„Wyposażenie sali edukacyjnej Nadleśnictwa Skrwilno”

Data publikacji 2018-01-10
Data zakończenia 2018-01-18 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Skrwilno
Miejscowość Skrwilno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Fotografie,
  • Sprzęt wystawowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503111-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 223150001, 391621006, 391541007, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie sali edukacyjnej Nadleśnictwa Skrwilno (dostawa i montaż wyposażenia).
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielono na pięć niezależnych od siebie części:
Część nr 1 ,,Dostawa i montaż fototapet i fotoobrazów w sali edukacyjnej”,
Część nr 2 ,,Dostawa elementów wyposażenia sali edukacyjnej”,
Część nr 3 ,,Dostawa i montaż drewnianych elementów ekspozycji w sali edukacyjnej”,
Część nr 4 ,,Dostawa i montaż oświetlenia w sali edukacyjnej”,
Część nr 5 ,,Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego”.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres przewidziany w SIWZ dla tej części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a5f23b5-e1a0-4754-970c-6b8c6b11ac81
Biuletyn 503111-N-2018
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Skrwilno
Regon 91050786100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Skrwilno
Zamawiajacy kod pocztowy 87510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 700 032
Zamawiajacy fax 542 700 032
Zamawiajacy email skrwilno@torun.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.skrwilno.torun.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_skrwilno/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_skrwilno/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nadleśnictwie Skrwilno pokój nr 1 sekretariat.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Leśna 5, 87-510 Skrwilno
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie sali edukacyjnej Nadleśnictwa Skrwilno”
Numer referencyjny S.270.1.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie sali edukacyjnej Nadleśnictwa Skrwilno (dostawa i montaż wyposażenia). 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielono na pięć niezależnych od siebie części: Część nr 1 ,,Dostawa i montaż fototapet i fotoobrazów w sali edukacyjnej”, Część nr 2 ,,Dostawa elementów wyposażenia sali edukacyjnej”, Część nr 3 ,,Dostawa i montaż drewnianych elementów ekspozycji w sali edukacyjnej”, Część nr 4 ,,Dostawa i montaż oświetlenia w sali edukacyjnej”, Część nr 5 ,,Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego”. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres przewidziany w SIWZ dla tej części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej. 3.1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego. 3.2. Zamawiający uzna warunek dot. doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: Dla części nr 1  wykonanie co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie fotoobrazów o wymiarach min. szer. 70cm x wys. min. 100cm w ilości min. 10 szt. wraz z załączeniem dowodów, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.  wykonanie co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie fototapet o łącznej wartości minimum 2 000 PLN brutto każda wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części nr 2  wykonanie co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie modeli roślin i/lub zwierząt i/lub grzybów o łącznej wartości minimum 20 000 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dla części nr 3 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Dla części nr 4 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Dla części nr 5  wykonanie co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie i montażu zestawu audiowizualnego o łącznej wartości minimum 15 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez dostawę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca składa następujące dokumenty:  wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu: d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa następujące dokumenty:  wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione - formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 9 a, b, c, d, e do SIWZ). - pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, - pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, - zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niewiążący wzór zobowiązania o oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym mowa w pkt. 7.1 a) i b) tj. III.3 niniejszego ogłoszenia 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.1. lit. d). tj. III.4 d niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. d). Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.1. lit. d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4. ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się odpowiednio.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części zamówienia nr 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla części zamówienia nr 3 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części zamówienia nr 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części zamówienia nr 5 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank PEKAO S.A. I O/Rypin, nr rachunku: 24 1240 3406 1111 0000 3150 9808 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn.: „Wyposażenie sali edukacyjnej Nadleśnictwa Skrwilno” część zamienia nr ……. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 18.1 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. 18.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej 2 % ceny całkowitej podanej w ofercie z podatkiem VAT w złotych (PLN), Zabezpieczenie powinno być wniesione przed zawarciem umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
IV 4 4 data 2018-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ,,Dostawa i montaż fototapet i fotoobrazów w sali edukacyjnej”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22315000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 5) Część zamówienia nr 1 pn. ,,Dostawa i montaż fototapet i fotoobrazów w sali edukacyjnej” obejmuje:  wydruk fototapet i fotoobrazów o parametrach opisanych w załączniku nr 8a,  wykup licencji wybranych przez Zamawiającego zdjęć,  montaż fototapet i fotoobrazów o parametrach opisanych w załączniku nr 8a. Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 1 zawarty został w zał. nr 8a - opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 ,,Dostawa elementów wyposażenia sali edukacyjnej”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 6) Część zamówienia nr 2 pn. ,,Dostawa elementów wyposażenia sali edukacyjnej” obejmuje:  pomoce dydaktyczne tj. tablice, makiety, modele roślin, grzybów, owadów, zwierząt i innych. Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 2 zawarty został w zał. nr 8b- opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 ,,Dostawa i montaż drewnianych elementów ekspozycji w sali edukacyjnej”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39154100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 7) Część zamówienia nr 3 pn.: ,,Dostawa i montaż drewnianych elementów ekspozycji w sali edukacyjnej” obejmuje:  dostawę drewnianych złożonych elementów sali tj. witryna, ambona, lada, mostek. Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 3 zawarty został w zał. nr 8c- opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 ,,Dostawa i montaż oświetlenia w sali edukacyjnej”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 8) Część zamówienia nr 4 pn.: ,,Dostawa i montaż oświetlenia w sali edukacyjnej” obejmuje:  wykonanie oświetlenia wewnątrz obiektu (37 szt. reflektorów na podwieszanych rampach). Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 4 zawarty został w zał. nr 8d- opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 ,,Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 9) Część zamówienia nr 5 pn.: ,,Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego” obejmuje:  zakup i montaż projektora,  zakup i montaż sprzętu audio,  zakup i montaż stanowiska wizyjnego (telewizor ze stojakiem). Opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 5 zawarty został w zał. nr 8e- opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne.
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)