. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostarczenie Zamawiającemu kart SIM w ilościach wskazanych poniżej, poprzez które Wykonawca będzie świadczył Zamawiającemu usługę transmisji danych przez okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem 80 sztuk kart SIM z Grupy 4 dla których będzie zawieszenie świadczenia usług w terminie od 01.05.do 30.10. każdego roku obowiązywania umowy.
Grupa 1 (kamery IP, ANPR, obrotowe, stacje meteo, tablice i znaki VMS)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 70 GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 29
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia i w związku z tym rozliczania opłat za transfer tylko części podanych w tej grupie kart sim. Zamawiający ustali które z kart sim mają być aktywne od dnia podpisania umowy i w związku z tym opłata miesięczna z transfer Grupy 1 będzie proporcjonalnie pomniejszona
o nieaktywne karty. Kolejne karty sim będą uruchomiane na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności uruchomienia kolejnej karty z grupy I z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
W pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym po aktywacji kolejnej karty opłata abonamentowa oraz liczba jednostek transferu w pakiecie będzie proporcjonalna do końca tego okresu rozliczeniowego.
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 2 (Tablety RTK)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 5 GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 15
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 3 (Smartfony)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 2GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- taryfa głosowa z nielimitowanymi rozmowami na polskie telefony komórkowe i stacjonarne
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- ilość kart: 15
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 4 (GPS)
- karty przeznaczone do pracy w systemie monitorowania GPS pojazdów
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 5MB (per SIM) rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 144
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Charakterystyka APN
APN dla kart SIM z grup 1, 2 i 3
- ze statyczną adresacją IP
- rozliczenie transmisji danych per APN
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- musi być możliwa komunikacja peer-to peer pomiędzy kartami SIM
- musi mieć możliwość włączenia kart przynajmniej 3 operatorów sieci GSM
- APN musi zapewnić bezproblemowe i bezpieczne gromadzenie danych z systemu monitorowania dróg, który
Zamawiający wyłonił w oddzielnym postępowaniu przetargowym
- dostęp do APN poprzez szyfrowane połączenie VPN
- musi posiadać łącze współdzielone do Internetu o przepływności przynajmniej 60Mbps
APN dla kart z grupy 4
- ze statyczną adresacją IP
- rozliczenie transmisji danych per APN
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- musi mieć możliwość włączenia kart przynajmniej 3 operatorów sieci GSM
- APN musi zapewnić bezproblemowe gromadzenie danych z systemu monitorowania GPS, który Zamawiający
wyłonił w oddzielnym postępowaniu przetargowym
- musi posiadać łącze współdzielone do Internetu o przepływności przynajmniej 10 Mbps.
b) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
*zapewnienia wsparcia technicznego w zakresie:
- prawidłowej instalacji, konfiguracji oraz uruchomienia urządzeń z kartami SIM. Karty SIM będą instalowane w następującym sprzęcie:
- Router SM: TK704U
- Tablet Getac F110
- Smartfon Getac Z710
- Terminal GPS: ML-231
- utrzymania poprawnego działania wskazanych wyżej APN,
- utrzymania działania kart SIM dla każdej ze wskazanych 4 grup.
*gwarantowany czas reakcji na awarię kart SIM:
- w dni robocze (poniedziałek - piątek) - nie dłużej niż 2 godziny od zgłoszenia w godzinach od 7:00
do 15:00 i nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia w pozostałych godzinach (15:00 - 7:00)
- w pozostałe dni - nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia;
Czas reakcji według Zamawiającego jest czasem liczonym od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii
do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę.
*gwarantowany czas usuwania powstałych awarii kart SIM - nie dłużej niż 12 godzin
od zgłoszenia.
- zgłaszanie awarii do siedziby serwisu Wykonawcy nastąpi drogą telefoniczną i potwierdzone zwrotnym przyjęciem informacji przez Wykonawcę za pomocą maile przez osobę wskazaną w umowie.
Czas usunięcia awarii liczony jest od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego do momentu usunięcia awarii przez Wykonawcę.
- w przypadku wymiany uszkodzonej karty SIM, karta SIM nie podlega wydaniu Wykonawcy,
- przez usunięcie awarii należy rozumieć przywrócenie pakietowej transmisji danych lub karty SIM do stanu sprzed awarii. Wszelkie koszty związane z świadczeniem serwisu ponosi Wykonawca,
- w przypadku powiadomienia Wykonawcy o utracie karty SIM, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego jej zablokowania w swojej sieci. Blokada będzie wykonywana po zgłoszeniu drogą telefoniczną i następnie potwierdzona mailem przez osobę wskazaną w umowie.
Zamawiający dopuszcza również przyjmowanie awarii poprzez infolinię Wykonawcy pod warunkiem, że czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zarząd Dróg Wojewódzkich
|
| Ulica |
ul. Fordońska 6
|
| Nr domu |
6
|
| Miejscowość |
Bydgoszcz
|
| Kod Pocztowy |
85-085
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
(52) 370-57-17
|
| Fax |
(52) 370-57-16
|
| Internet |
www.zdw-bydgoszcz.pl
|
| Regon |
09236416000000
|
| E-mail |
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/04/2018
|
| Wadium |
7.1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 5 000,00 zł
7.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych ,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42 z późn. zmianami).
7.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4.
7.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004r.- Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)
|
| Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje przynajmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług transmisji danych, przy czym wartość brutto każdej z tych usług powinna wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
Ponadto należy załączyć:
1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg załącznika nr 7 do SIWZ;
3. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
5. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców.
6. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na których to zasobach polega Wykonawca - jeśli występuje;
7. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
14.1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty.
14.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia;
14.2.1. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
14.2.2. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
14.2.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
14.2.4. Zmiana wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa;
b) wystąpienia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt 17 SIWZ.
14.2.5 Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy.
14.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Gwarantowany miesięczny limit transmisji danych dla Grupy I
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
|
| Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy,
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
|
| Data składania wniosków |
20/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:45
|
| Miejsce |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy,
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
|