SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SP ZOZ W ŁAPACH

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544975-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151311006, 155100006, 153311709, 31425003, 411000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z Załącznikiem. nr 1 do SIWZ - uwzględnia podział na 7 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 7, do siedziby Zamawiającego.
2. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności
i żywienia. (Dz. U. 2017, poz. 149 ).
3. Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2015, poz. 29).
4. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać :
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokument potwierdzający stosowanie GMP i GHP.
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy do upływu tego terminu lub wyczerpania asortymentu, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu wtorek, piątek w godzinach od 7:00-14:00
6. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.
7. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Zamawiający, Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno -eksploatacyjno -użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawca zobowiązuje się:
a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU,
b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, okres przydatności produktów, Okres ważności dostarczanych towarów nie może być krótszy, niż 2/3 terminu przewidzianego przez producenta danego wyrobu.
d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
e. dostarczać produkty pierwszego gatunku,
f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia
g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych,
h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu),
j. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
2. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawców, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy i o ile jest to wiadome.
3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 707869d8-3524-43a2-936d-b18edb3fec7d
Biuletyn 544975-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Regon 5064480400000
Zamawiajacy adres ulica Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 814 24 38,
Zamawiajacy fax 085 814 24 82
Zamawiajacy email przetargi@szpitallapy.pl,
Adres strony url ww.szpitallapy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SP ZOZ W ŁAPACH
Numer referencyjny ZP/7/2017/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych zgodnie z Załącznikiem. nr 1 do SIWZ - uwzględnia podział na 7 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 7, do siedziby Zamawiającego. 2. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. 2017, poz. 149 ). 3. Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2015, poz. 29). 4. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać : a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b) dokument potwierdzający stosowanie GMP i GHP. 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy do upływu tego terminu lub wyczerpania asortymentu, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu wtorek, piątek w godzinach od 7:00-14:00 6. Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ. 7. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Zamawiający, Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno -eksploatacyjno -użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca zobowiązuje się: a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwego PAKIETU, b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, okres przydatności produktów, Okres ważności dostarczanych towarów nie może być krótszy, niż 2/3 terminu przewidzianego przez producenta danego wyrobu. d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e. dostarczać produkty pierwszego gatunku, f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), j. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 2. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić do wykonania podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawców, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy i o ile jest to wiadome. 3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy 1. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy pisemnie, e-mailem lub drogą faksową, w których Zamawiający wyszczególni:  oznaczenie umowy w ramach której realizowane ma być zamówienie cząstkowe;  wymagany termin realizacji dostawy;  asortyment, ilość Dostawy będące przedmiotem zamówienia w zakresie wszystkich pakietów będą dostarczane i wniesione do Magazynu Żywności p. I- SP ZOZ w Łapach, przy ul. Korczaka 23, w godzinach 7:00-14:00; Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami pisemnymi, złożonymi przez Zamawiającego za pomocą faksu, email w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia. Wymaga się, aby cały towar, wymieniony w pojedynczym zamówieniu był dostarczany w jednej dostawie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 wobec czego nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 3 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie przepisu art. 144ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: a) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:  stawki podatku od towarów i usług - o wysokość tej stawki;  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2008 ze zm.) - o wartość stanowiącą różnicę pomiędzy stawką przed zmianą, a stawką po zmianie (zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy personelu bezpośrednio realizującego przedmiot zamówienia);  zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym o wysokość różnicy w stawce składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; b) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: - zmianę terminu wykonania zamówienia, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w okresie jej obowiązywania z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż cztery lata  wystąpienia okoliczności siły wyższej przez, którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, susza, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu; c) zmiana umowy względem ilości: - zmianę limitów ilościowych zamawianych wyrobów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu objętych umową, zarówno „na plus” jak i „na minus”, bez zmian wartości brutto danego pakietu. W przypadku takiej zmiany wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę. Wykonawca może wystąpić o wydłużenie terminu wykonania prac wynikłych z przyczyn od niego niezależnych, nie więcej jednak niż o czas trwania tych robót lub okoliczności. Zmianę terminu realizacji zamówienia ustala i zatwierdza Zamawiający. Wykonawca nie może dochodzić roszczeń z tytułu zmiany terminu realizacji zamówienia. Poza sytuacjami wskazanymi powyżej, jak również w załączniku nr 3, Istotne postanowienia umowy, który stanowi integralną cześć SIWZ, zmiana umowy może nastąpić zgodnie z przepisem art. 144ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 1 i 2 nie skutkuje obowiązkiem Zamawiającego dokonania zmiany Umowy. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WEDLINA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mleko i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, z okresami ważności nie krótszym niż 2/3 terminu przewidzianego prze producenta danego wyrobu Warunki dostawy: w terminie 2 dni roboczych, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu tj. wtorek-piątek, w godz. 7.00-14.00, od otrzymania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa WODA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 41100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)