Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-05 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Markach
Miejscowość Marki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578422-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki”.
Zamówienie obejmuje dostawę:
A) następującego sprzętu komputerowego fabrycznie nowego wolnego od wad fizycznych i prawnych:
1) stacjonarnych zestawów komputerowych dla ucznia (komputer + monitor) - 99 sztuk
2) stacjonarnych zestawów komputerowych dla nauczyciela (komputer + monitor) – 8 sztuk
3) monitorów interaktywnych – 10 sztuk, instalacji monitorów we wskazanych przez szkoły salach lekcyjnych
B)Oprogramowania do monitorów interaktywnych -10 licencji,
W ramach dostawy dostawca/wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dwóch szkoleń z obsługi monitora interaktywnego i korzystania z oprogramowania ( w dwóch wskazanych szkołach po 5 godzin dla 15 nauczycieli).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b2d0bc7-c06b-4be4-82d6-7a6d2a157a50
Biuletyn 578422-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Markach
Regon 14122862700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Klonowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Marki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-270
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 771 37 34
Zamawiajacy fax 22 771 35 86
Zamawiajacy email andrzej.motyka@marki.pl
Adres strony url bip.marki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.marki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (kancelaria pok. nr 13)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki
Numer referencyjny WZP.271.30.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki”. Zamówienie obejmuje dostawę: A) następującego sprzętu komputerowego fabrycznie nowego wolnego od wad fizycznych i prawnych: 1) stacjonarnych zestawów komputerowych dla ucznia (komputer + monitor) - 99 sztuk 2) stacjonarnych zestawów komputerowych dla nauczyciela (komputer + monitor) – 8 sztuk 3) monitorów interaktywnych – 10 sztuk, instalacji monitorów we wskazanych przez szkoły salach lekcyjnych B)Oprogramowania do monitorów interaktywnych -10 licencji, W ramach dostawy dostawca/wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dwóch szkoleń z obsługi monitora interaktywnego i korzystania z oprogramowania ( w dwóch wskazanych szkołach po 5 godzin dla 15 nauczycieli).
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1)W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale III.1.3): a)wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie; b)zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Aukcja elektroniczna 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 9 projektu umowy
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)