DOSTAWA ŚRODKÓW i MATERIAŁÓW DO PROFESJONALNEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALA

Data publikacji 2017-03-23
Data zakończenia 2017-03-31 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49814 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398313009, 398316002
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA ŚRODKÓW i MATERIAŁÓW DO PROFESJONALNEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALA
w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach:
Zadanie nr 1 Środki czystościowe część A Załącznik Nr 1
Zadanie nr 2 Środki czystościowe część B Załącznik Nr 2
Zadanie nr 3 Środki czystościowe część C Załącznik Nr 3
Zadanie nr 4 Pady do maszyn czyszczących Załącznik Nr 4
Zadanie nr 5 Ścierki do czyszczenia powierzchni Załącznik Nr 5
Zadanie nr 6 Nakładki do mopa Załącznik Nr 6


Opis

ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE CZĘŚĆ AŚrodki czystościowe część BŚrodki czystościowe część CPady do maszyn czyszczącychŚcierki do czyszczenia powierzchniNakładki do mopa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Nr domu 8
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20954
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Regon 28875100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej osobiście ,za pośrednictwem operatora pocztowego , kurierem
Numer referencyjny EDZ. 242-24/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie niższą niż 116 800,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety- na kwotę odpowiadającą sumie wartości cząstkowych dla zadań, na które składana jest oferta: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 6 200,00 2. 82 000,00 3. 1 600,00 4. 6 000,00 5. 15 000,00 6. 6 000,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach głównych dostaw wykonał: nie mniej niż jedną dostawę środków czystościowych - obejmującą swoim zakresem co najmniej jeden z asortymentów stanowiących przedmiot niniejszego postępowania - o wartości dostawy nie niższej niż 303 200,00 zł brutto w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - na kwotę odpowiadającą sumie wartości cząstkowych z poniższej tabeli dla zadania, na które składana jest oferta: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 16 700,00 2. 210 000,00 3. 4 200,00 4. 15 800,00 5. 40 500,00 6. 16 000,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia, jego producenta oraz (jeśli nadano) nazwę własną / numer katalogowy, b. wielkość zamówienia - wyrażona w sztukach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę w kosztorysie wielkości ( zabezpieczających co najmniej zapotrzebowanie Szpitala) c. cenę jednostkową netto, d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji oraz łącznie w zadaniu 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy 4) próbki przedmiotu zamówienia w ilościach wskazanych w załączniku nr 4-6
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu 5) w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - a) materiały informacyjne (ulotki lub foldery) dla asortymentu stanowiącego przedmiot oferty nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w tabeli charakterystyki przedmiotu oferty wg tabeli z Załącznika nr 1 – 6 b) dotyczy wyłącznie zadania nr 1 - oświadczenie producenta preparatu z pozycji nr 1, iż produkt ten jest kompatybilny z systemem TASK OMNI
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;. d) e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz – proporcjonalnie do zmiany – korekta ceny opakowania; f) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy 5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 31/03/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 2 Powody Oferty i próbki należy składać w w/w terminie w Kancelarii Ogólnej SPSK 4 w Lublinie pokój 106
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)