Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla 3 jednostek oświatowych w ramach programu "Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu" oraz "Przedszkole naszych marzeń - wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu". Zadanie 1 - Przedszkole nr 43 w Zabrzu ul. Klonowa 2 - 2 oddziały; Zadanie 2 - Przedszkole nr 47 w Zabrzu ul. Kalinowa 9a - 1 oddział; Zadanie 3 - Przedszkole nr 49 w Zabrzu ul. Sportowa 42 - 1 oddział

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549329-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- Dla zadania nr 1- zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego, wyposażenia łazienek oraz sprzętu AGD- tj; lodówki wolnostojącej i podblatowej, płyty grzewczej ceramicznej - zgodnie z załącznikiem 1a wyposażenie Przedszkola Nr 43
- Dla zadania nr 2 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1b wyposażenie Przedszkola Nr 47
- Dla zadania nr 3 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1c wyposażenie Przedszkola Nr 49
Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla powyższych przedszkoli.

Przedmiot umowy opisany jest w SIWZ (załącznik nr D kalkulacja ceny), wzorze umowy (załącznik nr 1a,b,c do umowy) oraz dołączonych do ogłoszenia dokumentach (Projekt aranżacji pomieszczeń poszczególnych przedszkoli STWiOR) na podstawie których należy zrealizować zamówienie.
Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad i wyprodukowane nie dawniej, niż 12 miesięcy przed dostawą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7143debd-2950-41fe-a2f4-59a14ecc773b
Biuletyn 549329-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Zabrze
Regon 276255520
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 5-7
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323733537
Zamawiajacy fax 323733516
Zamawiajacy email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony url www.zabrze.magistrat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla dwóch n/w projektów: Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu – projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego – ZIT oraz Przedszkole naszych marzeń - wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu, dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.1. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zabrze.magistrat.pl, zakładka: Urząd Miejski, zakładka: Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zabrze.magistrat.pl, zakładka: Urząd Miejski, zakładka: Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamowień Publicznych ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, II piętro, pokój 219.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla 3 jednostek oświatowych w ramach programu "Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu" oraz "Przedszkole naszych marzeń - wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu". Zadanie 1 - Przedszkole nr 43 w Zabrzu ul. Klonowa 2 - 2 oddziały; Zadanie 2 - Przedszkole nr 47 w Zabrzu ul. Kalinowa 9a - 1 oddział; Zadanie 3 - Przedszkole nr 49 w Zabrzu ul. Sportowa 42 - 1 oddział
Numer referencyjny BZP.271.32.2018.KM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: - Dla zadania nr 1- zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego, wyposażenia łazienek oraz sprzętu AGD- tj; lodówki wolnostojącej i podblatowej, płyty grzewczej ceramicznej - zgodnie z załącznikiem 1a wyposażenie Przedszkola Nr 43 - Dla zadania nr 2 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1b wyposażenie Przedszkola Nr 47 - Dla zadania nr 3 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1c wyposażenie Przedszkola Nr 49 Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla powyższych przedszkoli. Przedmiot umowy opisany jest w SIWZ (załącznik nr D kalkulacja ceny), wzorze umowy (załącznik nr 1a,b,c do umowy) oraz dołączonych do ogłoszenia dokumentach (Projekt aranżacji pomieszczeń poszczególnych przedszkoli STWiOR) na podstawie których należy zrealizować zamówienie. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad i wyprodukowane nie dawniej, niż 12 miesięcy przed dostawą.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia, tj; dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez Dyrektora danego Przedszkola – - Zadanie nr 1 dla Przedszkola Nr 43 - do 8 tygodni od daty podpisania umowy – meble do sal dydaktycznych, wyposażenie łazienek dla dzieci oraz kuchni. Pozostałe wyposażenie - do 11 tygodni od daty podpisania umowy - Zadanie nr 2 dla Przedszkola Nr 47 - do 8 tygodni od daty podpisania umowy - Zadanie nr 3 dla Przedszkola Nr 49 - do 8 tygodni od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się: - Dla Przedszkola Nr 43 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 100 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych lub na wymiar z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Dla Przedszkola Nr 47 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 15 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Dla Przedszkola Nr 49 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 30 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w wyposażenie nie musi być dostarczone w ramach jednej dostawy. