Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego nad Systemami Informatycznymi.

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526125-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
• Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad eksploatowanym przez Zamawiającego systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemu Informowania Zarządu – Część nr 1;
• Świadczenie usług serwisowych nad systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemu Informowania Zarządu – Część nr 2;
• Świadczenie usług serwisowych nad systemami informatycznymi PACS/RIS w obszarze radiologicznym – Część nr 3,
dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Zamawiający jest użytkownikiem funkcjonującego w ramach projektu PSIM Systemu Informatycznego w obszarze medycznym, administracyjnym, Systemu Informatycznego w obszarze radiologicznym, wspomagających obsługę Szpitala. Umowa na projekt PSIM została zawarta przez Województwo Podkarpackie.
3. Szczegółowe opisy i zakresy przedmiotów zamówienia przedstawiono w Opisach przedmiotów zamówienia do Części nr 1, 2, 3 - Załączniki nr 1 do SIWZ, będące integralną częścią SIWZ
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7aceaced-620a-487f-9a39-146cd636d9a2
Biuletyn 526125-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
Regon 69072411400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szopena
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48 17 8666 096
Zamawiajacy fax +48 17 8666 097
Zamawiajacy email jozefber@poczta.onet.pl
Adres strony url www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej www.bip.szpital.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpital.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Kancelaria Ogólna, budynek C, pokój nr 3.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego nad Systemami Informatycznymi.
Numer referencyjny KSW.XII.252/INF/3/17 Postępowanie nr 45
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: • Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad eksploatowanym przez Zamawiającego systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemu Informowania Zarządu – Część nr 1; • Świadczenie usług serwisowych nad systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemu Informowania Zarządu – Część nr 2; • Świadczenie usług serwisowych nad systemami informatycznymi PACS/RIS w obszarze radiologicznym – Część nr 3, dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Zamawiający jest użytkownikiem funkcjonującego w ramach projektu PSIM Systemu Informatycznego w obszarze medycznym, administracyjnym, Systemu Informatycznego w obszarze radiologicznym, wspomagających obsługę Szpitala. Umowa na projekt PSIM została zawarta przez Województwo Podkarpackie. 3. Szczegółowe opisy i zakresy przedmiotów zamówienia przedstawiono w Opisach przedmiotów zamówienia do Części nr 1, 2, 3 - Załączniki nr 1 do SIWZ, będące integralną częścią SIWZ 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow W Sekcji II.3) ze względu na program winno być: oferty można składać do jednej, kilku lub wszystkich części.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen (art. 26 ust.2Pzp) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp: A. w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (§ 5 pkt 2Rozp.) 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (§ 5 pkt 3Rozp.) 3. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 Rozp.); 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów – potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; (§ 5 pkt 5 Rozp.) – wg wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716). (§ 5 pkt 9 Rozp.) wg wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ 6. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (§ 5 pkt 10 Rozp.). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.11 Pzp) - wg wzoru Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania(art.26 ust.3 Pzp). 8. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust.3aPzp). 9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (art.26 ust.4 Pzp). 10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§7 Rozp.): 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Pkt. 1 – 3 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt 1) lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wyżej. Przepis ust.2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Wykonawcy mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§8 ust. 1 Rozp.) – jeżeli dotyczy w postępowaniu: 1. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z tym przepisem – jeżeli dotyczy w tym postępowaniu. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Zamawiający w oparciu o § 9 ust. 3 Rozporządzenia nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1 - 5 powyżej, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych art. 22a Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie przedstawił wymagań, które należałoby spełnić w sposób szczególny.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga, by oferowane usługi: a) odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia, b) wykonywane były wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli producenta danych systemów posiadających uprawnienia i doświadczenie do realizacji przedmiotów zamówienia. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien przedstawić na wezwanie Zamawiającego oświadczenie przedmiotowe według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej i dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione WYMAGANE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowo – ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiący – Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania mniejszej ilości godzin wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia do 30 % niż podana w Formularzu cenowo – ofertowym, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: a. zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych, 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zajdą okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 z zastrzeżeniem przestrzegania przepisów w tym artykule.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Termin otwarcia ofert: 14.07.2017r. o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2 w Rzeszowie. 2. W Sekcji IV.2) Kryteria oceny ofert ze względu na program winno być: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena brutto oferty zł: 60%, b) Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 40%.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad eksploatowanym przez Zamawiającego systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemem Informowania Zarządu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad eksploatowanym przez Zamawiającego systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemem Informowania Zarządu. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotów zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotów zamówienia do Części nr 1 - Załączniku nr 1 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świadczenie usług serwisowych nad systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemu Informowania Zarządu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych nad posiadanym systemem informatycznym w obszarze administracyjnym i medycznym oraz Systemem Informowania Zarządu. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotów zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotów zamówienia do Części nr 2 - Załączniku nr 1 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Świadczenie usług serwisowych nad systemami informatycznymi PACS/RIS w obszarze radiologicznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych nad posiadanymi systemami informatycznymi PACS/RIS w obszarze radiologicznym. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotów zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotów zamówienia do Części nr 3 - Załączniku nr 1 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty zł
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)