Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną"

Data publikacji 2018-01-23
Data zakończenia 2018-01-31 00:00:00
Instytucja Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508632-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla
Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części:
część 1 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A, stanowiącego wyposażenie:
- pracowni elektrotechniki i elektroniki (sala nr A 101),
- pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala nr A 103),
- pracowni mechatroniki samochodowej/pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej (sala nr A 109)

część 2 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B, stanowiącego wyposażenie pracowni:
- pracownia instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala B 208)
- pracownia montażu układów elektronicznych (sala B 215)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 830cb920-8904-4f2c-9fc5-cbc2aa223d41
Biuletyn 508632-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Regon 7218622400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bobrecka
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 777 213
Zamawiajacy fax 334 777 133
Zamawiajacy email wiz@powiat.cieszyn.pl
Adres strony url bip.powiat.cieszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat.cieszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.cieszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, Starostwo Powiatowe - Kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną"
Numer referencyjny ZP.272.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części: część 1 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A, stanowiącego wyposażenie: - pracowni elektrotechniki i elektroniki (sala nr A 101), - pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala nr A 103), - pracowni mechatroniki samochodowej/pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej (sala nr A 109) część 2 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B, stanowiącego wyposażenie pracowni: - pracownia instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala B 208) - pracownia montażu układów elektronicznych (sala B 215) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) dokument potwierdzający wniesienie wadium, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.1 w zakresie części 1: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), 1.2 w zakresie części 2: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Handlowym w Warszawie S.A. nr 72 1030 1087 0000 0000 8309 6063, z adnotacją „WADIUM – SPRZĘT ELEKTRONICZNY – CZĘŚĆ ……”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą zawarł umową zgodną z treścią projektu umowy, która stanowi załącznik do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV 4 4 data 2018-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A, stanowiącego wyposażenie: - pracowni elektrotechniki i elektroniki (sala nr A 101), - pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala nr A 103), - pracowni mechatroniki samochodowej/pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej (sala nr A 109) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B, stanowiącego wyposażenie pracowni: - pracownia instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala B 208) - pracownia montażu układów elektronicznych (sala B 215) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria przedłużony okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria skrócony termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)