Cewniki i dreny

Data publikacji 2017-08-22
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Instytut Matki i Dziecka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573881-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa cewników i drenów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 930eddfa-14cd-4327-a55e-a3bc111b55f4
Biuletyn 573881-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Matki i Dziecka
Regon 28839500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kasprzaka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 32-77-240
Zamawiajacy fax 022 32-77-233, 32-77-305
Zamawiajacy email witold.sarnowski@imid.med.pl
Adres strony url www.imid.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.imid.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imid.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Matki i Dziecka, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17A, pokój nr 342 – budynek Lipsk (III p.)
Nazwa nadana zamowieniu Cewniki i dreny
Numer referencyjny A/ZP/SZP.251-40/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 26
Okreslenie przedmiotu Dostawa cewników i drenów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 662229,10
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Justyna Michalak tel.: (22) 32 77 240, w dni robocze w godz. 8:00 – 15:00, adres e-mail: justyna.michalak@imid.med.pl
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3)Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 się stosuje
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj.: a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; b) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek i instrukcji użytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. c) deklaracja zgodności, potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; d) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego. UWAGA: - Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa ust. 1 pkt a) niniejszego rozdziału. - Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt a), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. b) niniejszego rozdziału. - Jeżeli dla wyrobu medycznego, nie wydaję się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt b), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt c) niniejszego rozdziału. - Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt c), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt d) niniejszego rozdziału. 2)Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, formularz danych technicznych itp.), potwierdzający wymagane parametry zawarte w Zał. Nr 2 do SIWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów oraz pozycji oferowanego asortymentu). 3)Oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane towary są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek i instrukcji użytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, terminu dostawy, terminu ważności i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 2)oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 3)tabele asortymentowo – cenowe według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ; 4)dowód wpłaty wadium; 5)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 485,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium do poszczególnych części ustala się w następującej wysokości: • Część nr 1 – 1 180,00 zł • Część nr 2 – 3 500,00 zł • Część nr 3 – 2 300,00 zł • Część nr 4 – 220,00 zł • Część nr 5 – 480,00 zł • Część nr 6 – 400,00 zł • Część nr 7 – 590,00 zł • Część nr 8 – 1 800,00 zł • Część nr 9 – 100,00 zł • Część nr 10 – 900,00 zł • Część nr 11 – 2 400,00 zł • Część nr 12 – 100,00 zł • Część nr 13 – 25,00 zł • Część nr 14 – 90,00 zł • Część nr 15 – 30,00 zł • Część nr 16 – 200,00 zł • Część nr 17 – 830,00 zł • Część nr 18 – 75,00 zł • Część nr 19 – 250,00 zł • Część nr 20 – 370,00 zł • Część nr 21 – 160,00 zł • Część nr 22 – 15,00 zł • Część nr 23 – 480,00 zł • Część nr 24 – 1 250,00 zł • Część nr 25 – 390,00 zł • Część nr 26 – 1 350,00 zł 3.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Alior Banku nr rachunku 73 2490 0005 0000 4600 4520 6059, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu A/ZP/SZP.251-40/17 na dostawę: „Cewników i drenów ”.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 6). Zwiększenie lub zmniejszenie asortymentu dokonywać się będzie na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 5)w zakresie przedłużenia jej obowiązywania o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik do umowy; 6)Zamawiający może jednostronnie zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 7)w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika; 8) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu - na pisemny i umotywowany wniosek każda ze stron w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia; 9)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 10)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana postanowień umowy w zakresie i w trybie wskazanym w zdaniu poprzedzającym nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy ponad kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a która została podana przed otwarciem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Zakazuje się innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kraniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39450,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kraniki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kaniule pediatryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kaniule pediatryczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kaniule dożylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kaniule dożylne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kaniule z reduktorem ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kaniule z reduktorem ciśnienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw do drenażu opłucnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16160,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do drenażu opłucnej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pojemniki i worki do ssaków ściennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14091,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pojemniki i worki do ssaków ściennych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Worki do moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19960,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Worki do moczu
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Worki do ssaków ściennych i dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60765,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Worki do ssaków ściennych i dreny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pojemniki do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3601,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pojemniki do drenażu
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31280,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Porty i igły do portów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81660,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Porty i igły do portów
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sterylne cewniki do klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3024,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sterylne cewniki do klatki piersiowej
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dreny Redona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1120,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dreny Redona
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Cewniki pediatryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki pediatryczne
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Cewniki Trocar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2640,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki Trocar
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Cewniki pępowinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8370,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki pępowinowe
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Cewniki Foley'a 100% silikonu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12635,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki Foley'a 100% silikonu
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Cewniki Foley'a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5663,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki Foley'a
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zgłębniki dwunastnicze i kanki doodbytnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 628,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgłębniki dwunastnicze i kanki doodbytnicze
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Drainobagi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16050,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Drainobagi
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42762,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Dreny do odsysania pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dreny do odsysania pola operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Dreny i zastawki do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45910,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dreny i zastawki do drenażu
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zestawy do drenażu, sterylne, pakowane w wenętrzny worek foliowy i zewnętrzne opakowanie folia-paier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3564,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do drenażu,sterylne, pakowane w wewnętrzny worek foliowy i zewnętrzne opakowanie folia-papier
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Cewnik Nelatona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 944,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewnik Nelatona
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)