Dostawy materiałów elektrycznych

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Podłączenia i elementy stykowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544921-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 312100001, 312244006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów elektrycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamowienia (odpowiednio do zadania).
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, opakowany w oryginalne opakowania producenta oraz zabezpieczony przed zawilgoceniem, wysunięciem lub uszkodzeniami mechanicznymi.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f428d5a6-e121-497e-8071-5f406f245980
Biuletyn 544921-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 1212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6038608. 6037691,
Zamawiajacy fax 226 037 642
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów elektrycznych
Numer referencyjny WZP-2305/17/83/AG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów elektrycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamowienia (odpowiednio do zadania). 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, opakowany w oryginalne opakowania producenta oraz zabezpieczony przed zawilgoceniem, wysunięciem lub uszkodzeniami mechanicznymi. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31210000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe 1. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych (odpowiednio do zadania) w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych. 2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych (odpowiednio do zadania) przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji zamówienia, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 3. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową (odpowiednio do zadania) zaproszenia do złożenia oferty, w których określi rodzaj i ilość asortymentu. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron. 4. Ceny jednostkowe netto w PLN za asortyment zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w wyniku przekazanego przez Zamawiającego zaproszenia, o którym mowa powyżej, nie mogą być mniej korzystne od zaoferowanych w ofercie złożonej przez tego Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej (odpowiednio do zadania). W przypadku złożenia oferty, w której cena netto w PLN za asortyment będzie wyższa od wskazanej w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w wyniku przekazanego zaproszenia złoży ofertę z najkorzystniejszą ceną. Z Wykonawcą tym zostanie zawarta umowa wykonawcza, która stanowić będzie podstawę realizacji zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku danego rodzaju asortymentu, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji, pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji asortymentu; b) stawki podatku VAT, w przypadku jej ustawowej zmiany (o procentową różnicę wartości wynikającej ze zmiany stawki podatku); c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31210000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów elektrycznych w tym: gniazda listwy, łączniki obudowy, ograniczniki, korytka, puszki, wkladki, uchwyty, wyłączniki, złączki itp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przewody elektryczne, teletechniczne i osprzęt do nich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31224400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów elektrycznych w tym: przewodów elektrycznych, teletechnicznych i osprzętu do nich.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)