GuidZP400 |
612ace59-245a-4eda-bf97-c97383150999
|
Biuletyn |
544927-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
|
Regon |
871246063
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szosa Chełmińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30/32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566693900,
|
Zamawiajacy fax |
+48566693999
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wup.torun.pl,
|
Adres strony url |
wup.torun.pl, wup.torun.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Pomoc Techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu na lata 2017-2018, Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej na 2017 rok dla Działania 12.1 Wsparcie procesu zarządzania i wdrażania RPO WKP-P, Roczny Plan Dzialań Pomocy Technicznej na 2017 rok.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
wup.torun.pl, wup.torun.ibip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wup.torun.pl, wup.torun.ibip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, kancelaria – pokój nr 102, parter, nie później niż do godz. 10.00 dnia 17.07.2017 roku.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i wdrożenie rozwiązania do backupu oraz zakup i dostawa notebooków, stacji dokujących i monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
|
Numer referencyjny |
DZ.RI.231-6/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i wdrożenie rozwiązania do backupu oraz zakup i dostawę notebooków, stacji dokujących i monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowo-cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48710000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotowego zamówienia liczony od dnia podpisania umowy wynosi: 4 miesiące kalendarzowe dla części A oraz 30 dni roboczych dla części B.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w zakresie części B odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności:
a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia;
b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
c) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich;
Certyfikaty i zaświadczenia, których żąda Zamawiający zostały wyszczególnione w Formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1do niniejszej SIWZ w zakresie części B (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: wypełniony i podpisany formularz ofertowo-cenowy- załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień Umowy w zakresie części 1 mogą nastąpić w wyniku zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli zmianie ulegnie:
a) stawka podatku od towarów i usług;
b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasada podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup i wdrożenie rozwiązania do backupu na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48710000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i wdrożenie rozwiązania do backupu na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowo-cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa notebooków, stacji dokujących i monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i dostawa notebooków, stacji dokujących i monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowo-cenowym - załącznik nr 1 B do SIWZ
|
| |