GuidZP400 |
2a07b4f8-51a3-48b3-847b-a06920f2b0bf
|
Biuletyn |
626574-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
|
Regon |
29580500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Psary, ul. Kaliska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieroszewice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63405
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 7396084, 7396315
|
Zamawiajacy fax |
062 7396084, 7396315
|
Zamawiajacy email |
dpspsary@op.pl
|
Adres strony url |
dpspsary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
dpspsary.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dpspsary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społęcznej w Psarach
|
Numer referencyjny |
DPS.ORA.3430.4.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach od stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku. Rodzaj zamawianych towarów oraz ilośc została określona w załącznikach do Formularza oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10% wartości złożonej oferty
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie kopii polisy OC i oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - kopia polisy
Potwierdzenie (kopię polisy OC), że Wykonawca jest ubezpieczeny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10% wartości złożonej oferty oraz oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia, jeżeli polisa wygasa w trakcie realizacji umowy - Zał. Nr 3 do siwz
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.267,00 zł na całość zamówienia w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości:
Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.520,00 złotych
Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 526,00 złotych
Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 593,00 złotych
Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 509,00 złotych
Część V: Mleka - 880,00 złotych
Część VI: Jaj kurzych - 270,00 złotych
Część VII: Mrożonek - 88,00 złotych
Część VIII: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 41,00 złotych
Część X: Nabiału - 931,00 złotych
Część XI: Masła - 501,00 złotych
Część XII: Artykułów spożywczych - 977,00 złotych
Część XIII Tłuszczy roślinnych - 195,00 złotych
Część XIV: Owoców cytrusowych - 215,00 złotych
Część XV: Owoców suszonych - 21,00 złotych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, która dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji umowy lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą,
c) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w dostawach Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych,
d) jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
e) Ilość zamówionych produktów, wskazanych w poszczególnych częściach Rozdziału III może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20 % w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. (W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych produktów, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza mu podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny).
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres i rodzaj przedmiotu zamówienia został dokładnie określony w Załączniuk nr 1 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu i przetwów drobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 2 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i przetworów rybnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 4 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w Załączniku nr 3 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 5 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku Nr 6 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek i posiłków gotowych mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku Nr 7 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw przetworzonych - kwaszonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów spożywczych została szczegółowo określona w Załączniku nR 8 do formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw przetworzonych - kwaszonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów spożywczych została szczegółowo określona w Załączniku nR 8 do formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15544000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 9 do formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa masła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15530000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku Nr 10 do formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331425-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 11 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tłuszczy roślinnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15412200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 12 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców cytrusowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222210-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 13 do Formularza oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców suszonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15332410-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość zamawianych produktów została szczegółowo określona w załączniku nr 14 do Formularza oferty
|
| |