„Przebudowa budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich dla potrzeb utworzenia Dziennego Domu „Senior +” - wyposażenie”

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Gmina Gnojno
Miejscowość Gnojno
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593781-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu „Senior +” w ramach zadania pn. „Przebudowa budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich dla potrzeb utworzenia Dziennego Domu „Senior +” - wyposażenie”
2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedną, kilka lub wszystkie części.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
Część nr 1 - meble;
Część nr 2 - sprzęt AGD i RTV;
Część nr 3 –sprzęt do ćwiczeń;
Część nr 4 –urządzenia medyczne;
Część nr 5 –wertykale;
Część nr 6 –pozostałe wyposażenie.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie winne być zmontowane gotowe do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 A- 1.2 F do SIWZ.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy.
W opisie przedmiotu zamówienia określono wymiary mebli. Podane wymiary należy uznać jako przewidywane i mogą nieznacznie różnić się.
Przewidziana kolorystyka poszczególnych elementów zamówienia zostaną zweryfikowane i uzgodnione z zamawiającym.
W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów, urządzeń, dostawców, producenta, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm i systemów odniesienia prosimy traktować jako informację uściślającą które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanego wyposażenia o wysokich walorach użytkowych. Wyposażenie musi być nowe i wolne od wad fizycznych i jakościowych, zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, winny spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami oraz innymi dokumentami potwierdzającymi, że wyposażenie budynku może być zastosowane i wykorzystywane w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi).
Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b9606d1-28be-4cfa-99ea-7baba50ed3e9
Biuletyn 593781-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gnojno
Regon 29101006200000
Zamawiajacy adres ulica Gnojno
Zamawiajacy adres numer domu 145
Zamawiajacy miejscowosc Gnojno
Zamawiajacy kod pocztowy 28114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413532038
Zamawiajacy fax 413532038
Zamawiajacy email b.wawszczyk@interia.pl
Adres strony url http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera. W przypadku ofert przesyłanych pocztą liczy się data i godzina wpłynięcia ofert do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Przebudowa budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich dla potrzeb utworzenia Dziennego Domu „Senior +” - wyposażenie”
Numer referencyjny IN.I.271.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu „Senior +” w ramach zadania pn. „Przebudowa budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich dla potrzeb utworzenia Dziennego Domu „Senior +” - wyposażenie” 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedną, kilka lub wszystkie części. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: Część nr 1 - meble; Część nr 2 - sprzęt AGD i RTV; Część nr 3 –sprzęt do ćwiczeń; Część nr 4 –urządzenia medyczne; Część nr 5 –wertykale; Część nr 6 –pozostałe wyposażenie. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone wyposażenie winne być zmontowane gotowe do użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 A- 1.2 F do SIWZ. 3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymiary mebli. Podane wymiary należy uznać jako przewidywane i mogą nieznacznie różnić się. Przewidziana kolorystyka poszczególnych elementów zamówienia zostaną zweryfikowane i uzgodnione z zamawiającym. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów, urządzeń, dostawców, producenta, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm i systemów odniesienia prosimy traktować jako informację uściślającą które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanego wyposażenia o wysokich walorach użytkowych. Wyposażenie musi być nowe i wolne od wad fizycznych i jakościowych, zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, winny spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami oraz innymi dokumentami potwierdzającymi, że wyposażenie budynku może być zastosowane i wykorzystywane w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi). Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone w ofercie na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem)
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), formularz asortymentowo -cenowy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa do oferty zobowiązanie podmiotu na załączniku nr 5 do siwz.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 3. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota brutto, bez zmiany kwoty netto. 4. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 5. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6. Wszelkie zmiany treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)