Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
|
Ulica |
11 Listopada
|
Nr domu |
37/59
|
Miejscowość |
Radom
|
Kod Pocztowy |
26-600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
483453103
|
Fax |
483452002
|
Email |
monika.hernik@ra.policja.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Regon |
670897379
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Numer referencyjny |
18/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność
z oryginałem”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert:
1.Formularz ofertowy - (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) ,
2.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia dla zadań na które składana jest oferta (załączniki nr 1-3 do SIWZ), które stanowią integralną część formularza ofertowego,
3.Załącznik „Koszty eksploatacji Kryterium 2” dla zadań na które składana jest oferta (załączniki nr 4-6 do SIWZ),
Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału.
4.dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła
na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert.W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium.
5.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
Ponadto
6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów w przypadku wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w § 2, § 5, §7 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie, że zaoferowane do przetargu produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SIWZ – wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału.
2.Certyfikaty potwierdzające, że oferowany sprzęt produkowany jest zgodnie z normami ISO 9001lub równoważnymi oraz ISO 14001 lub równoważnymi
3.Karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych i inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez zamawiającego.
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości (PLN):
Zadanie 1 -9770,00;
Zadanie 2 -3600,00;
Zadanie 3 -310,00;
Zaleca się wpłacenie wadium na każde z zadań odrębnym przelewem, ponieważ omyłka rachunkowa przy sumowaniu kwot wadium (przy zaniżeniu sumy) może skutkować odrzuceniem oferty w ramach wszystkich zadań na podstawie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy PZP.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy:
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą.
W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
Uwaga!
W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp.
Przewidywane zmiany umowy - dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie:
1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartość Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania poza zakres zamówienia podstawowego:
Zadania nr 1 - drukarka 4 szt, toner 4 szt.
Zadania nr 2 - drukarka I 4 szt, toner 4 szt., drukarka II 2 szt. toner 2 szt.
Zadanie nr 3 - drukarka 1 szt. toner 1 szt.
3.Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie.
4.Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 7 dni od zawarcia umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|