Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego

Data publikacji 2016-10-18
Data zakończenia 2016-10-26 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325891 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 301200006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji sprzętu:
1) część I komputery PC All in One – 80 szt.;
2) część II urządzenia wielofunkcyjne A4 – 50 szt.;
3) część III notebooki 15,4” – 15,6” – 25 szt.;
4) część IV notebooki 13,1” – 13,3” – 10 szt.;
5) część V serwer w zestawie z monitorem LCD i zasilaczem awaryjnym UPS – 1 szt.
zwany dalej Sprzętem komputerowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający może zwiększyć zakres zamówienia podstawowego wskazanego w ust.1 w następującym zakresie:
1) część I komputery PC All in One - maksymalnie o 30 szt.,
2) część II urządzenia wielofunkcyjne A4 - maksymalnie o 20 szt.,
3) część III notebooki 15,4” – 15,6” – maksymalnie o 15 szt.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji komputerów PC All in One.
Specyfikację parametrów technicznych i wyposażenia sprzętu komputerowego zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu.
Wielkość zamówienia:
Zamówienie podstawowe – 80 szt.
Zamówienie w ramach prawa opcji – maksymalnie 30 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji urządzeń wielofunkcyjnych A4.
Specyfikację parametrów technicznych i wyposażenia sprzętu komputerowego zawiera Załącznik nr 2b do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu.
Wielkość zamówienia:
Zamówienie podstawowe – 50 szt.
Zamówienie w ramach prawa opcji – maksymalnie 20 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji notebooków 15,4” – 15,6”.
Specyfikację parametrów technicznych i wyposażenia sprzętu komputerowego zawiera Załącznik nr 2c do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu.
Wielkość zamówienia:
Zamówienie podstawowe – 25 szt.
Zamówienie w ramach prawa opcji – maksymalnie 15 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji notebooków 13,1” – 13,3”.
Specyfikację parametrów technicznych i wyposażenia sprzętu komputerowego zawiera Załącznik nr 2d do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu.
Wielkość zamówienia: 10 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy poniżej wskazanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dokumentami licencyjnymi oraz innymi dokumentami, koniecznymi dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy oraz eksploatacji serwera w zestawie z monitorem LCD i zasilaczem awaryjnym UPS.Specyfikację parametrów technicznych i wyposażenia sprzętu komputerowego zawiera Załącznik nr 2e do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu.
Wielkość zamówienia: 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Izba Skarbowa we Wrocławiu
Ulica ul. Powstańców Śląskich 24,26
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53333
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 36 52 403
Fax 71 36 52 781
Email is2@ds.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Regon 102086100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław
Numer referencyjny 0201 – LO2.260.46.2016
Rodz zam D
Okres2c 15/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin realizacji zamówienia podstawowego - w terminie 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy - nie później niż do 15.12.2016 r. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji - do 7 dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości: 1) w części I - Komputery PC All in One o wartości co najmniej 100 000,00 zł 2) w części II - Urządzenia wielofunkcyjne o wartości co najmniej 70 000,00 zł 3) w części III - Notebooki o wartości co najmniej 50 000,00 zł 4) w części IV - Notebooki o wartości co najmniej 17 000,00 zł 5) w części V – minimum jeden Serwer o wartości co najmniej 16 000,00 zł
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci na potwierdzenie, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt komputerowy w części I, III, IV, V spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: Wykonawca przedstawi dokument zawierający wyniki benchmarkowania dla oferowanego przez Wykonawcę modelu komputera (udostępnione na stronie producenta benchmarku http://bapco.com/ lub innej niezależnej od producenta lub wykonawcy stronie prezentującej wyniki pomiarów wydajności sprzętu przy wykorzystaniu tego benchmarku lub wydruk z wykonanego testu przez Wykonawcę przy wykorzystaniu tego benchmarku).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawek podatku od towarów i usług lub akcyzowych, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy; 5) w zakresie terminu realizacji umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego Sprzętu komputerowego lub oprogramowania; 6) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.
Kryt 0 1) cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/10/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)