GuidZP400 |
0fac7616-dff3-4b79-bad3-f18bda48ec65
|
Biuletyn |
517409-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Regon |
871121290
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566218281
|
Zamawiajacy fax |
+48566218455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337 (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi serwisowej i asysty technicznej Lokalnego Systemu Informatycznego wspierającego proces zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
WZP.272.20.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usługi serwisowej oraz Asysty Technicznej Lokalnego Systemu Informatycznego, wspomagającego proces zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z SIWZ oraz jej załącznikami w tym Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – SOPZ (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
a) w ramach usługi serwisowej Wykonawca będzie wykonywał prace mające na celu utrzymanie sprawności i wydajności Systemu oraz usuwanie błędów i usterek wykrytych podczas jego eksploatacji;
b) w ramach usługi Asysty Technicznej Wykonawca będzie świadczył usługi związane z tworzeniem nowych elementów Systemu, modyfikacją funkcjonalności Systemu, dostosowywaniem istniejących modułów i elementów Systemu do potrzeb Zamawiającego, zmieniających się przepisów prawa lub wytycznych, uzupełniającą migracją danych z poprzedniej wersji generatora.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2023-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z przepisem art. 142 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może zawrzeć umowę, której przedmiotem są świadczenia okresowe lub ciągłe, na okres dłuższy niż 4 lata, jeżeli wykonanie zamówienia w dłuższym okresie spowoduje oszczędności kosztów realizacji zamówienia w stosunku do okresu czteroletniego lub jest to uzasadnione zdolnościami płatniczymi Zamawiającego lub zakresem planowanych nakładów oraz okresem niezbędnym do ich spłaty.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi serwisowej oraz asysty technicznej Lokalnego Systemu Informatycznego, wspomagającego proces zarządzania RPO WK-P 2014-2020. W związku z faktem, iż w okresie kwalifikowalności wydatków Wnioskodawca/Beneficjent ma mieć możliwość wypełnienia, zaktualizowania i złożenia w Instytucji Ogłaszającej Konkurs wniosku o dofinansowanie, Instytucja Zarządzająca RPO WK-P 2014-2020 powinna zapewnić w sposób ciągły poprawnie działający System Informatyczny. Dodatkowo Lokalny System Informatyczny (LSI) powinien odzwierciedlać obowiązujące dla danego naboru przepisy prawa i wytyczne, w tym wzór wniosku o dofinansowanie. Niektóre zmiany przepisów prawa lub wytycznych mogą powodować czasochłonną modyfikację Systemu jako całości lub jego części, zasadne jest więc zawarcie Umowy z Wykonawcą na okres, zgodny z końcową datą okresu realizacji projektów.
Zatem możliwość świadczenia przez jednego Wykonawcę w sposób ciągły usługi serwisowej i Asysty Technicznej LSI w czasie całego okresu realizacji projektów i kwalifikowalności wydatków, zagwarantuje Instytucji Zarządzającej RPO WK-P 2014-2020 realizację wszystkich nałożonych zadań, m.in. prawidłowe funkcjonowanie systemu, monitorowanie jego wydajności, terminowe dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa, a także obniży koszty utrzymania systemu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – tj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługi, polegające na opracowaniu lub serwisowaniu lokalnego systemu informatycznego, w tym świadczenie usługi Asysty Technicznej.
b) dysponuje osobami zdolnymi oraz uprawnionymi do wykonywania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) kierownik projektu – osoba posiadająca: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania i prowadzenia projektów informatycznych, w ciągu ostatnich 3 lat pełniąca funkcję kierownika projektu obejmującego zaprojektowanie, wdrożenie oraz serwisowanie, w tym świadczenie Asysty Technicznej systemu informatycznego, posiadająca certyfikat na poziomie PRINCE2 Practitioner lub Projekt Management Professional lub równoważny;
2) jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w roli analityka – posiadająca doświadczenie w wykonywaniu analiz wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem technik modelowania BPMN oraz UML, polegające na uczestnictwie w charakterze analityka w budowie lub utrzymaniu dwóch systemów informatycznych, a wartość każdego z systemów wyniosła nie mniej niż 100 000 zł brutto;
3) co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w roli programistów – z których każda posiada wyższe wykształcenie informatyczne, doświadczenie w programowaniu polegające na uczestnictwie w charakterze programisty w budowie lub utrzymaniu dwóch systemów informatycznych, a wartość każdego z systemów wyniosła nie mniej niż 100 000 zł brutto. Minimum jedna osoba w roli programisty w zespole musi posiadać w okresie ostatnich 3 lat doświadczenie w budowie lub serwisowaniu systemu w oparciu o Yii Framework.
4) jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w roli administratora baz danych – posiadająca doświadczenie w administrowaniu bazami danych dostępnymi przez Internet, co najmniej 1 systemem przez okres co najmniej 6 miesięcy;
5) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w roli testera – posiadająca doświadczenie w testowaniu systemów informatycznych (testowanie co najmniej 1 systemu informatycznego).
Funkcje analityka, administratora baz danych oraz testera można łączyć.
Minimum jedna osoba w zespole musi posiadać w okresie ostatnich 3 lat doświadczenie
w integracji systemu z Centralnym Systemem Informatycznym SL2014.
Wszystkie osoby będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia przez cały jego okres.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Dla uznania warunku za spełniony - każda z wykonanych usług (dwa lokalne systemy informatyczne) winny zawierać następujące cechy minimalne:
- system działa po stronie serwera w oparciu o bazę danych i udostępnia interfejs poprzez sieć Internet;
- z systemu korzysta minimum 1 000 aktywnych użytkowników;
- system umożliwia rejestrację i utworzenie indywidualnego konta użytkownika po stronie klienta;
- system umożliwia wypełnianie formularzy elektronicznych, walidację poprawności danych oraz obliczenia wprowadzonych wartości liczbowych;
- system posiada mechanizmy zabezpieczeń zgodne z ustawą i rozporządzeniami dotyczącymi ochrony danych osobowych, tj. badanie siły hasła, wymuszanie zmiany hasła co 30 dni, wymuszenie połączenia szyfrowanego przy korzystaniu z systemu;
- system umożliwia eksport określonych danych do formatu CSV i XLS;
- system posiada Moduł/Platformę Wnioskodawcy wraz z elektroniczną komunikacją z Instytucją/Podmiotem, który/a zapewnia funkcjonalności polegającą na elektronicznym wypełnieniu i złożeniu wniosku
o dofinansowanie, korygowaniu, udostępnianiu wniosku o dofinansowanie, odczytywaniu statusu wniosku oraz wyników oceny merytorycznej wniosku
o dofinansowanie, a także podgląd i zmianę danych profilowych użytkownika konta,
- moduł Oceny/ Eksperta, który zapewnia podstawową funkcjonalność
w zakresie wprowadzania wyników oceny wniosków o dofinansowanie.
Podział na moduły / grupy funkcjonalności i użyte nazwy są przykładowe. W przypadku gdy Wykonawca wykonał moduły o innych nazwach, muszą one odpowiadać opisanym funkcjonalnościom w ramach danego modułu.
Wyjaśnienia użytych pojęć:
• System – Aplikacja webowa – aplikacja działająca na serwerze z obsługą poprzez tzw. Cienkiego klienta (przeglądarkę internetową) umożliwiającą przeprowadzenie procedur, które zostały zaimplementowane;
• Użytkownik – osoba, która zarejestrowała się w Systemie;
Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ), zawierający w szczególności cenę ofertową, potencjał kadrowy, wycenę pracochłonności oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale).
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
Bank PKO BP S.A., II Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy
konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734.
z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WZP.272.20.2017, usługa serwisowa i AT LSI”
Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego!
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie, w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego - pok. 337.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Wadium wniesione w pozostałych formach, Zamawiający uzna za skutecznie wniesione poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego - pok. 337, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) składu osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby spełniać będą warunki określone w dziale IV ust. 1 ppkt 1.2.3. lit.b,
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne.
c) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem;
4) Dopuszczalna jest zmiana:
a) wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
b) sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
5) Inne zmiany w zakresie przewidzianym w projekcie umowy.
Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|