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi następujące dokumenty: A) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p.; Zgodnie z art.26 ust.6 Pzp Zamawiający samodzielnie pobiera odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570). B) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi dokumenty: A) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. Jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie wskazać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się: - Dla Przedszkola Nr 43 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 100 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych lub na wymiar z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Dla Przedszkola Nr 47 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 15 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Dla Przedszkola Nr 49 - nie mniej niż jedną wykonaną dostawą o łącznej wartości 30 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie wraz z montażem oraz uruchomieniu w celu korzystania zgodnie z jego przeznaczeniem mebli gotowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w wyposażenie nie musi być dostarczone w ramach jednej dostawy. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać więc informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi: - dla mebli produkowanych seryjnie lub wyposażenia - poprzez karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji, deklarację zgodności CE dla wyposażenia, dokumentację techniczną oferowanych urządzeń; - Dla mebli na zamówienie – poprzez przedstawienie np. w formie fotografii wykonanych wcześniej realizacji o zbliżonym charakterze.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać np. w zobowiązaniu (dokument ten należy złożyć wraz z ofertą): - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1,2,4 p.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r. poz.1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt. 5.5.1 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika -do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia , w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Przedszkole nr 43 w Zabrzu ul. Klonowa 2 - 2 oddziały 2800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100) Zadanie nr 2 - Przedszkole nr 47 w Zabrzu ul. Kalinowa 9 a - 1 oddział 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100) Zadanie nr 3 - Przedszkole nr 49 w Zabrzu ul. Sportowa 42 - 1 oddział 800,00 PLN (słownie: osiemset zł 00/100) Wadium musi zabezpieczyć ofertę na okres 30 dni.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany postanowień umowy: a) terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego : - gdy nastąpią opóźnienia w zakończeniu robót budowlano – instalacyjnych, które spowodują brak możliwości przekazania pomieszczeń Wykonawcy celem montażu i ustawienia wyposażenia w planowanym terminie - wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy; - wystąpienie „siły wyższej” oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie terminy wykonania zastrzeżone w umowie mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy. b) zapłata wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy możliwa jest zmiana warunków zapłaty wynagrodzenia, a w tym między innymi: sposobu, formy i terminu płatności. W przypadku, gdy z danym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na więcej niż jedno zadanie i terminy zakończenia tych zadań będą różne np. z uwagi na wcześniejszą realizację jednego z zadań przez Wykonawcę lub nastąpi przesunięcie terminu wykonania jednego z zadań z przyczyn niezależnych od Wykonawcy możliwa będzie wypłata wynagrodzenia za każde wykonane i odebrane zadanie osobno – wynagrodzenie może zostać wypłacone na pisemny wniosek Wykonawcy i nie wymaga spisania aneksu c) nadzór nad wykonawstwem – zmiany osób wyznaczonych do nadzorowania procesu inwestycyjnego ze strony Zamawiającego i Wykonawcy – za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ. d) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych e) zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja z podwykonawcy – za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ. f) Zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia w przypadku, gdy obecny Wykonawca nie realizuje zadania zgodnie z zapisami umowy lub jego sytuacja prawna lub finansowa lub którego zasoby osobowe lub techniczne nie gwarantują terminowej lub prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia po wyczerpaniu środków przewidzianych w umowie, w przypadku widocznego braku poprawy sytuacji. Zmiana nastąpi na podstawie oświadczenia przesłanego Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający może powierzyć dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia: - partnerowi Konsorcjum, - jednemu z Podwykonawców lub kilku Podwykonawcom na podstawie