GuidZP400 |
5b2d0bc7-c06b-4be4-82d6-7a6d2a157a50
|
Biuletyn |
578422-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Markach
|
Regon |
14122862700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Klonowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Marki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-270
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 771 37 34
|
Zamawiajacy fax |
22 771 35 86
|
Zamawiajacy email |
andrzej.motyka@marki.pl
|
Adres strony url |
bip.marki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.marki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (kancelaria pok. nr 13)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki
|
Numer referencyjny |
WZP.271.30.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych oraz monitorów interaktywnych na cele edukacyjne do szkół prowadzonych przez Miasto Marki”.
Zamówienie obejmuje dostawę:
A) następującego sprzętu komputerowego fabrycznie nowego wolnego od wad fizycznych i prawnych:
1) stacjonarnych zestawów komputerowych dla ucznia (komputer + monitor) - 99 sztuk
2) stacjonarnych zestawów komputerowych dla nauczyciela (komputer + monitor) – 8 sztuk
3) monitorów interaktywnych – 10 sztuk, instalacji monitorów we wskazanych przez szkoły salach lekcyjnych
B)Oprogramowania do monitorów interaktywnych -10 licencji,
W ramach dostawy dostawca/wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dwóch szkoleń z obsługi monitora interaktywnego i korzystania z oprogramowania ( w dwóch wskazanych szkołach po 5 godzin dla 15 nauczycieli).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale III.1.3):
a)wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie;
b)zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 9 projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|