Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP

Data publikacji 2016-04-08
Data zakończenia 2016-04-18 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82644 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503100001, 301243007, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP, zgodnie z wykazami posiadanych urządzeń (Załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje 4 Zadania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach tych Zadań:
Zadanie nr 1 - Okręg Radomski: dla KWP zs. w Radomiu, wydziału zamiejscowego KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Kozienicach, KPP w Lipsku, KPP w Białobrzegach, KPP w Zwoleniu, KPP w Przysusze;
Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki: dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie;
Zadanie nr 3 - Okręg Płocki: dla KMP w Płocku, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku;
Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki: dla KMP w Ostrołęce, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP w Przasnyszu.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -2 800 000 kserokopii
Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -650 000 kserokopii
Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -2 500 000 kserokopii
Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -1 400 000 kserokopii
Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań:
Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -o ilość 112 000 kserokopii
Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -o ilość 26 000 kserokopii
Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -o ilość 100 000 kserokopii
Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -o ilość 56 000 kserokopii
Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie.
Wymagania ogólne:
1.Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowo - materiałowa obejmująca regularne przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Policji garnizonu mazowieckiego (zgodnie z wykazami posiadanych urządzeń Załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ) w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby faktycznie wykonanych kserokopii. Serwis techniczny i naprawy musi być świadczony w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy w ramach danego zadania, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
2.Usługa serwisowo-materiałowa musi obejmować:
wykonanie konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów, bieżące naprawy kserokopiarek, dojazd do siedziby Zamawiającego i poszczególnych jednostek,
zakup, dostawa, wymiana części i podzespołów kserokopiarek na jak najwyższej jakości, zakup, dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych na jak najwyższej jakości do urządzenia kserograficznego w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii, z wyjątkiem papieru, maksymalny czas wykonania konserwacji i naprawy kserokopiarki 2 dni od dnia zgłoszenia, dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 2 dni w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w miejscu użytkowania, licząc od dnia stwierdzenia tego faktu. wykonanie niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości,
3.Sumaryczny koszt serwisu w skali 12 miesięcy powinien obejmować: sumaryczny koszt wykonania 1 kopii - wydruku monochromatycznego A4 w okresie trwania umowy przy szacowanym rocznym limicie zadania podstawowego 7 350 000 kopii czarno-białych A4. Koszt wytworzenia 1 kopii wydruku monochromatycznego A4 jest liczony przy 5% pokryciu.
4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował, że wszystkie materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i nie regenerowane.
5.Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera do wnętrza urządzeń oraz na zewnątrz.
6.Fizyczne udostępnienie kserokopiarek w celu rozpoczęcia realizacji usługi oraz ich zwrot nastąpi na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych zawierających datę przekazania, rodzaj kserokopiarki oraz numer fabryczny, dane jednostki Policji oraz stan licznika na dzień przekazania i zwrotu, które stanowić będą również właściwe podstawy do wzajemnych rozliczeń jakie z tytułu usługi serwisowo -
materiałowej będą wynikały pomiędzy Stronami niniejszej umowy.
7.Konserwacji i naprawy kserokopiarek Wykonawca będzie dokonywał przy użyciu własnych, dostarczonych przez siebie materiałów i części.
8.Koszty materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zawierają się w cenie oferty Wykonawcy.
9.Koszty transportu tj. dojazdu i powrotu związane w wykonywaniem obowiązków określonych w umowie obciążają Wykonawcę.
10.W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odebrania po każdej interwencji serwisowej wszystkich uszkodzonych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Za ich utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca w sposób przewidziany prawem, w szczególności przepisami związanymi z ochroną środowiska.
11.Wszelkie zużyte materiały eksploatacyjne oraz uszkodzone części zamienne po ich wymianie na nowe przechodzą na własność Wykonawcy i będą odbierane na bieżąco przez Wykonawcę na własny koszt.
12.W momencie zakończenia umowy, zainstalowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne i części przejdą na własność Zamawiającego z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy przysługuje tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznego odczytu końcowego liczników po ostatnim okresie rozliczeniowym w ramach umowy.
13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia ilości sprzętu podlegającego umowie (np. zmniejszenie ilości sprzętu w sytuacji gdy będzie on sukcesywnie likwidowany) zmiany lokalizacji sprzętu, o których zobowiązuje się za każdym razem powiadomić Wykonawcę.
14.Zmiany ilościowe oraz zmiany lokalizacji nie są zmianami przedmiotu zamówienia i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie informacji pisemnej, bez możliwości odmowy ze strony Wykonawcy, jednocześnie z zastrzeżeniem, że ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy.
15.Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 szt. w ramach danego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kopii.
16.Zamówienie w ramach Prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. Realizacja prawa opcji nastąpi w formie pisemnej informacji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy.
17.Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie naprawy, liczonej od dnia jej wykonania i potwierdzenia w protokole wykonania usługi. Dla części zamiennych użytych w naprawie okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę na wykonaną naprawę.

Opis

Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -2 800 000 kserokopii
Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań:
Zadanie nr 1 - Okręg Radomski -o ilość 112 000 kserokopiiPrzewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -650 000 kserokopii
Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań:
Zadanie nr 2 - Okręg Siedlecki -o ilość 26 000 kserokopiiPrzewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -2 500 000 kserokopii
Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań:
Zadanie nr 3 - Okręg Płocki -o ilość 100 000 kserokopiiPrzewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -1 400 000 kserokopii
Ponadto w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o maksymalnie 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla Zadań:
Zadanie nr 4 - Okręg Ostrołęcki -o ilość 56 000 kserokopii

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica ul. 11 Listopada 37/59
Nr domu 37/59
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 3453103
Fax 48 3452002
Internet http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 67089737900000
E-mail agnieszka.swierczynska@mazowiecka.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.100,00zł Zadanie nr 2 - 600,00zł Zadanie nr 3 - 2.100,00zł Zadanie nr 4 - 1.300,00zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA! W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1)w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. 2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Wiedza Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Zdolne Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: oświadczenie, że posiada autoryzację serwisową w zakresie kserokopiarek CANON - (zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SIWZ).
Inne dokumenty 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, to wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: W przypadku spółki cywilnej - w przypadku ustanowienia pełnomocnika reprezentującego spółkę należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu umożliwienia sporządzenia umowy zaleca się dołączenie kopii umowy spółki cywilnej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Formularz ofertowy - (zgodny w treści z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). 4) w przypadku dokumentu określonego w pkt. III.4.3.1. w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.5) dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. Dopuszcza się zmianę treści Umowy w następującym zakresie: 1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenie ilości sprzętu podlegającego umowie, (np. zmniejszenie ilości sprzętu w przypadku, gdy będzie on sukcesywnie likwidowany), ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy), zmiany lokalizacji sprzętu, o których zobowiązuje się za każdym razem powiadomić Wykonawcę. 2)Zmiany ilościowe oraz zmiany lokalizacji nie są zmianami przedmiotu zamówienia i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie informacji pisemnej, bez możliwości odmowy ze strony Wykonawcy, jednocześnie z zastrzeżeniem, że ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy, 3)Zamawiający w ramach Prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 szt. w ramach danego zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kopii, 4)Zamówienie w ramach Prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie, 5)Realizacja Prawa opcji nastąpi w formie pisemnej informacji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy. 6)Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji umowy w przypadku wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy w ramach danego Zadania, 7)W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności na wniosek jednej ze stron. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas wykonania konserwacji i naprawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro).
Data składania wniosków 18/04/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)