1/WSP/ŻYW/18/19

Data publikacji 2018-01-18
Data zakończenia 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Zakład Karny Nowogard
Miejscowość Nowogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Przetworzone owoce i orzechy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507424-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153322903
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dżemu, marmolady i powideł do magazynów jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego (ZK Goleniów, AŚ Szczecin, ZK Stargard, ZK Nowogard, OZ Płoty, ZK Gorzów Wlkp., OZ Słońsk, AŚ Miedzyrzecz).

1. Dżem wieloowocowy – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75100:1994, w opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy)Dżem wieloowocowy w opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 12100 kg
2. Dżem Truskawkowy – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75100:1994, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 9350 kg
3. Marmolada wieloowocowa – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75103:1993, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 12700 kg
4. Powidła śliwkowe – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75103:1993, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 7100 kg

- Podane w opisie nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
-Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. Podane ilości poszczególnych produktów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec pomniejszeniu do 30%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru. Oznacza to, że ostateczny rozmiar zamówienia nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
- Wykonawca przedmiot zamówienia musi dostarczać w zamkniętych, oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach. Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie i adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych produktu, oraz o dacie przydatności do spożycia – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej na własny koszt w dni robocze, w godz. od 8.00 do 12.00. Wykaz jednostek organizacyjnych wraz z adresem dostawy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
- Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia swoim transportem i na własny koszt do magazynu każdej z wymienionych jednostek. Dostawa będzie następować sukcesywnie, wg potrzeb, w terminach podanych przez Zamawiającego – ok. 1 raz w miesiącu, przy czym zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem.
Wymagania dot. gwarancji:
Minimalny termin przydatności do spożycia poszczególnych produktów - nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy.
Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część dostaw podwykonawcom winien wskazać w ofercie (posługując się formularzem ofertowym) te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania swych podwykonawców.
Wymiary bram wjazdowych na teren jednostek:
1) Areszt Śledczy w Międzyrzeczu – szer. 5,8 m, wys. 4,10 m.
2) Zakład Karny w Goleniowie – brama nr 1 (szer. 3,64 m, wys. 4,32 m), brama nr 2 (szer. 3,94 m, wys. 4,32 m).
3) Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim – szer. 4 m, wys. b/o.
4) Oddział Zewnętrzny w Słońsku - szer. 3,40 m, wys. b/o.
5) Zakład Karny w Nowogardzie – Wjazd do Zakładu: brama nr 1 (szer. 3,61 m, wys. 4,06 m), brama nr 2 (szer. 3,34 m, wys. 4,10 m), brama nr 3 (szer. 3,57 m, wys. 4,24 m), przejazd do magazynu żywnościowego brama nr 4 (szer. 3,16, wys. b/o)
6) Oddział Zewnętrzny w Płotach - Wjazd do Zakładu: brama nr 1 (szer. 4 m, wys. 4,12 m), brama nr 2 (szer. 4 m, wys. b/o).
7) Zakład Karny w Stargardzie Szczecińskim – szer. 3,99 m, wys. 4,2 m.
8) Areszt Śledczy w Szczecinie – szer 3,59 m, wys. 4,11 m.

Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6297039-f801-4df0-8837-ec8e07e7b85c
Biuletyn 507424-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny Nowogard
Regon 32041400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowogard
Zamawiajacy kod pocztowy 72200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 326 600
Zamawiajacy fax 914 326 604
Zamawiajacy email dkw_nowogard@sw.gov.pl
Adres strony url WWW.SW.GOV.PL
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny ZAKŁAD KARNY
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny POCZTA TRADYCYJNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZAKŁAD KARNY W NOWOGARDZIE, UL. ZAMKOWA 7, 72-200 NOWOGARD
Nazwa nadana zamowieniu 1/WSP/ŻYW/18/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dżemu, marmolady i powideł do magazynów jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego (ZK Goleniów, AŚ Szczecin, ZK Stargard, ZK Nowogard, OZ Płoty, ZK Gorzów Wlkp., OZ Słońsk, AŚ Miedzyrzecz). 1. Dżem wieloowocowy – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75100:1994, w opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy)Dżem wieloowocowy w opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 12100 kg 2. Dżem Truskawkowy – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75100:1994, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 9350 kg 3. Marmolada wieloowocowa – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75103:1993, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 12700 kg 4. Powidła śliwkowe – produkt musi być zgodny z polską normą PN-A-75103:1993, opakowaniach od 1 kg do 15 kg, (opis opakowania - nazwa producenta, adres producenta, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, waga, oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem, minimalny termin przydatności do spożycia nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy) - w ilości 7100 kg - Podane w opisie nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. -Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. Podane ilości poszczególnych produktów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec pomniejszeniu do 30%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru. Oznacza to, że ostateczny rozmiar zamówienia nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. - Wykonawca przedmiot zamówienia musi dostarczać w zamkniętych, oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach. Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie i adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych produktu, oraz o dacie przydatności do spożycia – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej na własny koszt w dni robocze, w godz. od 8.00 do 12.00. Wykaz jednostek organizacyjnych wraz z adresem dostawy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia swoim transportem i na własny koszt do magazynu każdej z wymienionych jednostek. Dostawa będzie następować sukcesywnie, wg potrzeb, w terminach podanych przez Zamawiającego – ok. 1 raz w miesiącu, przy czym zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem. Wymagania dot. gwarancji: Minimalny termin przydatności do spożycia poszczególnych produktów - nie mniej niż 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część dostaw podwykonawcom winien wskazać w ofercie (posługując się formularzem ofertowym) te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi wobec zamawiającego wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania swych podwykonawców. Wymiary bram wjazdowych na teren jednostek: 1) Areszt Śledczy w Międzyrzeczu – szer. 5,8 m, wys. 4,10 m. 2) Zakład Karny w Goleniowie – brama nr 1 (szer. 3,64 m, wys. 4,32 m), brama nr 2 (szer. 3,94 m, wys. 4,32 m). 3) Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim – szer. 4 m, wys. b/o. 4) Oddział Zewnętrzny w Słońsku - szer. 3,40 m, wys. b/o. 5) Zakład Karny w Nowogardzie – Wjazd do Zakładu: brama nr 1 (szer. 3,61 m, wys. 4,06 m), brama nr 2 (szer. 3,34 m, wys. 4,10 m), brama nr 3 (szer. 3,57 m, wys. 4,24 m), przejazd do magazynu żywnościowego brama nr 4 (szer. 3,16, wys. b/o) 6) Oddział Zewnętrzny w Płotach - Wjazd do Zakładu: brama nr 1 (szer. 4 m, wys. 4,12 m), brama nr 2 (szer. 4 m, wys. b/o). 7) Zakład Karny w Stargardzie Szczecińskim – szer. 3,99 m, wys. 4,2 m. 8) Areszt Śledczy w Szczecinie – szer 3,59 m, wys. 4,11 m. Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 15332290-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-08T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
Zakresie warunkow udzialu ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
Inne dokumenty niewymienione ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W TRAKCIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY UMOWY STRONY DOPUSZCZAJĄ ZMIANY CEN W FORMIE ANEKSU DO UMOWY WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU ZMIANY STAWKI PODATKU VAT, PRZY CZYM ZMIANIE ULEGNIE WYŁĄCZNIE CENA BRUTTO, CENA NETTO POZOSTANIE BEZ ZMIAN.
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CZAS ZAŁATWIENIA REKLAMACJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)