GuidZP400 |
ee476b07-07fb-4f19-a3e1-c8b76ea0daeb
|
Biuletyn |
510640-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30855400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 626 100
|
Zamawiajacy fax |
632 720 850
|
Zamawiajacy email |
spzozkolo@konin.lm.pl
|
Adres strony url |
www.spzozkolo.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spzozkolo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozkolo.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozkolo.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzenia medycznego - zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodków CPAP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.DŚM-ZP.240.03.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia medycznego – zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u nowordków metodą nCPAP dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie niezbędnego instruktażu w zakresie obsługi wyznaczonemu personelowi.
3. Wymagania, jakie musi spełniać urządzenie w zakresie parametrów technicznych ich funkcji, rodzaju zawierają „Wymagania i parametry techniczne”- załącznik nr 2
4. Oferowany sprzęt winien spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 211).
5. Oferowane urządzenie medyczne musi być fabrycznie nowe, nieużytkowane, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji.
6. Warunki płatności: płatność rozłożona na 10 równych rat płatnych co miesiąc
7. Urządzenie posiada gwarancję: minimalna gwarancja – 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, beż żadnych dodatkowych instalacji i zakupów inwestycyjnych z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych.
9. Zamawiający wymaga, aby autoryzowany serwis zaoferowanego aparatu znajdował się
na terytorium Polski.
10. Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym przeprowadzenie nieodpłatnych przeglądów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Serwis urządzenia winien być wykonany przez wytwórcę lub wskazanego autoryzowanego przedstawiciela.
11. W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamówienie nie wymaga szczegółowych kompetencji i uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenie właściwej terytorialnie jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument składa każdy z wykonawców oddzielnie) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt jest oznaczony znakiem CE, oraz spełnia wymagania ustawy o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U. z 2017r., poz. 211) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz OFERTA,
2. Wymagane parametry techniczne,
3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
5. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-02-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|