GuidZP400 |
830cb920-8904-4f2c-9fc5-cbc2aa223d41
|
Biuletyn |
508632-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
|
Regon |
7218622400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bobrecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 777 213
|
Zamawiajacy fax |
334 777 133
|
Zamawiajacy email |
wiz@powiat.cieszyn.pl
|
Adres strony url |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, Starostwo Powiatowe - Kancelaria ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną"
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla
Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części:
część 1 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A, stanowiącego wyposażenie:
- pracowni elektrotechniki i elektroniki (sala nr A 101),
- pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala nr A 103),
- pracowni mechatroniki samochodowej/pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej (sala nr A 109)
część 2 – dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B, stanowiącego wyposażenie pracowni:
- pracownia instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala B 208)
- pracownia montażu układów elektronicznych (sala B 215)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
c) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1.1 w zakresie części 1: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych),
1.2 w zakresie części 2: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Handlowym w Warszawie S.A. nr 72 1030 1087 0000 0000 8309 6063, z adnotacją „WADIUM – SPRZĘT ELEKTRONICZNY – CZĘŚĆ ……”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą zawarł umową zgodną z treścią projektu umowy, która stanowi załącznik do SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek A, stanowiącego wyposażenie:
- pracowni elektrotechniki i elektroniki (sala nr A 101),
- pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala nr A 103),
- pracowni mechatroniki samochodowej/pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej (sala nr A 109)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego – pracownie budynek B, stanowiącego wyposażenie pracowni:
- pracownia instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych (sala B 208)
- pracownia montażu układów elektronicznych (sala B 215)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 7 do SIWZ.
|
| |