Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 12:00:00
Instytucja Gmina Żukowo
Miejscowość Żukowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 92592 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego
do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego
w Żukowie.
Zamówienie obejmuje:
1) dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z tabelą określającą parametry sprzętu,
2) rozpakowanie dostarczonego sprzętu, ustawienie i podłączenie sprzętu komputerowego,
3) usunięcie opakowań

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Żukowo
Ulica ul. Gdańska 52
Nr domu 52
Miejscowość Żukowo
Kod Pocztowy 83-330
Województwo pomorskie
Tel +48 58 6858300
Fax +48 58 6858300
Internet www.zukowo.pl
E-mail ugzukowo@zukowo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające OPIS OFEROWANEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je oświadczeniem, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe ma zastosowanie odpowiednio do innych podmiotów. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów / oświadczeń potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) każdy z wykonawców składa INFORMACJĘ NR 1 w zakresie przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 3. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Jeżeli inaczej uregulowano zasady współpracy i reprezentacji przedsiębiorców w spółce cywilnej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania przedsiębiorców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta spółki cywilnej zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy spółki cywilnej. 5. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo w swojej treści winno jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. OŚWIADCZENIE NR 1, INFORMACJĘ NR 1 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Wszystkie oświadczenia oraz inne załączniki do oferty winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela / przedstawicieli wykonawcy. Wszystkie dokumenty (z zastrzeżeniem punktu 5 i punktu 6) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących danego wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę lub pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 2. Zakazane są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3. 3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania zamówienia, 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2) konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, 3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4) rezygnacji z realizacji części zamówienia, 5) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, 3) zmiany cen sprzętu komputerowego, jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego (obniżenie ceny sprzętu komputerowego po dacie zawarcia umowy z Wykonawcą). 6. Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach: 1) zakończenia serii produkcyjnej danego sprzętu komputerowego oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu komputerowego o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy, 4) wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, 5) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 7. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 8. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę koordynatora za strony Zamawiającego / Wykonawcy, 2) zmianę rachunku bankowego, 3) zmiany adresowe. 9. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 8.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres rękojmi
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.zukowo.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Żukowie, ul.Gdańska 52, 83-330 Żukowo; Referat Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo; pok. nr 3 - Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)