GuidZP400 |
01050136-7bc3-453b-9d40-d41762041777
|
Biuletyn |
628790-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
25085772900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kępno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
62 782 89 00
|
Zamawiajacy fax |
62 782 89 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@powiatkepno.pl
|
Adres strony url |
www.powiatkepno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkepno.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30/79.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami określonych w SIWZ należy złożyć w kopercie (opakowaniu) , osobiscie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr. 3 Biuro Podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2018-2020 dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
|
Numer referencyjny |
AB.272.22.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostaw tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra i Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r., w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U.z 2016r., poz.1038 z późn.zm.) i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r., w sprawie produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r., poz. 585) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji.
3. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia . Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały czas trwania umowy.
4. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w podziale na rodzaje:
1.Tablice samochodowe jednorzędowe - 30.000 szt.
2.Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 1.000 szt.
3.Tablice motocyklowe – 2.500 szt.
4.Tablice motorowerowe – 2.000 szt.
5.Tablice tymczasowe samochodowe- 300 szt.
6.Tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt.
7.Tablice tymczasowe motorowerowe - 50 szt.
8.Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe - 100 szt.
9.Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe - 50 szt.
10.Tablice indywidulane motocyklowe - 20 szt.
11.Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe - 50 szt.
12.Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe - 20 szt.
13.Tablice zabytkowe motocyklowe - 20 szt.
14.Tablice badawcze 20 szt.
5. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach skazanych przez zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie raz na kwartał.
7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych .Wykonawca może udzielić okresu dłuższego niż okres wymagany
8. Tablice zwyczajne będą dostarczane przez wykonawcę – na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego w terminach;
1) w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
2) w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 50 kompletów tablic) – w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r, - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2016r., poz.1038 z późn.zm.) lub we wcześniej obowiązujących przepisach w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał/wykonuje co najmniej jedną dostawę w ramach której dostarczono tablice rejestracyjne o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. załącznik Nr 4 SIWZ
Uwaga W przypadku umów będących w trakcie realizacji (wykonywanych) zamawiający będzie brał pod uwagę kwotę brutto odnoszącą się do już wykonanej części umowy (dostarczonych tablic) w ramach jednej umowy)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2).
3) Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) SIWZ – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3a) SIWZ (powyżej)
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości, co do jej prawdziwości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r, - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2016r., poz.1038 z późn.zm.) lub we wcześniej obowiązujących przepisach w tym zakresie
Wykonawca wykaże się co najmniej jedną dostawą w ramach której dostarczono tablice rejestracyjne o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 PLN
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. załącznik Nr 4 SIWZ
W przypadku umów będących w trakcie realizacji (wykonywanych) zamawiający będzie brał pod uwagę kwotę brutto odnoszącą się do już wykonanej części umowy (dostarczonych tablic) w ramach jednej umowy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia:
Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca :
1) spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ
2) nie podlega wykluczeniu Załącznik Nr 3 do SIWZ
2. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia
z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1.
5. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1) terminu realizacji umowy – wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron Umowy,
2) pozostałe zmiany:
a) zmiana przepisów prawa na podstawie których realizowana jest umowa,
b) zmiany korzystne dla Zamawiającego
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było powiedzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu faktycznie
wykonanej pracy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|