GuidZP400 |
65600ecf-86ea-4991-a660-d7c401f86e18
|
Biuletyn |
530127-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Włoszakowice
|
Regon |
411050698
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karola Kurpińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włoszakowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 52 52 999
|
Zamawiajacy fax |
65 53 70 106
|
Zamawiajacy email |
mateusz.mrozinski@wloszakowice.pl
|
Adres strony url |
www.wloszakowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, w ramach Priorytetu 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wloszakowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wloszakowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, sekretariat pokój 104
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu Rozbudowa z przebudową budynku szkoły w Jezierzycach Kościelnych
|
Numer referencyjny |
WRPO.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia w postaci mebli, klimatyzatora oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Biurko nauczyciela o wym. 140x70 cm - 5 szt.
2) Biurko uczniowskie o wym. 80x70 cm - 22 szt.
3) Stolik uczniowski pojedynczy o wym. 70x50 cm – rozmiar 6 (niebieski) - 44 szt.
4) Krzesło uczniowskie – rozmiar 5 - 22 szt.
5) Krzesło uczniowskie – rozmiar 6 - 22 szt.
6) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany - 25 szt.
7) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany z ekoskóry w kolorze czarnym - 4 szt.
8) Krzesło obrotowe jezdne tapicerowane - 5 szt.
9) Szafka o wym. 80 x 60 x 35 cm - 28 szt.
10) Ława nauczycielska o wym. 75 x 50 cm - 2 szt.
11) Stół nauczycielski o wym. 80 x 80 cm - 10 szt.
12) Krzesło nauczycielskie – rozmiar 6 - 20 szt.
13) Szafa schowkowa – wym. min. 193 x 64 x 41 cm - 5 szt.
14) Szafa na ubrania – wym. min. 193 x 90 x 60 cm - 1 szt.
15) Biurko kartotekowe nauczyciela o wym. min. 110 x 64 x 75 cm - 1 szt.
16) Przystawka kartotekowa – wym. min. 55 x 60 x 75 cm - 1 szt.
17) Regał do książek o wym. min. 80 x 30 x 190 cm - 12 szt.
18) Szafka uczniowska podwójna o wym. min. 180 x 30 x 35 cm - 30 szt.
19) Tablica biała tryptyk – wym. min. 340 x 100 cm - 2 szt.
20) Tablica korkowa – wym. 200 x 100 cm - 8 szt.
21) Szafka serwerowa naścienna 9U (RACK 19”) o wymiarach min. 600 x 400 x 465 mm - 1 szt.
22) Aneks kuchenny wraz z montażem – wg załączonego projektu - 1 szt.
23) Roleta okienna materiałowa w kasecie wraz z montażem :
wymiar okna 150 x 210 cm - 5 szt.
180 x 210 cm - 6 szt.
120 x 180 cm - 2 szt.
120 x 250 cm - 1 szt.
24) Klimatyzator - 1 szt.
25) Serwer sprzętowy - 1 szt.
26) Zasilacz awaryjny - 1 szt.
27) Router z zaporą programową - 1 szt.
28) Przełącznik - 1 szt.
29) Komputer typu All-In-One - 24 szt.
30) Monitor interaktywny 65 cali - 3 szt.
31) Drukarka laserowa realizująca wydruk w kolorze - 1 szt.
32) Zestaw (notebook, torba, mysz bezprzewodowa) - 4 szt.
33) Serwerowy System Operacyjny (SSO) - 1 szt.
34) Oprogramowanie antywirusowe w wersji dla szkół - 21 szt.
35) Oprogramowanie chroniące ucznia przed dostępem do szkodliwych treści - 21 szt.
36) Pakiet biurowy - 21 szt.
37) Oprogramowanie do zarządzania klasą - 21 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 3 do 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik Nr 12 do SIWZ).
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) dokumentów potwierdzających wymagane parametry w oferowanych produktach (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwiają potwierdzenie spełniania warunków ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany na dokumencie potwierdzającym parametry oferowanego przedmiotu zamówienia w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry podane w formularzu oferowanego sprzętu.
2) Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych artykułów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony Formularz kalkulacji cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 7 / 8/ 9/ 10 do SIWZ (w zależności, do której części postępowania Wykonawca przystępuje),
3)wypełniony Formularz oferowanego sprzętu sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 3 / 4 / 5 /6 do SIWZ (w zależności, do której części postępowania Wykonawca przystępuje) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji „Formularza oferowanego sprzętu”. W przypadku braku modelu lub nr katalogowego produktu, nazwy producenta lub innych niewypełnionych pozycji formularza oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona.
4)oświadczenie dot. zakupu sprzętu do którego stosuje się stawkę podatku VAT od towarów i usług w wysokości 0% (Załącznik nr 14 do SIWZ),
5) pełnomocnictwa - jeżeli jest to wymagane na podstawie zapisów SIWZ.
6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wzywania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą:
a) zmiany stawki VAT,
b) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
e) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty,
f) zmiana zakresu podwykonawstwa,
g) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcę i wynika tylko i wyłącznie z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2018-03-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli szkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia w postaci mebli do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Biurko nauczyciela o wym. 140x70 cm - 5 szt.
2) Biurko uczniowskie o wym. 80x70 cm - 22 szt.
3) Stolik uczniowski pojedynczy o wym. 70x50 cm – rozmiar 6 (niebieski) - 44 szt.
4) Krzesło uczniowskie – rozmiar 5 - 22 szt.
5) Krzesło uczniowskie – rozmiar 6 - 22 szt.
6) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany - 25 szt.
7) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany z ekoskóry w kolorze czarnym - 4 szt.
8) Krzesło obrotowe jezdne tapicerowane - 5 szt.
9) Szafka o wym. 80 x 60 x 35 cm - 28 szt.
10) Ława nauczycielska o wym. 75 x 50 cm - 2 szt.
11) Stół nauczycielski o wym. 80 x 80 cm - 10 szt.
12) Krzesło nauczycielskie – rozmiar 6 - 20 szt.
13) Szafa schowkowa – wym. min. 193 x 64 x 41 cm - 5 szt.
14) Szafa na ubrania – wym. min. 193 x 90 x 60 cm - 1 szt.
15) Biurko kartotekowe nauczyciela o wym. min. 110 x 64 x 75 cm - 1 szt.
16) Przystawka kartotekowa – wym. min. 55 x 60 x 75 cm - 1 szt.
17) Regał do książek o wym. min. 80 x 30 x 190 cm - 12 szt.
18) Szafka uczniowska podwójna o wym. min. 180 x 30 x 35 cm - 30 szt.
19) Tablica biała tryptyk – wym. min. 340 x 100 cm - 2 szt.
20) Tablica korkowa – wym. 200 x 100 cm - 8 szt.
21) Szafka serwerowa naścienna 9U (RACK 19”) o wymiarach min. 600 x 400 x 465 mm - 1 szt.
22) Aneks kuchenny wraz z montażem – wg załączonego projektu - 1 szt.
23) Roleta okienna materiałowa w kasecie wraz z montażem :
wymiar okna 150 x 210 cm - 5 szt.
180 x 210 cm - 6 szt.
120 x 180 cm - 2 szt.
120 x 250 cm - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż klimatyzatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego klimatyzatora na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Serwer sprzętowy - 1 szt.
2) Zasilacz awaryjny (UPS)- 1 szt.
3) Router z zaporą programową - 1 szt.
4) Przełącznik sieciowy (SWITCH)- 1 szt.
5) Komputer typu All-In-One - 24 szt.
6) Monitor interaktywny 65 cali - 3 szt.
7) Drukarka laserowa realizująca wydruk w kolorze - 1 szt.
8) Zestaw (notebook, torba, mysz bezprzewodowa) - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Serwerowy System Operacyjny (SSO) - 1 szt.
2) Oprogramowanie antywirusowe w wersji dla szkół - 21 szt.
3) Oprogramowanie chroniące ucznia przed dostępem do szkodliwych treści - 21 szt.
4) Pakiet biurowy - 21 szt.
5) Oprogramowanie do zarządzania klasą - 21 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |