Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza
|
Ulica |
ul. Chramcówki
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Zakopane
|
Kod Pocztowy |
34500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
182 000 660
|
Fax |
18 2000660 wew. 20
|
Email |
sekretariat@witkacy.zakopane.pl
|
Adres strony url |
www.witkacy.pl
|
Regon |
49000693900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
ww.witkacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ww.witkacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo poczowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za porednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chamcówki15, 34-500 Zakopane
|
Numer referencyjny |
1/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
27/07/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy i montażu w dniach od 20 do 27 lipca 2017r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie systemu nagłośnienia dla obiektów kulturalnych np. teatry, opery, filharmonie, teatry muzyczne, teatry, sale koncertowe, domy kultury itp., o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie, w montażu i obsłudze sprzętu akustycznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz), przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referncje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w punkcie IX 1.2.3 siwz.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( należy wypełnić załącznik nr 7 do siwz);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu wg załącznika nr 1 do siwz tabela 1.
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
3) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z kalkulacją cenową do oferty, stanowiącą zał. nr 1 do siwz tabela 2;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w siwz –
jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
5) W terminie 3 dni od dnia zamieszczeni na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy zożyć folder, katalog, prospekt z listą parametrów technicznych producenta oferowanego sprzętu itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - dotyczy urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia ( pkt.III 1.2 siwz) i w załączniku nr 1 do siwz tabela 1 i 2 w pozycjach: 1,3,9,10,17,18,19,20 tj: dwukanałowy cyfrowy odbiornik, cyfrowy nadajnik typu "Handheld", nadajnik monitora osobistego, odbiornik monitora osobistego, moduł odbiornika, nadajnik typu "Handheld", nadajnik typu "Bodypack", odbiornik dwu kanałowy.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|