GuidZP400 |
873b8413-7bc7-4b5c-8f39-2d24b7cbc65c
|
Biuletyn |
593482-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podlaskie
|
Regon |
050658404
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-888
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 665 45 51
|
Zamawiajacy fax |
85 665 46 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
a) poziom dofinansowania: 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 i 15% z budżetu województwa podlaskiego. Tytuł projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. b) poziom dofinansowania 100% z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 (część unijna 75% , część krajowa 25%). Tytuł projektu: Realizacja Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020. c) poziom dofinansowania: 85% ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 i 15% z budżetu państwa. Tytuł projektu: Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych.”
|
Numer referencyjny |
BZP.272.29.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
1) Część nr 1: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rozwoju Regionalnego.
2) Część nr 2: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich.
3) Część nr 3: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego (e – Zdrowie).
4) Cześć nr 4: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego (SSPWWP).
5) Część nr 5: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Środowiska.
6) Część nr 6: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Zdrowia.
7) Część nr 7: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rozwoju Regionalnego (PIFE).
8) Część nr 8: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki.
9) Część nr 9: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. Wraz z ofertą powinny zostać złożone:
1) OŚWIADCZENIE wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX pkt 3 SIWZ (tj. załączniki nr 4).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ.
3) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że:
zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r. poz. 570, ze zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W zakresie Części nr 1:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada pisemny wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany wraz z uzasadnieniem, na co najmniej 5 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany.
4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
W zakresie Części nr 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada pisemny wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany wraz z uzasadnieniem, na co najmniej 5 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany.
4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
W zakresie Części nr 7:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada pisemny wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany wraz z uzasadnieniem, na co najmniej 5 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany.
4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|