Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wadowicach Górnych

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych
Miejscowość Wadowice Górne
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635593-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 151121007, 152000000, 32200009, 31425003, 155000003, 156000004, 151311305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerw świątecznych).
Zamówienie składa się z dziewięciu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. IV. Warzywa i owoce, Owoce tropikalne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. IX. Wędliny, Produkty mięsno – wędliniarskie, Produkty wędliniarskie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e677414a-b7d6-48f3-9404-e5b65494c564
Biuletyn 635593-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych
Regon 180877203
Zamawiajacy adres ulica Wadowice Górne
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice Górne
Zamawiajacy kod pocztowy 39-308
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 14 6661020
Zamawiajacy fax 14 6661020
Zamawiajacy email wadowice.zespol@gmail.com
Adres strony url www.pgwg.prv.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny EDUKACJA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgwg.prv.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wadowicach Górnych
Numer referencyjny ZSP.271.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerw świątecznych). Zamówienie składa się z dziewięciu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. IV. Warzywa i owoce, Owoce tropikalne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. IX. Wędliny, Produkty mięsno – wędliniarskie, Produkty wędliniarskie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-10T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: c) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia – nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty (wzór złącznik nr 1 do SIWZ) b) formularz cenowy (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) c) wzór umowy podpisany, parafowany na każdej stronie ( załącznik nr 4 do SIWZ) d) wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Integralną częścią umowy jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta sporządzona i złożona w postępowaniu przetargowym, z tym że pierwszeństwo mają postanowienia w/w umowy. 3. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów żywionych). Zamawiający nie będą ponosili ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie; b) Zamawiający w razie potrzeby zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany w ilości produktów (mniej lub więcej), dokonując zamiany w ramach wymienionego asortymentu danej części, nie przekraczając tym samym ustalonej ogólnej kwoty w umowie na daną część. c) w przypadku zmian przepisów dotyczących żywienia młodzieży lub innych ważnych czynników (np. decyzja Powiatowej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej) Zamawiający zastrzega sobie wynikające z tego zmiany asortymentu towaru. d) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; f) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; g) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; h) do umowy wprowadza się klauzule: • Wykonawca może realizować dostawy wyszczególnione w załączniku nr 5 w cenach jednostkowych niższych lub promocyjnych niż podane w załączniku nr 5 pod warunkiem zachowania asortymentu i nie niższych parametrów, cech jakościowych: składu, smaku, zapachu, wyglądu, przydatności do spożycia, nie mniejszej gramatury produktu, na co Zamawiający wyraża zgodę, z zastrzeżeniem, że zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. • W uzasadnionych przypadkach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się dostarczenia mniejszej/większej gramatury produktu po cenie proporcjonalnie niższej/wyższej do ceny jednostkowej podanej w załączniku nr 5. • Sposób wykonania przedmiotu zamówienia lub termin dostarczenia towaru może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów spożywczych lub wielkości opakowań, Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przez osobę prowadzącą zapotrzebowania dla stołówki szkolnej dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny, równoważny lub w innej wielkości opakowania, w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru z zastrzeżeniem, że termin dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 3 dni. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w następnym dniu po otrzymaniu zapotrzebowania na towar, pisemnie powiadomić upoważnionego pracownika szkoły do przekazywania zamówień Wykonawcy, pod rygorem zastosowania kar umownych. • Klauzule waloryzacji: Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę mięsa, drobiu i wędlin - waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 20% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mięso, drób i wędliny. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę ryb, produktów mrożonych i warzyw mrożonych - waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 20% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących mrożonki. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę warzyw i owoców – waloryzacja cen jednostkowych będzie następowała jeżeli cena warzywa lub owocu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 20% zaoferowanej ceny artykułu waloryzowanego. Ustalenie poziomu waloryzacji odbędzie się o wskaźniki cenowe ustalone z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie lub Warszawa Bronisze odnosząc aktualnie obowiązującą cenę do ceny na jeden dzień przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę produktów mleczarskich - waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 20% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących nabiał. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza waloryzację zaoferowanej ceny na dostawę produktów przemiału ziarna i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych,- waloryzacja cen będzie następowała jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 20% zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w oparciu o średnią cenę z dwóch hurtowni oferujących produkty spożywcze. Ustaloną aktualnie obowiązującą średnią cenę należy odnieść do średnich cen obowiązujących na jeden dzień przed terminem składania ofert w tych hurtowniach. Dobór hurtowni następuje przez wskazanie jednej przez Wykonawcę, drugą wskazuje Zamawiający. 4. Zmiany, o których mowa w pkt 3 Rozdział XXII części niniejszej specyfikacji dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 data 2018-02-02T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mieso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świeży drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konswerwowane, Produkty głęboko mrozone, Warzywa mrożone,Wyroby gotowe garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce, Owoce tropikalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jaja kurze konsumpcyjne swieże klasa A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze, Oleje tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wędliny, Produkty mięsno-wędliniarskie, Produkty wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2018 (z wyłączeniem przerwy świątecznej) i składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w Załączniku nr 5 do specyfikacji i formularz oferty załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wielkości podane w Załączniku nr 5 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Ilość dostaw w tygodniu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)