Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy specjalistycznego zestawu komputerowego (stacji roboczej i monitora) do obróbki graficznej modeli trójwymiarowych oraz obsługi drukarek 3D dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji UJ CM.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację specjalistycznego zestawu komputerowego (stacji roboczej i monitora); tj. konfigurację, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę jednej sztuki specjalistycznego zestawu komputerowego (stacja robocza i monitor) dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji UJ CM ul. Medyczna 9; 30-688 Kraków.
2) Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika specjalistycznego zestawu (stacji roboczej i monitora).
3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego.
4) Dostarczenie wraz z dostawą:
- dla stacji roboczej:
a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
c) systemu operacyjnego na płytce CD lub DVD lub kopię na dysku twardym
d) oprogramowania narzędziowego na płytce CD lub DVD;
- dla monitora:
a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
c) oprogramowania instalacyjnego na płytce CD lub DVD;
d) certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności),
5) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na stację roboczą i udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na monitor. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany
6) Zapewnienie dla stacji roboczej i monitora serwisu realizowanego na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez serwis producenta lub przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zapewni zabranie i naprawienie sprzętu przez serwisanta w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/ awarii.
7) W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii stacji roboczej dysk pozostaje u użytkownika.
8) W przypadku trzykrotnej naprawy stacji roboczej lub monitora będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jej/ jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia (stacji roboczej lub monitora) lub jego/ jej elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy.
9) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
10) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy.* parametr dodatkowo punktowany (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
11) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
12) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
13) Oferowany specjalistyczny zestaw komputerowy (stacja robocza i monitor) musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
14) Oferowana stacja robocza i monitor muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226).
15) Oferowany monitor musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR 6.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej oraz musi posiadać wpis w internetowym katalogu eu-energystar.org i/lub energystar.gov.
16) Wykonawca w formularzu oferty musi złożyć oświadczenie potwierdzające, że producent stacji roboczej posiada certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy.
2. Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
6. Termin wykonania zamówienia.
1) Zamówienie musi zostać wykonane w zakładanym terminie do 21 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
|
GuidZP400 |
7fd9e9cf-8e4e-41b8-af3b-3c184f9b2228
|
Biuletyn |
549549-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
|
Regon |
127000040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Św. Anny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-008
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 433 27 29
|
Zamawiajacy fax |
12 398 37 01
|
Zamawiajacy email |
dzp@cm-uj.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa specjalistycznego zestawu komputerowego (stacji roboczej i monitora) do obróbki graficznej modeli trójwymiarowych oraz obsługi drukarek 3D dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji UJ CM.
|
Numer referencyjny |
141.2711.34.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy specjalistycznego zestawu komputerowego (stacji roboczej i monitora) do obróbki graficznej modeli trójwymiarowych oraz obsługi drukarek 3D dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji UJ CM.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację specjalistycznego zestawu komputerowego (stacji roboczej i monitora); tj. konfigurację, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę jednej sztuki specjalistycznego zestawu komputerowego (stacja robocza i monitor) dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji UJ CM ul. Medyczna 9; 30-688 Kraków.
2) Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika specjalistycznego zestawu (stacji roboczej i monitora).
3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego.
4) Dostarczenie wraz z dostawą:
- dla stacji roboczej:
a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
c) systemu operacyjnego na płytce CD lub DVD lub kopię na dysku twardym
d) oprogramowania narzędziowego na płytce CD lub DVD;
- dla monitora:
a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
c) oprogramowania instalacyjnego na płytce CD lub DVD;
d) certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności),
5) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na stację roboczą i udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na monitor. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany
6) Zapewnienie dla stacji roboczej i monitora serwisu realizowanego na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez serwis producenta lub przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zapewni zabranie i naprawienie sprzętu przez serwisanta w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/ awarii.
7) W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii stacji roboczej dysk pozostaje u użytkownika.
8) W przypadku trzykrotnej naprawy stacji roboczej lub monitora będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jej/ jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia (stacji roboczej lub monitora) lub jego/ jej elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy.
9) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
10) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy.* parametr dodatkowo punktowany (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
11) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
12) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy
z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
13) Oferowany specjalistyczny zestaw komputerowy (stacja robocza i monitor) musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
14) Oferowana stacja robocza i monitor muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226).
15) Oferowany monitor musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR 6.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej oraz musi posiadać wpis w internetowym katalogu eu-energystar.org i/lub energystar.gov.
16) Wykonawca w formularzu oferty musi złożyć oświadczenie potwierdzające, że producent stacji roboczej posiada certyfikat ISO 9001:2008 lub nowszy.
2. Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
6. Termin wykonania zamówienia.
1) Zamówienie musi zostać wykonane w zakładanym terminie do 21 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
5504,67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać wykonane w zakładanym terminie do 21 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa - przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych
b) zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj.
1) zmiana terminu wykonania zamówienia wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
2) zmiany postanowień umowy związane ze:
a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
b) zmiany numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie,
c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy,
d) zmiany w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy
3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego,
4) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy,
5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
5. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2018-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|