Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego dla „Pro- Medica”w Ełku Sp. z o. o.

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534156-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Załącznik Nr 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a0dbb68-831f-4bdb-a08e-eb9ed928a744
Biuletyn 534156-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Regon 51099686100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Baranki
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 621 96 50
Zamawiajacy fax 087 621 96 33
Zamawiajacy email zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
Adres strony url www.promedica.elk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego dla „Pro- Medica”w Ełku Sp. z o. o.
Numer referencyjny 4673 / 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Załącznik Nr 1
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie - że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt jest (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odzieży/obuwia roboczego, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet 1 4 500,00 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Pakiet 2 37 000,00 zł, (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00/100) Pakiet 3 2 400,00 zł, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Pakiet 7 68 000,00 zł, (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100) Pakiet 9 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Pakiet 11 11 700,00 zł, (słownie: jedenaście tysięcy siedemset zł 00/100) Pakiet 13 8 800,00 zł, (słownie: osiem tysięcy osiemset złotych 00/100) Pakiet 14 3 700,00 zł, (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) Deklarację zgodności i Certyfikat jakości tkaniny, zgodny z Polską Normą dla tkaniny oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej, karta parametrów użytkowych tkaniny; Certyfikat zgodności z Polską Normą dla obuwia 20347:2007 oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie z zasadniczym wymagań dla środków ochrony indywidualnej lub certyfikat CIOP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie - że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt jest (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dostawy 1 sztuki odzieży/obuwia roboczego o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet 1 4 500,00 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Pakiet 2 37 000,00 zł, (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00/100) Pakiet 3 2 400,00 zł, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Pakiet 7 68 000,00 zł, (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100) Pakiet 9 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Pakiet 11 11 700,00 zł, (słownie: jedenaście tysięcy siedemset zł 00/100) Pakiet 13 8 800,00 zł, (słownie: osiem tysięcy osiemset złotych 00/100) Pakiet 14 3 700,00 zł, (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Deklarację zgodności i Certyfikat jakości tkaniny, zgodny z Polską Normą dla tkaniny oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej, karta parametrów użytkowych tkaniny; Certyfikat zgodności z Polską Normą dla obuwia 20347:2007 oraz przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005r. w sprawie z zasadniczym wymagań dla środków ochrony indywidualnej lub certyfikat CIOP.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Pakiet 1 - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych 00/100). Pakiet 2 - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Pakiet 3 110,00 zł, (słownie: sto dziesięć złotych 00/100) Pakiet 4 150,00 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 5 50,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 6 520,00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) Pakiet 7 3 200,00 zł, (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Pakiet 8 420,00 zł, (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100) Pakiet 9 2 400,00 zł, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Pakiet 10 130,00 zł, (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 11 570,00 zł, (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 12 40,00 zł, (słownie: czterdzieści złotych 00/100) Pakiet 13 420,00 zł, (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100) Pakiet 14 180,00 zł, (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne: a) 100,00zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostawie, o której mowa w § 3 ust. 4, b) 100,00zł za każde stwierdzone naruszenie tj. dostarczenie towaru niezgodnego z tym zaoferowanym na etapie składania oferty, po dokonaniu weryfikacji o której mowa w § 2 ust. 4, c) w wysokości 20% wartości brutto niezrealizowanej części przedmiotu umowy w przypadku gdy Zamawiający rozwiążę umowę z powodu okoliczności za które odpowiada Wykonawca, d) 100,00zł za każde stwierdzone naruszenie tj. dostarcznie towaru niezgodnego z tabelą rozmiarów zadeklarowaną na etapie składania oferty, po dokonaniu weryfikacji o której mowa w § 2 ust. 4, 2) W przypadku niewykonania przez Wykonawcę zobowiązania określonego w § 2 ust. 3-4 umowy, niezależnie od uprawnienia Zamawiającego w zakresie prawa naliczenia kary umownej określonej w § 5 ust. 1 pkt. b) i d), Zamawiającemu przysługuje prawo naliczania kary umownej określonej w § 5 ust. 1 pkt. a) do czasu wykonania prawidłowego zobowiązania. 3) Okolicznościami, za które odpowiada Wykonawca w rozumieniu § 5 ust. 1 pkt c) umowy jest dwukrotne dostarczenie w partii przedmiotu umowy nie spełniającego ogólnych warunków jakościowych, lub dostarczenie wadliwego przedmiotu umowy lub nie spełniającego celu użytkowego. Wówczas Zamawiający ma prawo wyboru skorzystania z uprawnień: każdorazowo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym lub żądać wymiany wadliwego przedmiotu umowy na niewadliwy w terminie 3 dni roboczych od wezwania. 4) Kary umowne podlegają sumowaniu. Łączna wysokość kar umownych naliczonych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez Wykonawcę nie może przekroczyć 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w § 2 ust. 5 umowy. 5) Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego. 6) Naliczenie kar umownych odbywa się poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o ich potrąceniu z przysługującego Wykonawcy, na podstawie przedłożonej przez niego faktury, wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Odzież - personel lekarski, diagności, farmaceuci, logopedzi, psycholodzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Odzież - personel pielęgniarski, położniczy, opiekun medyczny, ratownik szpitalny, dietetyk, sterylizator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 Odzież – technik analityki medycznej, technik elektroradiologii, terapeuta zajęciowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 Odzież – fizjoterapeuci, technicy fizjoterapii, masażyści
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 Odzież sekretarek, rejestratorek, magazynierów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 Odzież pracownicy gospodarczy (Dz.U.Cz), dezynfektor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 Odzież operacyjna pracownicy bloku operacyjnego, bloku porodowego i OA i IT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 Odzież pracownicy gospodarczy Działu Technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Odzież ratownicy medyczni Dział Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 Obuwie robocze – fizjoterapeuci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 Obuwie robocze – personel szpitalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 Odzież robocza kierowcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 Obuwie robocze – ratownicy medyczni DRMiTS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 Obuwie robocze – blok operacyjny i blok porodowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)