DOSTAWA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70410 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu

Zamawiający podzielił zamówienie na 31 pakietów:

PAKIET NR 1 Sprzęt jednorazowego użytku - różne
PAKIET NR 2 Rękawice diagnostyczne
PAKIET NR 3 Odzież ochronna jednorazowego użytku
PAKIET NR 4 Wyroby medyczne
PAKIET NR 5 Wyroby medyczne II
PAKIET NR 6 Papiery medyczne
PAKIET NR 7 Wyroby medyczne III
PAKIET NR 8 Wyroby medyczne IV
PAKIET NR 9 Kaniule
PAKIET NR 10 Asortyment sanitarno-higieniczny
PAKIET NR 11 Wyposażenie bloku operacyjnego
PAKIET NR 12 Klipsy do laparoskopii
PAKIET NR 13 Próżnociąg
PAKIET NR 14 Asortyment jednorazowy
PAKIET NR 15 Pościel jednorazowa
PAKIET NR 16 Rękawice diagnostyczne
PAKIET NR 17 Rękawice chirurgiczne
PAKIET NR 18 Ustniki endoskopowe
PAKIET NR 19 Asortyment do wstrzykiwacza kontrastu
PAKIET NR 20 Wyroby medyczne V
PAKIET NR 21 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny
PAKIET NR 22 Strzykawki dwuczęściowe
PAKIET NR 23 Układy oddechowe
PAKIET NR 24 Wyroby medyczne VI
PAKIET NR 25 Taśmy do leczenia nietrzymania moczu
PAKIET NR 26 Kleszcze biopsyjne
PAKIET NR 27 Akcesoria do laktatora
PAKIET NR 28 Torba na wymiociny
PAKIET NR 29 Maski anestetyczne
PAKIET NR 30 Akcesoria endoskopowe
PAKIET NR 31 Pieluchomajtki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ


Opis

Sprzęt jednorazowego użytku - różne - 150 pozycjiRękawice diagnostyczne - 16 pozycjiOdzież ochronna jednorazowego użytku - 9 pozycjiWyroby medyczne - 16 pozycjiWyroby medyczne II - 16 pozycjiPapiery medyczne - 9 pozycjiWyroby medyczne III - 16 pozycjiWyroby medyczne IV - 13 pozycjiKaniule - 12 pozycjiAsortyment sanitarno-higieniczny - 3 pozycjeWyposażenie bloku operacyjnego - 10 pozycjiKlipsy do laparoskopii - 6 pozycjiAsortyment jednorazowy - 1 pozycjaAsortyment jednorazowy - 15 pozycjiPościel jednorazowa - 1 pozycjaRękawice diagnostyczne - 4 pozycjeRękawice chirurgiczne - 36 pozycjiUstniki endoskopowe - 1 pozycjaAsortyment do wstrzykiwacza kontrastu - 3 pozycjeWyroby medyczne V - 9 pozycjiPojemniki na zużyty sprzęt medyczny - 5 pozycjiStrzykawki dwuczęściowe - 3 pozycjeUkłady oddechowe - 4 pozycjeWyroby medyczne VI - 15 pozycjiTaśmy do leczenia nietrzymania moczu - 1 pozycjaKleszcze biopsyjne - 2 pozycjeAkcesoria do laktatora - 3 pozycjeTorba na wymiociny - 1 pozycjaMaski anestetyczne - 7 pozycjiAkcesoria endoskopowe - 3 pozycjePieluchomajtki - 8 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Ulica Pl. K. Marcinkowskiego
Nr domu 8/9
Miejscowość Gostyń
Kod Pocztowy 63-800
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 65 572 67 00 do 04
Fax 65 572 11 01
Email przetargi.spzozgostyn@gmail.com
Adres strony url www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Regon 411050155
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalgostyn.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Karola Marcinkowskiego 8/9, Biurowiec A pokój nr 9, 63-800 Gostyń
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ 1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć również: a)Formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b)Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów lub dokument(-y), z którego(-ch) będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 876 z poźn. zm. - jeżeli dotyczy W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) w terminie wskazanym przez Zamawiającego - dotyczy ppkt 1. b)Oświadczenie dotyczące oferowanych wyrobów medycznych o posiadaniu kart charakterystyki produktu w języku polskim lub specyfikacji technicznych w języku polskim lub innego dokumentu określonego prawem dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego w pakietach. W przypadku wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kart charakterystyki produktu lub specyfikacje techniczne lub inny dokument określony prawem dla poszczególnego rodzaju asortymentu wskazanego w pakietach. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie na wezwanie zamawiającego dostarczyć karty charakterystyki produktów w języku polskim lub specyfikacje techniczne lub inny dokument określony prawem w języku polskim w terminie wskazanym przez zamawiającego - dotyczy ppkt 2. c)Do oferty należy dołączyć próbki wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym. Należy wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. Poza żądanymi próbkami Zamawiający zastrzega sobie również prawo żądania próbek innego asortymentu z każdego pakietu w przypadku wątpliwości co do zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. d)Katalogi, foldery (w języku polskim) itp. zawierające opisy/parametry oferowanych wyrobów z zaznaczeniem oferowanej pozycji (którego pakietu i pozycji dotyczy) np. poprzez obrysowanie flamastrem – należy dostarczyć na żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. e)Do oferty należy załączyć również dokumenty i oświadczenia wymienione w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: 1)zmiana danych Dostawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, 2)zmiana wynagrodzenia Dostawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3)zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy czym , zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 4)zmiana towaru poprzez jego zastąpienie nowocześniejszym o lepszych parametrach i wycofanie z produkcji dotychczasowego towaru czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy czym , zmiana w tym zakresie jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowej ceny a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofertą Dostawcy, 5)zmiana ceny poszczególnego asortymentu w przypadku konieczności wprowadzenia takiej zmiany w związku z ustaleniem lub zmianą ceny urzędowej, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia lub obniżenia cen urzędowych jak również dodania nowego czy też skreślenia asortymentu z wykazu objętego cenami urzędowymi, 6)obniżenia cen poszczególnego asortymentu przez Dostawcę, 7)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 8)zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Dostawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, b) nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja itp.). 3. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)