastąpi zmiana stawki podatku VAT; 3. Zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. 3.1 Zmianą terminów realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.usk.umed.lodz.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź
Data składania wniosków 03/02/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)