| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
|
| Ulica |
ul. Grenadierów 51/59
|
| Nr domu |
51/59
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
04-073
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 51 52 743
|
| Fax |
22 51 52 789
|
| Internet |
www.grochowski.waw.pl
|
| Regon |
00215398900000
|
| E-mail |
zp@grochowski.waw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
| Rodzaj zam inny |
Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
43
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga, by wykazane przez Wykonawcę dostawy, odpowiadały swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i były dostawami o wartościach nie mniejszych niż:
- dla części 1: minimum dwie dostawy o wartości minimum 80.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 2: minimum dwie dostawy o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 3: minimum dwie dostawy o wartości minimum 40.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 4: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 5: minimum dwie dostawy o wartości minimum 6.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 6: minimum dwie dostawy o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 7: minimum dwie dostawy o wartości minimum 21.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 8: minimum dwie dostawy o wartości minimum 18.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 9: minimum dwie dostawy o wartości minimum 800,00 złotych brutto każda;
- dla części 10: minimum dwie dostawy o wartości minimum 12.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 11: minimum dwie dostawy o wartości minimum 48.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 12: minimum dwie dostawy o wartości minimum 22.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 13: minimum dwie dostawy o wartości minimum 22.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 14: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 15: minimum dwie dostawy o wartości minimum 36.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 16: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 17: minimum dwie dostawy o wartości minimum 30.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 18: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 19: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 20: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 21: minimum dwie dostawy o wartości minimum 47.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 22: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 23: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 24: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda.
- dla części 25: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 26: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.200,00 złotych brutto każda;
- dla części 27: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 28: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 29: minimum dwie dostawy o wartości minimum 23.000,00 złotych brutto każda.
- dla części 30: minimum dwie dostawy o wartości minimum 16.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 31: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 32: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.400,00 złotych brutto każda;
- dla części 33: minimum dwie dostawy o wartości minimum 33.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 34: minimum dwie dostawy o wartości minimum 38.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 35: minimum dwie dostawy o wartości minimum 4.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 36: minimum dwie dostawy o wartości minimum 4.200,00 złotych brutto każda;
- dla części 37: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 38: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 39: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.100,00 złotych brutto każda;
- dla części 40: minimum dwie dostawy o wartości minimum 13.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 41: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 42: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda;
- dla części 43: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.200,00 złotych brutto każda.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartościach nie mniejszych niż wskazane powyżej dla każdej z części oraz dołączy dowody należytego wykonania lub wykonywania dostaw; ponadto Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony dla wszystkich części zamówienia w przypadku złożenia wykazu dwóch dostaw wraz z dowodami ich należytego wykonania lub wykonywania, o wartościach spełniających warunek wiedzy i doświadczenia dla części zamówienia z najwyższymi wymaganymi wartościami dostaw, spośród części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw tylko dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga wykazania wszystkich głównych dostaw
|
| Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające produkty do stosowania: certyfikat CE - deklaracja zgodności - wpis - powiadomienie - zgłoszenie, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie, a ponadto oświadczenie dot. opakowań oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Wymagane dokumenty do zadania 3 poz. 1 - Dokument wystawiony przez producenta lub niezależny uprawniony podmiot potwierdzający wymagany przez Zamawiającego czas utrzymywania cewnika w pęcherzu moczowym.
3. Wymagane dokumenty do zadania 7 poz. 1 - Badanie lub oświadczenie producenta potwierdzające możliwość wykorzystania pojemników (butelek) po otwarciu w ciągu 30 dni pod warunkiem zmiany drenów do każdego pacjenta.
4. Wymagane dokumenty do zadania 15 poz. nr 26 i 27 - Pozytywna opinia PZH.
5. Wymagane dokumenty do zadania 22 poz. Nr 19 i 20 - Deklaracja zgodności CE.
6. Wymagane dokumenty dla wszystkich pakietów: Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań.
7. Wymagane próbki w ilości min. 10 szt. oferowanych elektrod EKG dla Zadania nr 18 (Elektrody EKG).
8. Wymagane próbki w ilości min. 1 szt. oferowanego introducera dla Zadania nr 40 (peel away).
9. Próbki oferowanego asortymentu - Zamawiający na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy w celu wyjaśnień treści oferty może żądać od Wykonawców dostarczenia niezbędnych próbek oferowanego asortymentu
|
| Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2.1 - 2.43 (tylko na oferowane zadania / części zamówienia).
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;
2) wydłużenia terminu realizacji umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 niniejszej umowy,
z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy na okres nie dłuższy niż 30 miesięcy;
3) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważnym, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto (tj. cena jednostkowa netto i brutto nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto i brutto asortymentu zaoferowanego w ofercie);
4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;
5) zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu;
6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, za wyjątkiem przypadku o którym mowa w pkt 5;
7) zmiany zapisów § 5 ust. 3-5 umowy w sposób powodujący ograniczenie liczby wystawianych faktur, w przypadku zmiany systemów informatycznych u Zamawiającego lub zmian organizacyjnych u Zamawiającego
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
97
|
| Kryt 2 |
Czas dostawy
|
| Kryt 2p |
3
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.grochowski.waw.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 204, Pawilon VII
|
| Data składania wniosków |
19/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Sekretariat Prezesa Zarządu, Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|