Zakup transmisji danych wraz z zakupem kart SIM niezbędnych do działania i obsługi Systemu Ewidencji i Zarządzania Drogami Wojewódzkimi w Województwie Kujawsko - Pomorskim

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-20 09:45:00
Instytucja Zarząd Dróg Wojewódzkich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84800 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642100001, 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostarczenie Zamawiającemu kart SIM w ilościach wskazanych poniżej, poprzez które Wykonawca będzie świadczył Zamawiającemu usługę transmisji danych przez okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem 80 sztuk kart SIM z Grupy 4 dla których będzie zawieszenie świadczenia usług w terminie od 01.05.do 30.10. każdego roku obowiązywania umowy.
Grupa 1 (kamery IP, ANPR, obrotowe, stacje meteo, tablice i znaki VMS)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 70 GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 29
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia i w związku z tym rozliczania opłat za transfer tylko części podanych w tej grupie kart sim. Zamawiający ustali które z kart sim mają być aktywne od dnia podpisania umowy i w związku z tym opłata miesięczna z transfer Grupy 1 będzie proporcjonalnie pomniejszona
o nieaktywne karty. Kolejne karty sim będą uruchomiane na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności uruchomienia kolejnej karty z grupy I z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
W pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym po aktywacji kolejnej karty opłata abonamentowa oraz liczba jednostek transferu w pakiecie będzie proporcjonalna do końca tego okresu rozliczeniowego.
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 2 (Tablety RTK)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 5 GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 15
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 3 (Smartfony)
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 2GB (per SIM), rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- taryfa głosowa z nielimitowanymi rozmowami na polskie telefony komórkowe i stacjonarne
- możliwa komunikacja P2P (peer-to-peer)
- ilość kart: 15
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Grupa 4 (GPS)
- karty przeznaczone do pracy w systemie monitorowania GPS pojazdów
- dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/
- w prywatnym APNie ze statyczną adresacją IP
- miesięczny limit transmisji danych: 5MB (per SIM) rozliczenie przez pakiety łączone
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- blokowanie połączeń głosowych
- ilość kart: 144
Po wygaśnięciu umowy, karty SIM stają się własnością Zamawiającego.
Charakterystyka APN
APN dla kart SIM z grup 1, 2 i 3
- ze statyczną adresacją IP
- rozliczenie transmisji danych per APN
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- musi być możliwa komunikacja peer-to peer pomiędzy kartami SIM
- musi mieć możliwość włączenia kart przynajmniej 3 operatorów sieci GSM
- APN musi zapewnić bezproblemowe i bezpieczne gromadzenie danych z systemu monitorowania dróg, który
Zamawiający wyłonił w oddzielnym postępowaniu przetargowym
- dostęp do APN poprzez szyfrowane połączenie VPN
- musi posiadać łącze współdzielone do Internetu o przepływności przynajmniej 60Mbps
APN dla kart z grupy 4
- ze statyczną adresacją IP
- rozliczenie transmisji danych per APN
- brak dodatkowych opłat przy przekroczeniu limitów danych
- musi mieć możliwość włączenia kart przynajmniej 3 operatorów sieci GSM
- APN musi zapewnić bezproblemowe gromadzenie danych z systemu monitorowania GPS, który Zamawiający
wyłonił w oddzielnym postępowaniu przetargowym
- musi posiadać łącze współdzielone do Internetu o przepływności przynajmniej 10 Mbps.

b) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
*zapewnienia wsparcia technicznego w zakresie:

- prawidłowej instalacji, konfiguracji oraz uruchomienia urządzeń z kartami SIM. Karty SIM będą instalowane w następującym sprzęcie:

- Router SM: TK704U
- Tablet Getac F110
- Smartfon Getac Z710
- Terminal GPS: ML-231

- utrzymania poprawnego działania wskazanych wyżej APN,
- utrzymania działania kart SIM dla każdej ze wskazanych 4 grup.

*gwarantowany czas reakcji na awarię kart SIM:
- w dni robocze (poniedziałek - piątek) - nie dłużej niż 2 godziny od zgłoszenia w godzinach od 7:00
do 15:00 i nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia w pozostałych godzinach (15:00 - 7:00)
- w pozostałe dni - nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia;
Czas reakcji według Zamawiającego jest czasem liczonym od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii
do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę.

*gwarantowany czas usuwania powstałych awarii kart SIM - nie dłużej niż 12 godzin
od zgłoszenia.
- zgłaszanie awarii do siedziby serwisu Wykonawcy nastąpi drogą telefoniczną i potwierdzone zwrotnym przyjęciem informacji przez Wykonawcę za pomocą maile przez osobę wskazaną w umowie.
Czas usunięcia awarii liczony jest od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego do momentu usunięcia awarii przez Wykonawcę.
- w przypadku wymiany uszkodzonej karty SIM, karta SIM nie podlega wydaniu Wykonawcy,
- przez usunięcie awarii należy rozumieć przywrócenie pakietowej transmisji danych lub karty SIM do stanu sprzed awarii. Wszelkie koszty związane z świadczeniem serwisu ponosi Wykonawca,
- w przypadku powiadomienia Wykonawcy o utracie karty SIM, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego jej zablokowania w swojej sieci. Blokada będzie wykonywana po zgłoszeniu drogą telefoniczną i następnie potwierdzona mailem przez osobę wskazaną w umowie.
Zamawiający dopuszcza również przyjmowanie awarii poprzez infolinię Wykonawcy pod warunkiem, że czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg Wojewódzkich
Ulica ul. Fordońska 6
Nr domu 6
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-085
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel (52) 370-57-17
Fax (52) 370-57-16
Internet www.zdw-bydgoszcz.pl
Regon 09236416000000
E-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 30/04/2018
Wadium 7.1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 5 000,00 zł 7.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42 z późn. zmianami). 7.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 7.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004r.- Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje przynajmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług transmisji danych, przy czym wartość brutto każdej z tych usług powinna wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Ponadto należy załączyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg załącznika nr 7 do SIWZ; 3. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 5. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na których to zasobach polega Wykonawca - jeśli występuje; 7. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 14.1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 14.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia; 14.2.1. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 14.2.2. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; 14.2.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 14.2.4. Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa; b) wystąpienia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt 17 SIWZ. 14.2.5 Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 14.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarantowany miesięczny limit transmisji danych dla Grupy I
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
Data składania wniosków 20/04/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)