Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Muzeum im. Jacka Malczewskiego
|
Ulica |
ul. Rynek
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Radom
|
Kod Pocztowy |
26600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 3624329 w. 105
|
Fax |
483 623 481
|
Email |
malczewski@muzeum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.muzeum.edu.pl
|
Regon |
59258400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeum.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MUZEUM im. JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU ul. Rynek 11, 26-600 Radom pok. Nr 213A
|
Numer referencyjny |
MJM -ZP.26-2/RB/2017
|
Rodz zam |
B
|
Okres2c |
4
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 złotych (słownie: czterysta tysięcy złotych)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że: a) dysponuje co najmniej jedną osobą - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz. 1409 póz. zm.)*, oraz posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z póź. zm.) *Uwaga:Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej prawa (Dz. U. z 2016r. poz.65). W przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz konfederacji Szwajcarskiej, musza one spełnić wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 póz. zm.); b) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru i systemu oddymiania klatek schodowych, w tym jednej takiej roboty o wartości co najmniej 400 000,00 PLN brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na potwierdzenie spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego dokumenty: informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) dowodów potwierdzających, że przedstawione na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia roboty budowlane(w zał. Nr 3) zamówienia zostały wykonane. Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – forma dokumentu kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem, terminu składania – forma dokumentu kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta na wykonanie zamówienia publicznego – forma dokumentu oryginał wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym podstawę wyliczenia ceny oferty, sporządzonym na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót. Kosztorys może zawierać także dodatkowe pozycje, poza pozycjami wymienionymi w przedmiarach i dokumentacji, jeżeli Wykonawca uzna, że do wykonania zadania konieczne jest wykonanie dodatkowych prac niewskazanych w przedmiarach i dokumentacji; 2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonego pełnomocnictwa, załączone do oferty pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000 złotych (słownie złotych: piętnaście tysięcy) 2. Wadium należy wnieść do dnia 09.05.2017 r. do godz. 12. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem. W takim terminie aby najpóźniej w dniu 09.05.2017 r. do godz. 12 środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na rachunku wskazanym w pkt.4. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie dokumentu otrzymanego z banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. 3. Pozostałe, bezgotówkowe formy wadium wymienione ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) dołączyć do oferty w formie oryginału jako odrębny dokument, natomiast kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem trwale połączyć z ofertą. 4. Wadium pieniądzu: można wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 1020 1026 0000 1602 0232 8748 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum im. Jacka Malczewskiego. b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) Zmiany podwykonawcy, jeśli Wykonawca wykazał zakres prac wykonywanych przy pomocy podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
b) jeżeli zachodzi konieczność zmiany użytych do realizacji zamówienia materiałów pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych, i ich zmianę zaakceptuje Zamawiający, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów
i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające
z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Zmiany te muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
c) W trakcie realizacji Umowy dopuszcza się zmiany podstawowego personelu pod warunkiem, że odnośne kwalifikacje i zdolności proponowanego personelu, będą takie same lub wyższe niż personelu wymienionego w wykazie osób.
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu wykonania zamówienia, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować
to w dzienniku budowy. Zmiana wprowadzona zostanie aneksem do umowy.
3. Zmiana wykazana w pkt. b) uwzględniona będzie w dzienniku budowy i kosztorysie powykonawczym.
4. Zmiana wykazana w pkt. a) i c) wykazana będzie w pisemnym oświadczeniu Wykonawcy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
09/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|