odrębnych umów za ich zgodą, za kwotę wynagrodzenia zgodnego z kwotą umowną Wykonawcy za dany wykonywany zakres, pomniejszoną o koszt dostaw już wykonanych. - Wykonawcy, którego oferta zajęła drugie lub trzecie miejsce w ocenie ofert na etapie przetargu za jego zgodą. Wartość umowy zostałaby ustalona jako różnica ceny ofertowej pomniejszona o wartości brutto za pozycje już wykonane i powiększona o dodatek, za przejęcie budowy po poprzednim Wykonawcy i udzielenie gwarancji i rękojmi na cały przedmiot umowy, w tym na roboty, materiały i urządzenia wykonane i dostarczone przez pierwotnego Wykonawcę. Kwota brutto dodatku zostałaby ustalona w drodze negocjacji i nie mogłaby przekraczać 50% różnicy ceny podaną w ofercie Wykonawcy, z którym Zamawiający chce zawrzeć umowę a ceną podaną w kolejnej ofercie. Wykonawca z którym miałaby być podpisana umowa musi wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, g) Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego sprzętu lub produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy, właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany – zmiana nie wymaga spisania aneksu. W takim przypadku wszelkie prace dostosowujące pomieszczenie do montażu nowego wyposażenia obciążają Wykonawcę, h) w przypadku braku pomieszczeń na dostarczane meble dla dzieci przedszkolnych jest to podstawą do spisania aneksu terminowego, wynagrodzenie w tym przypadku pozostanie bez zmian.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla dwóch n/w projektów: Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu – projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego – ZIT oraz Przedszkole naszych marzeń - wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu, dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.1. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla 3 jednostek oświatowych w ramach programu „Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu” oraz „Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu”. Zadanie nr 1 - Przedszkole nr 43 w Zabrzu ul. Klonowa 2 - 2 oddziały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - dla Zadania nr 1 dla Przedszkola Nr 43 - do 8 tygodni od daty podpisania umowy – meble do sal dydaktycznych, wyposażenie łazienek dla dzieci oraz kuchni. Pozostałe wyposażenie - do 11 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Dla zadania nr 1 - zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego, wyposażenia łazienek oraz sprzętu AGD- tj; lodówki wolnostojącej i podblatowej, płyty grzewczej ceramicznej - zgodnie z załącznikiem 1a wyposażenie Przedszkola Nr 43 Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla powyższych przedszkoli. Przedmiot umowy opisany jest w SIWZ (załącznik nr D kalkulacja ceny), wzorze umowy (załącznik nr 1a do umowy) oraz dołączonych do ogłoszenia dokumentach (Projekt aranżacji pomieszczeń poszczególnych przedszkoli STWiOR) na podstawie których należy zrealizować zamówienie. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad i wyprodukowane nie dawniej, niż 12 miesięcy przed dostawą.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla 3 jednostek oświatowych w ramach programu „Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu” oraz „Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu”. Zadanie nr 2 - Przedszkole nr 47 w Zabrzu ul. Kalinowa 9 a - 1 oddział
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dla zadania nr 2 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1b wyposażenie Przedszkola Nr 47 Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla powyższych przedszkoli. Przedmiot umowy opisany jest w SIWZ (załącznik nr D kalkulacja ceny), wzorze umowy (załącznik nr 1b do umowy) oraz dołączonych do ogłoszenia dokumentach (Projekt aranżacji pomieszczeń poszczególnych przedszkoli STWiOR) na podstawie których należy zrealizować zamówienie. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad i wyprodukowane nie dawniej, niż 12 miesięcy przed dostawą.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla 3 jednostek oświatowych w ramach programu „Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu do realizacji programu” oraz „Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu”. Zadanie nr 3 - Przedszkole nr 49 w Zabrzu ul. Sportowa 42 - 1 oddział
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dla zadania nr 3 – zakup fabrycznie nowych mebli oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z załącznikiem 1c wyposażenie Przedszkola Nr 49 Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla powyższych przedszkoli. Przedmiot umowy opisany jest w SIWZ (załącznik nr D kalkulacja ceny), wzorze umowy (załącznik nr 1c do umowy) oraz dołączonych do ogłoszenia dokumentach (Projekt aranżacji pomieszczeń poszczególnych przedszkoli STWiOR) na podstawie których należy zrealizować zamówienie. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad i wyprodukowane nie dawniej, niż 12 miesięcy przed dostawą.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)