Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu Rozbudowa z przebudową budynku szkoły w Jezierzycach Kościelnych

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Gmina Włoszakowice
Miejscowość Włoszakowice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530127-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 397172003, 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia w postaci mebli, klimatyzatora oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Biurko nauczyciela o wym. 140x70 cm - 5 szt.
2) Biurko uczniowskie o wym. 80x70 cm - 22 szt.
3) Stolik uczniowski pojedynczy o wym. 70x50 cm – rozmiar 6 (niebieski) - 44 szt.
4) Krzesło uczniowskie – rozmiar 5 - 22 szt.
5) Krzesło uczniowskie – rozmiar 6 - 22 szt.
6) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany - 25 szt.
7) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany z ekoskóry w kolorze czarnym - 4 szt.
8) Krzesło obrotowe jezdne tapicerowane - 5 szt.
9) Szafka o wym. 80 x 60 x 35 cm - 28 szt.
10) Ława nauczycielska o wym. 75 x 50 cm - 2 szt.
11) Stół nauczycielski o wym. 80 x 80 cm - 10 szt.
12) Krzesło nauczycielskie – rozmiar 6 - 20 szt.
13) Szafa schowkowa – wym. min. 193 x 64 x 41 cm - 5 szt.
14) Szafa na ubrania – wym. min. 193 x 90 x 60 cm - 1 szt.
15) Biurko kartotekowe nauczyciela o wym. min. 110 x 64 x 75 cm - 1 szt.
16) Przystawka kartotekowa – wym. min. 55 x 60 x 75 cm - 1 szt.
17) Regał do książek o wym. min. 80 x 30 x 190 cm - 12 szt.
18) Szafka uczniowska podwójna o wym. min. 180 x 30 x 35 cm - 30 szt.
19) Tablica biała tryptyk – wym. min. 340 x 100 cm - 2 szt.
20) Tablica korkowa – wym. 200 x 100 cm - 8 szt.
21) Szafka serwerowa naścienna 9U (RACK 19”) o wymiarach min. 600 x 400 x 465 mm - 1 szt.
22) Aneks kuchenny wraz z montażem – wg załączonego projektu - 1 szt.
23) Roleta okienna materiałowa w kasecie wraz z montażem :
wymiar okna 150 x 210 cm - 5 szt.
180 x 210 cm - 6 szt.
120 x 180 cm - 2 szt.
120 x 250 cm - 1 szt.
24) Klimatyzator - 1 szt.
25) Serwer sprzętowy - 1 szt.
26) Zasilacz awaryjny - 1 szt.
27) Router z zaporą programową - 1 szt.
28) Przełącznik - 1 szt.
29) Komputer typu All-In-One - 24 szt.
30) Monitor interaktywny 65 cali - 3 szt.
31) Drukarka laserowa realizująca wydruk w kolorze - 1 szt.
32) Zestaw (notebook, torba, mysz bezprzewodowa) - 4 szt.
33) Serwerowy System Operacyjny (SSO) - 1 szt.
34) Oprogramowanie antywirusowe w wersji dla szkół - 21 szt.
35) Oprogramowanie chroniące ucznia przed dostępem do szkodliwych treści - 21 szt.
36) Pakiet biurowy - 21 szt.
