przedłużenie usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 7 zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1)

Data publikacji 2016-04-04
Data zakończenia 2016-04-12 12:00:00
Instytucja Instytut Adama Mickiewicza
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34337 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedłużenie usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 7 zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Adama Mickiewicza
Ulica ul. Mokotowska 25
Nr domu 25
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-560
Województwo mazowieckie
Tel 022 4476100
Fax 022 4476152
Internet www.iam.pl
Regon 14047007100000
E-mail iam@iam.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Państwowa Instytucja Kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postępowaniu to 4.600,00 zł. (słownie: cztery tysiące sześćset złotych). 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, b) termin obowiązywania gwarancji, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Instytutu Adama Mickiewicza: Bank Gospodarstwa Krajowego 79 1130 1017 0020 1461 7720 0002 z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr 6/IAM/2016/03 9. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert). 10. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 11. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu. 12. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej: - jedną usługę, porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, która obsługuje ruch, co najmniej na poziomie 10 000 unikalnych użytkowników dziennie. - dwie usługi w zakresie wsparcia aplikacji CMS opartej o system Drupal 6/7/8 których wartość w całym okresie obowiązywania wyniosła co najmniej 80 000 zł brutto każda usługa, w tym przynajmniej jedna usługa w oparciu o system Drupal 8. Zamawiający przez usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie wykonanie i wdrożenie stron internetowych.
Potencjał zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5-osobowym zespołem, w tym zapewni: - Managera projektu, posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, certyfikat z zarządzania projektami informatycznymi (Prince2, PMP, IMPA, Certified ScrumMaster lub porównywalne) i ukończone magisterskie studia w zakresie Informatyki lub w zakresie Zarządzania uzupełnione odpowiednimi studiami podyplomowymi z Zarządzania Projektami, potwierdzone dyplomami. - Jednego programistę front-end / drupal developera posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal. - Dwóch programistów back-end, posiadających, co najmniej tytuł inżyniera w zakresie Informatyki, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal. - Jednego specjalistę ds. testów i dokumentacji, posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie w testowaniu aplikacji webowych.
Sytuacja zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że Zamawiający ma prawo niewyrażenia zgody na osoby, których kwalifikacje są niższe niż wymagane w SIWZ na dane stanowisko; 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT; 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 20
Kryt 2 kryterium stawki godzinowej wykraczającej poza SLA brutto
Kryt 2p 25
Kryt 3 kryterium dostępności SLA
Kryt 3p 25
Kryt 4 jakość
Kryt 4p 30
Adres strony internetowej siwz www.iam.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00 -560 Warszawa
Data składania wniosków 12/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00 -560 Warszawa recepcja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z następującymi kryteriami: 1) kryterium koszty wynikające z SLA - 20 pkt 2) kryterium stawki godzinowej wykraczającej poza SLA brutto - 25 pkt 3) kryterium dostępności SLA - 25 pkt. 4) kryterium oceniające, jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu- 30 pkt - Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do przedstawienia obszernego opisu objaśniającego metodologie proponowanego przez Wykonawcę procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, w tym opisu podziału prac na etapy oraz opisu stosowanych narzędzi strategicznych. Wyżej wymieniona metodologia procesu będzie przedmiotem oceny oferty i w związku z powyższym jej brak nie będzie podlegał uzupełnieniu. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty ww. dokumentu otrzyma on 0 punktów. Ad. 1) W kryterium koszty wynikające z SLA maksymalna możliwa do otrzymania liczba punktów to 20. Liczba punktów przyznana ofercie będzie wyliczana wg następującego wzoru: C =najniższa cena w ofertach/cena w ofercie badanej x 100pkt. x 20% Ad. 2) W kryterium stawka godzinowa wykraczająca poza SLA najwyższą liczbę punktów (25), otrzyma oferta zawierająca najniższą wartość brutto za 1 godzinę, zgodnie ze wzorem: Wartość punktowa stawki godzinowej st obliczona wg wzoru C1 = najniższa zaproponowana stawka za 1 h / zaproponowana stawka za 1 h w ofercie badanej x 100pkt. x 25% Ad. 3 W kryterium dostępności SLA punkty - maksymalnie 25, zostaną przyznane w następujący sposób: 25 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 1 (świadczenie usługi w trybie 365x7x24 z czasem reakcji poniżej 30min); 15 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 2 (tryb 7 dni w tygodniu od godziny 7 do 18 z czasem reakcji poniżej 1 godziny); 5 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 3 (tryb od godziny 9 do 17 z wyłączeniem świąt i weekendów z czasem reakcji do 4 godzin) Ad.4. Kryterium oceniające, jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, będzie oceniane przez komisję przetargową oraz zewnętrznych ekspertów w skali od 0 do 30 pkt., na podstawie złożonego przez Wykonawcę opisu procesów z uwzględnieniem szczegółowego opisu następujących elementów: zgłaszanie zmian przez Zamawiającego, proces testowania zmian, proces odbioru zmian, proces wdrażania zmian na wersję produkcyjną, proces reakcji na awarię wraz z definicją kanałów komunikacji i postępowania na wypadek braku komunikacji w danym kanale procedury przywracania serwisu z kopii na wypadek wystąpienia problemów w wersji produkcyjnej podczas wdrożenia nowej wersji procesu umożliwiającego jednoczesny rozwój wielu alternatywnych wersji serwisu procesu umożliwiającego stawianie kopii serwisu culture.pl na potrzeby rozwoju innych projektów culture.pl Procesy te staną się częścią zakresu zlecenia po podpisaniu umowy.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te występujące wspólnie zwane są dalej konsorcjami). W przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zobowiązani są dołączyć do oferty pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo - poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum dołącza w/w pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto; Brak przedstawienie powyższego dokumentu Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)