| Data publikacji |
2016-04-12 |
| Data zakończenia |
2016-04-22 10:30:00 |
| Instytucja |
Jednostka Wojskowa 4620 |
| Miejscowość |
Toruń |
| Województwo |
kujawsko-pomorskie |
| Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
85468 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
302000001, 320000003, 386521007, 454211469, 483000001, 516100001, 805110009, 450000000, 453000000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Jednostka Wojskowa 4620
|
| Ulica |
ul. Okólna 37
|
| Nr domu |
37
|
| Miejscowość |
Toruń
|
| Kod Pocztowy |
87-100
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
56 653 36 94
|
| Fax |
56 653 36 60
|
| Internet |
www.12wog.wp.mil.pl
|
| Regon |
34090172500000
|
| E-mail |
12wog.zamowienia@wp.mil.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
90
|
| Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium,
w wysokości 5 000,00 zł.
2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto
NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - P/14/IW/16.
6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie 12 WOG, bud.
nr 98, pokój nr 3, w godz. od 900 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż
w terminie składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - P/14/IW/16.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Wiedza |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Potencjał |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolne |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Dok potw 2 |
Tak
|
| Dok potw 3 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
1.1. Dotyczy notebooków:
1.1.1. Certyfikat ISO 9001:2000 dla Producenta sprzętu. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu. Wszystkie baterie i akumulatory (wewnętrzne) nie mogą zawierać kadmu, rtęci i ołowiu ponad śladowe ilości, zgodnie z dyrektywą 91/157/EWG. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Wymagane jest dołączenie dokumentu potwierdzającego spełnienie powyższych warunków, wystawionego przez niezależną jednostkę badawczą. Dopuszcza się wydruk strony internetowej potwierdzającej spełnienie normy np. Epeat Gold.
1.1.2. Certyfikat ISO 14001 dla Producenta sprzętu. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logod Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony). Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia Producenta jednostki. Ergonomia Głośność jednostki centralnej w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 21 dB (załączyć oświadczenie Producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę w zakresie ISO 7779).
1.1.3. Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje Producenta komputera;
4.1.4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
1.1.5. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub Producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
1.2. Dotyczy urządzenia wielofunkcyjnego:
1.2.1. Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzenia wielofunkcyjnego;
1.2.2. Oświadczenie Producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy Wykonawcą jest Autoryzowany Przedstawiciel Producenta oświadczenia nie wymaga się
1.2.3. Certyfikat ISO 9001:2008 Producenta oferowanego sprzętu.
1.2.4. Certyfikat ISO 14001:2004 Producenta oferowanego sprzętu.
2. Pozostałe dokumenty:
2.1. Formularz oferty z załącznikami według załącznika nr 3 do SIWZ.
2.2. Oświadczenie o zatrudnieniu cudzoziemców Załączniki 1a i 1b do umowy.
2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (tzw. Lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić Zamawiającemu pełnomocnictwo, określające jego zakres, w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Umocowanie pełnomocnika wynikać może obok udzielonego pełnomocnictwa również z umowy konsorcjum. W takiej sytuacji do ofert należy dołączyć umowę konsorcjum.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, a jej zakres będzie tożsamy z zobowiązaniem Wykonawcy złożonym w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i okolicznościach podanych poniżej:
2.1. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
2.1.1. wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani im przeciwdziałać;
2.1.2. działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót;
2.1.3. konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp.;
2.1.4. ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji robót;
2.1.5. konieczności wykonania zamówień dodatkowych;
2.1.6. wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2.1.7. nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
2.2. Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku:
2.2.1. konieczności wykonania robót zamiennych;
2.2.2. konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP i innych;
2.2.3. ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji robót.
2.3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku:
2.3.1. zmiany (zmniejszenia) zakresu zamówienia, wynikającej z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji robót;
2.3.2. konieczności wykonania robót zamiennych;
2.3.3. zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikającego z rzeczywistych obmiarów;
2.3.4. zmiany wysokości wynagrodzenia gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT
2.4. Inne zmiany:
2.4.1. zmiany adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego o zaistniałej zmianie;
2.4.2. zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę.
2.4.3. w przypadku konieczności zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, w zakresie spowodowanym zmianą;
2.4.4. konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy z przyczyn których nie można było przewidzieć wcześniej, a nie wynikają one z winy Zamawiającego lub Wykonawcy;
2.4.5. istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, pod warunkiem, że spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy;
2.4.6. nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy;
2.4.7. gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ;
2.4.8. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin wykonania
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.12wog.wp.mil.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
UL. OKÓLNA 37, 87-100 TORUŃ
faks +48 261 43 36 60 adres e-mail 12wog@wp.mil.pl
|
| Data składania wniosków |
22/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Miejsce |
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
87 - 100 Toruń ul. Okólna 37
Kancelaria Jawna (bud. nr 97 pok. nr 11).
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|