37) Oprogramowanie do zarządzania klasą - 21 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 3 do 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65600ecf-86ea-4991-a660-d7c401f86e18
Biuletyn 530127-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Włoszakowice
Regon 411050698
Zamawiajacy adres ulica Karola Kurpińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Włoszakowice
Zamawiajacy kod pocztowy 64-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 52 52 999
Zamawiajacy fax 65 53 70 106
Zamawiajacy email mateusz.mrozinski@wloszakowice.pl
Adres strony url www.wloszakowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, w ramach Priorytetu 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wloszakowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wloszakowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, sekretariat pokój 104
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu Rozbudowa z przebudową budynku szkoły w Jezierzycach Kościelnych
Numer referencyjny WRPO.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia w postaci mebli, klimatyzatora oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Biurko nauczyciela o wym. 140x70 cm - 5 szt. 2) Biurko uczniowskie o wym. 80x70 cm - 22 szt. 3) Stolik uczniowski pojedynczy o wym. 70x50 cm – rozmiar 6 (niebieski) - 44 szt. 4) Krzesło uczniowskie – rozmiar 5 - 22 szt. 5) Krzesło uczniowskie – rozmiar 6 - 22 szt. 6) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany - 25 szt. 7) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany z ekoskóry w kolorze czarnym - 4 szt. 8) Krzesło obrotowe jezdne tapicerowane - 5 szt. 9) Szafka o wym. 80 x 60 x 35 cm - 28 szt. 10) Ława nauczycielska o wym. 75 x 50 cm - 2 szt. 11) Stół nauczycielski o wym. 80 x 80 cm - 10 szt. 12) Krzesło nauczycielskie – rozmiar 6 - 20 szt. 13) Szafa schowkowa – wym. min. 193 x 64 x 41 cm - 5 szt. 14) Szafa na ubrania – wym. min. 193 x 90 x 60 cm - 1 szt. 15) Biurko kartotekowe nauczyciela o wym. min. 110 x 64 x 75 cm - 1 szt. 16) Przystawka kartotekowa – wym. min. 55 x 60 x 75 cm - 1 szt. 17) Regał do książek o wym. min. 80 x 30 x 190 cm - 12 szt. 18) Szafka uczniowska podwójna o wym. min. 180 x 30 x 35 cm - 30 szt. 19) Tablica biała tryptyk – wym. min. 340 x 100 cm - 2 szt. 20) Tablica korkowa – wym. 200 x 100 cm - 8 szt. 21) Szafka serwerowa naścienna 9U (RACK 19”) o wymiarach min. 600 x 400 x 465 mm - 1 szt. 22) Aneks kuchenny wraz z montażem – wg załączonego projektu - 1 szt. 23) Roleta okienna materiałowa w kasecie wraz z montażem : wymiar okna 150 x 210 cm - 5 szt. 180 x 210 cm - 6 szt. 120 x 180 cm - 2 szt. 120 x 250 cm - 1 szt. 24) Klimatyzator - 1 szt. 25) Serwer sprzętowy - 1 szt. 26) Zasilacz awaryjny - 1 szt. 27) Router z zaporą programową - 1 szt. 28) Przełącznik - 1 szt. 29) Komputer typu All-In-One - 24 szt. 30) Monitor interaktywny 65 cali - 3 szt. 31) Drukarka laserowa realizująca wydruk w kolorze - 1 szt. 32) Zestaw (notebook, torba, mysz bezprzewodowa) - 4 szt. 33) Serwerowy System Operacyjny (SSO) - 1 szt. 34) Oprogramowanie antywirusowe w wersji dla szkół - 21 szt. 35) Oprogramowanie chroniące ucznia przed dostępem do szkodliwych treści - 21 szt. 36) Pakiet biurowy - 21 szt. 37) Oprogramowanie do zarządzania klasą - 21 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 3 do 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-05-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik Nr 12 do SIWZ). 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) dokumentów potwierdzających wymagane parametry w oferowanych produktach (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwiają potwierdzenie spełniania warunków ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany na dokumencie potwierdzającym parametry oferowanego przedmiotu zamówienia w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzający parametry podane w formularzu oferowanego sprzętu. 2) Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych artykułów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz kalkulacji cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 7 / 8/ 9/ 10 do SIWZ (w zależności, do której części postępowania Wykonawca przystępuje), 3)wypełniony Formularz oferowanego sprzętu sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 3 / 4 / 5 /6 do SIWZ (w zależności, do której części postępowania Wykonawca przystępuje) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji „Formularza oferowanego sprzętu”. W przypadku braku modelu lub nr katalogowego produktu, nazwy producenta lub innych niewypełnionych pozycji formularza oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona. 4)oświadczenie dot. zakupu sprzętu do którego stosuje się stawkę podatku VAT od towarów i usług w wysokości 0% (Załącznik nr 14 do SIWZ), 5) pełnomocnictwa - jeżeli jest to wymagane na podstawie zapisów SIWZ. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wzywania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 6. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany stawki VAT, b) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, e) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, f) zmiana zakresu podwykonawstwa, g) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcę i wynika tylko i wyłącznie z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia w postaci mebli do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Biurko nauczyciela o wym. 140x70 cm - 5 szt. 2) Biurko uczniowskie o wym. 80x70 cm - 22 szt. 3) Stolik uczniowski pojedynczy o wym. 70x50 cm – rozmiar 6 (niebieski) - 44 szt. 4) Krzesło uczniowskie – rozmiar 5 - 22 szt. 5) Krzesło uczniowskie – rozmiar 6 - 22 szt. 6) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany - 25 szt. 7) Fotel obrotowy jezdny tapicerowany z ekoskóry w kolorze czarnym - 4 szt. 8) Krzesło obrotowe jezdne tapicerowane - 5 szt. 9) Szafka o wym. 80 x 60 x 35 cm - 28 szt. 10) Ława nauczycielska o wym. 75 x 50 cm - 2 szt. 11) Stół nauczycielski o wym. 80 x 80 cm - 10 szt. 12) Krzesło nauczycielskie – rozmiar 6 - 20 szt. 13) Szafa schowkowa – wym. min. 193 x 64 x 41 cm - 5 szt. 14) Szafa na ubrania – wym. min. 193 x 90 x 60 cm - 1 szt. 15) Biurko kartotekowe nauczyciela o wym. min. 110 x 64 x 75 cm - 1 szt. 16) Przystawka kartotekowa – wym. min. 55 x 60 x 75 cm - 1 szt. 17) Regał do książek o wym. min. 80 x 30 x 190 cm - 12 szt. 18) Szafka uczniowska podwójna o wym. min. 180 x 30 x 35 cm - 30 szt. 19) Tablica biała tryptyk – wym. min. 340 x 100 cm - 2 szt. 20) Tablica korkowa – wym. 200 x 100 cm - 8 szt. 21) Szafka serwerowa naścienna 9U (RACK 19”) o wymiarach min. 600 x 400 x 465 mm - 1 szt. 22) Aneks kuchenny wraz z montażem – wg załączonego projektu - 1 szt. 23) Roleta okienna materiałowa w kasecie wraz z montażem : wymiar okna 150 x 210 cm - 5 szt. 180 x 210 cm - 6 szt. 120 x 180 cm - 2 szt. 120 x 250 cm - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż klimatyzatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego klimatyzatora na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Serwer sprzętowy - 1 szt. 2) Zasilacz awaryjny (UPS)- 1 szt. 3) Router z zaporą programową - 1 szt. 4) Przełącznik sieciowy (SWITCH)- 1 szt. 5) Komputer typu All-In-One - 24 szt. 6) Monitor interaktywny 65 cali - 3 szt. 7) Drukarka laserowa realizująca wydruk w kolorze - 1 szt. 8) Zestaw (notebook, torba, mysz bezprzewodowa) - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca określi termin wykonania zamówienia w złożonej ofercie na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego do pracowni szkolnych (komputerowej, matematyczno-fizycznej, przyrodniczej, logopedyczno-pedagogicznej), biblioteki, pokoju nauczycielskiego i holu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jezierzycach Kościelnych, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Serwerowy System Operacyjny (SSO) - 1 szt. 2) Oprogramowanie antywirusowe w wersji dla szkół - 21 szt. 3) Oprogramowanie chroniące ucznia przed dostępem do szkodliwych treści - 21 szt. 4) Pakiet biurowy - 21 szt. 5) Oprogramowanie do zarządzania klasą - 21 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)