Dostawa laptopów z oprogramowaniem

Data publikacji 2017-03-23
Data zakończenia 2017-04-03 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50513 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego sprzętu komputerowego w postaci 37 szt. laptopów z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ (SOPZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określa także wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Ulica pl. Na Stawach
Nr domu 1
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-107
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48124227110
Fax +48124229785
Email ecud@wup-krakow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Regon 357114075
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Częściowo współfinansowane w ramach projektu pn. „Kierunek Kariera” realizowany w Działaniu 10.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie,m,297169,2017.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie,m,297169,2017.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plas Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608
Numer referencyjny OZ-Z.271.1.2.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu o którym mowa w art. 22a ustawy dot. oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) protokół z przeprowadzonych testów BAPCo® MobileMark® 2014, o których mowa w pkt. 3 OPZ („Wydajność”), Protokół z przeprowadzonych testów powinny mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony BAPCo potwierdzający wynik testów, gdy oferowany model laptopa jest wymieniony na oficjalnej stronie BAPCo, pod warunkiem że wszystkie z wymienionych tam parametrów testowanego urządzenia są identyczne z parametrami oferowanego urządzenia. b) certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (wydruk lub oświadczenie producenta), c) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (wydruk lub oświadczenie producenta), d) deklaracja zgodności CE (wydruk lub oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej urządzenia), e) wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjnym potwierdzający zgodność oferowanego komputera z tym system operacyjnym, f) certyfikat lub wpis potwierdzający zgodność ze standardem Energy Star dotyczący oferowanego modelu laptopa (wydruk ze strony http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej urządzenia), g) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzająca pozostałe parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, h) wydruk ze strony producenta lub oświadczenie producenta dot. głośności sprzętu, o ile nie wynika w sposób jednoznaczny ze specyfikacji technicznej sprzętu. Zamawiający dopuszcza ww. w pkt 3) lit. a)-h) dokumenty w angielskiej wersji językowej.
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych i 00/100 PLN. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao SA nr 76 1240 6292 1111 0010 5134 2558 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem „wadium – przetarg – dostawa laptopów”. 5. Wadium w pozostałych formach należy złożyć na ręce pracownika Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Zespół Organizacji i Zarządzania, stanowisko ds. zamówień publicznych (pok. 608), a do oferty można dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub złożyć oryginał dokumentu gwarancji wraz z ofertą (w tej samej kopercie), ale nie połączone w sposób trwały z ofertą, tak aby po otwarciu ofert możliwe było przechowywanie dokumentu w kasie WUP. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy na zasadach określonych we wzorze umowy, tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji, co zostanie potwierdzone przez jego producenta. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Parametry nowego przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 03/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do SIWZ.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)