GuidZP400 |
10b9a671-aa84-4620-8780-6996b5e8522f
|
Biuletyn |
504466-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały różne i odczynniki laboratoryjne stosowane w patomorfologii.
|
Numer referencyjny |
SZP-332-05PN-2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
- Zadanie nr 1. Odczynniki laboratoryjne, kontrole i inne materiały zużywalne do wykonania barwień
immunohistochemicznych, oraz dzierżawa linii technologicznej do barwień
histopatologicznych IHC/ISH (dwa analizatory) – łącznie 62 pozycje w zadaniu
- Zadanie nr 2. Żyletki mikrotomowe do skrawania bloczków parafinowych z tkankami – łącznie 24
opakowania po 50 szt.
- Zadanie nr 3. Parafina histologiczna, granulowana – 100 kg
- Zadanie nr 4. Ksylen – 220 litrów
- Zadanie nr 5. Materiały do histologii - klej do szkiełek – 2,5 litra
- Zadanie nr 6. Zestawy różnych odczynników do wykonywania oznaczeń histochemicznych – 3
pozycje w zadaniu
- Zadanie nr 7. Materiały do histologii - Hematoksylina Mayera 12 litrów, Eozyna Y 12 litrów.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie:
3.1 dot. zadania nr 1- odczynniki i analizatory, zad. nr 6 - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE
3.2 Dotyczy zadania nr 1 – analizatory oraz zad. nr 6 - firmowe materiały informacyjne – katalogi producenta, prospekty, ulotki itp. w których zawarte będą informacje o oferowanym przedmiocie zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 2.
Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości,
1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki laboratoryjne, kontrole i inne materiały zużywalne do wykonania barwień
immunohistochemicznych, oraz dzierżawa linii technologicznej do barwień
histopatologicznych IHC/ISH (dwa analizatory) – łącznie 62 pozycje w zadaniu
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
. Żyletki mikrotomowe do skrawania bloczków parafinowych z tkankami – łącznie 24
opakowania po 50 szt.
. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Parafina histologiczna, granulowana – 100 kg
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ksylen – 220 litrów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do histologii - klej do szkiełek – 2,5 litra
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy różnych odczynników do wykonywania oznaczeń histochemicznych – 3
pozycje w zadaniu
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do histologii - Hematoksylina Mayera 12 litrów, Eozyna Y 12 litrów.
. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV – kod CPV - 33696000-5, 33696100-6, 33696200-7, 33696300-8, 33696500-9, 09221200-6, 24321200-2.
|
| |