GuidZP400 |
8e6b56dc-a8db-47f9-ad39-fa667413b6d8
|
Biuletyn |
593746-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Inowrocław
|
Regon |
59636900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. F. D. Roosevelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 555 250
|
Zamawiajacy fax |
523 555 233
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@inowroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.inowroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.inowroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.inowroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
|
Numer referencyjny |
ZZP.271.1.61.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia, w tym:
a) serwer wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
b) dyski do macierzy QSAN – 8 szt.
c) zewnętrzny napęd taśmowy LTO-6 – 1 szt.
d) taśma LTO-6 – 3 szt.
f) zasilacz awaryjny UPS z kartą sieciową wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
g) oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 1 szt.
2) montaż oraz konfiguracja urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem,
3) instalacja oraz konfiguracja oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych,
4) przeprowadzenie szkolenia dla 2 pracowników Urzędu Miasta z obsługi nowego oprogramowania, o którym mowa w pkt) 3 w liczbie 6 godzin z rozbiciem na 2 dni (po 3 godziny w jednym dniu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zawarte są w zał. nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli i zamontowali serwer wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
- dysponują osobami, które łącznie posiadają wiedzę oraz doświadczenie w zakresie wdrażania i konfiguracji serwerów i oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
2) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 1–2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opis (lub specyfikacja techniczna lub karta katalogowa) oferowanych urządzeń (tj. serwera, dysków do macierzy QSAN, zewnętrznego napędu taśmowego z nośnikami LTO-6, zasilacza awaryjnego UPS z kartą sieciową) oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem ich modelu, symbolu i nazwy producenta, potwierdzający wymagania, określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik na 1a do siwz.
2) pełny protokół z przeprowadzonych testów SPEC lub wydruk ze strony internetowej producenta, potwierdzający wynik procesora w zaoferowanym serwerze.
Zamawiający wymaga, aby procesor w zaoferowanym serwerze uzyskał w testach wydajności SPECint_rate2006 wynik min. 932 pkt (wynik z testów w konfiguracji dwuprocesorowej).
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia (w tym zmiana wysokości podatku VAT), 2) zmiana sposobu i organizacji wykonywania przedmiotu umowy wprowadzona przez Zamawiającego, 3) zmiana terminu realizacji w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub c) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 4) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. 5) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis zmiany i uzasadnienie zmiany. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144. Zamawiający może również zmienić umowę na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|