1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z Załącznikiem. nr 1 do SIWZ - uwzględnia podział na 7 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 7, do siedziby Zamawiającego.
2. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności
i żywienia. (Dz. U. 2017, poz. 149 ).
3. Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2015, poz. 29).
4. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać :
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokument potwierdzający stosowanie GMP i GHP.
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy do upływu tego terminu lub wyczerpania asortymentu, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu wtorek, piątek w godzinach od 7:00-14:00
6. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.
7. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Zamawiający, Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno -eksploatacyjno -użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawca zobowiązuje się:
a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU,
b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, okres przydatności produktów, Okres ważności dostarczanych towarów nie może być krótszy, niż 2/3 terminu przewidzianego przez producenta danego wyrobu.
d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
e. dostarczać produkty pierwszego gatunku,
f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia
g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych,
h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
j. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
2. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawców, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy i o ile jest to wiadome.
3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
|
GuidZP400 |
707869d8-3524-43a2-936d-b18edb3fec7d
|
Biuletyn |
544975-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
|
Regon |
5064480400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Korczaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
085 814 24 38,
|
Zamawiajacy fax |
085 814 24 82
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitallapy.pl,
|
Adres strony url |
ww.szpitallapy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SP ZOZ W ŁAPACH
|
Numer referencyjny |
ZP/7/2017/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z Załącznikiem. nr 1 do SIWZ - uwzględnia podział na 7 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 7, do siedziby Zamawiającego.
2. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności
i żywienia. (Dz. U. 2017, poz. 149 ).
3. Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2015, poz. 29).
4. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać :
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokument potwierdzający stosowanie GMP i GHP.
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy do upływu tego terminu lub wyczerpania asortymentu, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu wtorek, piątek w godzinach od 7:00-14:00
6. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.
7. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Zamawiający, Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno -eksploatacyjno -użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawca zobowiązuje się:
a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU,
b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, okres przydatności produktów, Okres ważności dostarczanych towarów nie może być krótszy, niż 2/3 terminu przewidzianego przez producenta danego wyrobu.
d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
e. dostarczać produkty pierwszego gatunku,
f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia
g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych,
h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
j. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
2. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawców, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy i o ile jest to wiadome.
3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy
1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy pisemnie, e-mailem lub drogą faksową, w których Zamawiający wyszczególni:
oznaczenie umowy w ramach której realizowane ma być zamówienie cząstkowe;
wymagany termin realizacji dostawy;
asortyment, ilość
Dostawy będące przedmiotem zamówienia w zakresie wszystkich pakietów będą dostarczane i wniesione do Magazynu Żywności p. I- SP ZOZ w Łapach, przy ul. Korczaka 23, w godzinach 7:00-14:00;
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar w ilości i asortymencie zgodnym
z zamówieniami pisemnymi, złożonymi przez Zamawiającego za pomocą faksu, email
w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek,
w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia. Wymaga się, aby cały towar, wymieniony
w pojedynczym zamówieniu był dostarczany w jednej dostawie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 wobec czego nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 3 ustawy pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie przepisu art. 144ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:
stawki podatku od towarów i usług - o wysokość tej stawki;
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2008 ze zm.) - o wartość stanowiącą różnicę pomiędzy stawką przed zmianą, a stawką po zmianie (zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy personelu bezpośrednio realizującego przedmiot zamówienia);
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym o wysokość różnicy w stawce składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
b) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
- zmianę terminu wykonania zamówienia, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w okresie jej obowiązywania z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż cztery lata
wystąpienia okoliczności siły wyższej przez, którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, susza, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu;
c) zmiana umowy względem ilości:
- zmianę limitów ilościowych zamawianych wyrobów w stosunku do określonych
w poszczególnych pozycjach pakietu objętych umową, zarówno „na plus” jak i „na minus”, bez zmian wartości brutto danego pakietu. W przypadku takiej zmiany wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę.
Wykonawca może wystąpić o wydłużenie terminu wykonania prac wynikłych z przyczyn od niego niezależnych, nie więcej jednak niż o czas trwania tych robót lub okoliczności. Zmianę terminu realizacji zamówienia ustala i zatwierdza Zamawiający. Wykonawca nie może dochodzić roszczeń z tytułu zmiany terminu realizacji zamówienia.
Poza sytuacjami wskazanymi powyżej, jak również w załączniku nr 3, Istotne postanowienia umowy, który stanowi integralną cześć SIWZ, zmiana umowy może nastąpić zgodnie z przepisem art. 144ust.1 pkt 2) ustawy Pzp.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 1 i 2 nie skutkuje obowiązkiem Zamawiającego dokonania zmiany Umowy.
Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WEDLINA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mleko i przetwory mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15510000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu
Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
WODA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
41100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |