GuidZP400 |
59473d66-53e5-4385-a823-da84c4239eee
|
Biuletyn |
593723-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
ebadura@mnk.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mnkrakow,m,295214,2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu CCTV IP
|
Numer referencyjny |
EP-271-24/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu CCTV IP w o/Gmach Główny.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania) wg podziału wskazanego w rozdziale IV SIWZ.
3. Dostarczone elementy muszą być kompatybilne z rejestratorem CCTV IP 128 kanałów, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Nie dopuszcza się współpracy w technologii ONVIF.
4. Lokalizację kamer i stacji roboczej wskaże Zamawiający po zawarciu umowy.
5. Zamontowany zestaw musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania zdalnego, systemem Kontroli Dostępu i systemem alarmowym. Poprzez kompatybilność rozumie się możliwość podglądu kamer, zgrywania zapisu i wprowadzania zmiany ustawień przy wykorzystaniu sieci LAN / WAN, weryfikację podglądu z kamer przez służbę ochrony.
6. Zamawiający wymaga co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony sprzęt, za wyjątkiem przełącznika sieciowego (zadanie nr 1), którego minimalna gwarancja i rękojmia wynosi 36 miesięcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz parametrami technicznymi określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu (w zakresie zadania nr 1), o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 jeśli wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty minimum dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu sprzętu CCTV IP o wartości minimum 80 000,00 zł netto każde zamówienie. (Uwaga: poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń);
2) dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.:
a) minimum jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora realizacji zamówienia będącą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
b) minimum jedną osobę do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem która posiada:
• uprawnienia SEP do 1kV,
• przeszkolenie w zakresie systemów MDI oraz Profort
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Dokument zawierający imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. Pzp
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz (załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwóch dostaw polegających polegające na dostawie i montażu sprzętu CCTV IP o wartości minimum 80 000,00 zł netto każde zamówienie. (Uwaga: poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń). Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego wynika, że Wykonawca dysponuje:
a) minimum jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora realizacji zamówienia, będącą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
c) minimum jedną osobę do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem która posiada:
• uprawnienia SEP do 1kV,
• przeszkolenie w zakresie systemów MDI oraz Profort
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Informacji
Publicznej MNK informacji z otwarcia ofert
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 7 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy;
2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę,
b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 6 października 2017 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, sala 127
|