Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25369
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 497 277
|
Fax |
413 497 278
|
Email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
140700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ujk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach – Kancelaria Ogólna- ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce i opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: Oferta na dostawę UPS-a; znak sprawy DP.2301.17.2017
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kancelaria Ogólna Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
|
Numer referencyjny |
DP.2301.17.2017
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: dla każdej z części : maksymalnie 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. UWAGA !!: termin dostawy jest podstawą kryterium oceny ofert o wadze 20% ( patrz punkt XIII SIWZ)
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda.
2) dysponują wykwalifikowaną osobą/ serwisantem sprzętu który będzie serwisował sprzęt w okresie gwarancji
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy że w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy że dysponuje wykwalifikowaną osobą/ serwisantem sprzętu który będzie serwisował sprzęt w okresie gwarancji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, - szczegółowy opis zaproponowanego sprzętu zawierający nazwę / model/ typ numery katalogowe
2) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów,
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
1. Zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy,
w szczególności w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp, oraz w przypadku zmiany:
a) Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
b) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne
3. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Zapraszamy do składania ofert, SIWZ na stronie http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
|
IV 6 5 |
Nie
|