dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, komputerów typu cienki klient z monitorami i licencjami oprogramowania, pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny i pakiet biurowy

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-22 08:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89042 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59 n/w sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:
1) komputerów stacjonarnych i monitorów LCD - Zadanie Nr 1,
2) drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych - Zadanie Nr 2.
3) komputerów typu cienki klient wraz z monitorami i licencjami na oprogramowanie VMWare - Zadanie Nr 3,
4) pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Professional 32/64 bit PL OEM lub równoważny, licencji na pakiet biurowy Microsoft Office 2016 Dom i Firma PL lub równoważny - Zadanie Nr 4.

2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki Nr 2/1 - 2/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Szczegółową specyfikację techniczną i wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają Załączniki Nr 3/1 -3/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Opis

Komputery stacjonarne - 194 szt.,
Monitory LCD - 191 szt.
Szczegółową specyfikację techniczną i wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/1do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do ofertyDrukarki laserowe - 36 szt.,
Urządzenia wielofunkcyjne laserowe - 19 szt.
Szczegółową specyfikację techniczną i wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.Stacje robocze typu cienki klient TYP 1 - 2 szt.,
Stacje robocze typu cienki klient TYP 2 - 3 szt.,
Stacje robocze typu cienki klient TYP 3 - 3 szt.,
Stacje robocze typu cienki klient TYP 4 - 2 szt.,
Monitor LCD - 10 szt.,
Licencje Microsoft Windows 10 Professional PL (lub równoważne) - 10 szt.,
Licencje Microsoft WinSvrCAL 2012 SNGL MOLP NL Device CAL (lub równoważne) - 10 szt.,
Licencja VMware Horizon 7 Standard 10 pack Concurent User
(lub równoważne) - 1 szt.,
Subskrypcja na wsparcie producenta na poziomie Basic dla VMware Horizon - 1 szt.

Szczegółową specyfikację techniczną i wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.Licencje na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Professional 32bit PL OEM (lub równoważne) - 11 szt.,
Licencje na system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Professional 64bit PL OEM (lub równoważne) - 19 szt.,
Microsoft Office 2016 Dom i Firma Retail FPP ESD PL (lub równoważne) - 40 szt.,
Pamięć RAM DDR2 - 56 szt.
Pamięć RAM DDR3 - 9 szt.

Szczegółową specyfikację techniczną i wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/4 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E-mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 6.000,00 zł, Zadanie Nr 2 - 570,00 zł. Zadanie Nr 3 - 530,00 zł, Zadanie Nr 4 - 380,00 zł. Wadium wniesione w innych formach niż pieniądzu musi być dołączone do oferty w oryginale. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć do oferty kserokopię jego przelewu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 2 głównych dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 300.000,00 zł, Zadanie Nr 2 - 28.000,00 zł, Zadanie Nr 3 - 26.000,00 zł, Zadanie Nr 4 - 19.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: Zadanie Nr 1 - 300.000,00 zł, Zadanie Nr 2 - 28.000,00 zł, Zadanie Nr 3 - 26.000,00 zł, Zadanie Nr 4 - 19.000,00 zł, Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie Zadania Nr 1: a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich tj. - aktualny certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera; - raport badawczy wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę potwierdzający głośność jednostki centralnej (komputera) mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB. Wykonawca może zamiast tych certyfikatów, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem tj. - oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych i zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. Wykonawca może zamiast tego certyfikatu, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. c) deklarację zgodności CE dla oferowanego komputera o właściwej mu nazwie kodowej; d) wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymogi normy Energy Star 6.1 - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. f) wydruk potwierdzający spełnienie przez oferowany model komputera norm EPEAT na poziomie GOLD, g) wydruk ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągnięcie przez procesor komputera wartości PassMark CPU Mark min. 6500 w testach CPU, z datą nie wcześniej niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. h) wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemami operacyjnymi Windows 10 64 bit, Windows 8.1 64 bit, Windows 7 32/64 bit (Microsoft WHCL) lub równoważnymi tj. obsługującymi wszystkie programy obsługiwane przez w/w system oraz oferujący wszystkie funkcjonalności w/w systemu, obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez w/w system, współpracujący z usługą Active Directory oraz aplikacjami napisanymi na platformy NET Framework 1.1, 1.2, 1.3, obsługiwanie centralnych polityk grup. i) dokument potwierdzający wynik testu zaproponowanej konfiguracji komputera wg poniższych założeń tj. wydajność minimalna w benchmarku SYSmark® 2012 dla konfiguracji bez zainstalowanej zewnętrznej karty graficznej PCI Express dla minimum trzykrotnego przebiegu na systemie operacyjnym Windows 7 Professional 64 bit SP1: SYSmark® 2012 PerformanceTest: - SYSmark Rating - co najmniej wynik 186 punktów, - Office Productivity - co najmniej wynik 156 punktów, - Media Cration - co najmniej wynik 168 punktów, - Web Development - co najmniej wynik 180 punktów, - Data/Financial Analysis - co najmniej wynik 246 punktów, - 3D Modeling - co najmniej wynik 219 punktów, - System Management - co najmniej wynik 160 punktów.
Inne dokumenty a/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wszz.torun.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa. 1.4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b tej ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 a SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 b SIWZ. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)