DOSTAWA OPATRUNKÓW - DOGRYWKA

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550072-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków - DOGRYWKA w podziale na 9 zadań zgodnie z FORMULARZEM ASORTYMENTOWO-CENOWYM – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w zadaniach 1-9 – załącznik nr 1 do SIWZ.
2.1. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
2.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu umowy określają dodatkowo warunki umowne – będący załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”.
3. Wymagany termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy do Zamawiającego.
4. Termin dostawy – maksymalnie 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego.
5. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zmówienia do wyznaczonego Magazynu Apteki Szpitala.
7. Preparat będący wyrobem medycznym musi odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2017r., poz. 211 ze zm.) i stanowić wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy, tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności.
8. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyłącznie przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty rejestracyjne, w szczególności certyfikaty, atesty i dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym do stosowania przez podmioty prowadzące działalność leczniczą, deklaracje zgodności oraz spełniać wymagania norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie, dotyczącym wyrobów medycznych stosowanych przez podmioty lecznicze. Zamawiający nie żąda załączania do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych przez Zamawiającego norm, jednak na potwierdzenie powyższych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego.
9. Zaoferowane wyroby chirurgiczne inwazyjne muszą posiadać klasę sterylności II A reguła 7 (jeżeli dotyczy).
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek lub/i też kart technicznych producenta oferowanych produktów, lub/i potwierdzenia wynikami badań przez producenta, że produkt spełnia wymagania, parametry lub/i oświadczenia producenta o spełnianiu wymagań SIWZ/posiadaniu przez oferowany produkt przez Wykonawcę parametrów deklarowanych w ofercie.
1) Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
2) W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Wymagania: Każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji, nr katalogowy, seria, data ważności, REF.
3) Próbka ma być taka jak asortyment zaoferowany w niniejszym postępowaniu przetargowym.
4) Uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą. Do oferty należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89124dee-74ed-432a-ac66-de441cd3b6e8
Biuletyn 550072-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.wroc.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Dział Umów i Zamówień Publicznych (I piętro w Budynku J, pokój nr 15)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Dział Umów i Zamówień Publicznych (I piętro w Budynku J, pokój nr 15)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA OPATRUNKÓW - DOGRYWKA
Numer referencyjny PN 45/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków - DOGRYWKA w podziale na 9 zadań zgodnie z FORMULARZEM ASORTYMENTOWO-CENOWYM – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w zadaniach 1-9 – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.1. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu umowy określają dodatkowo warunki umowne – będący załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”. 3. Wymagany termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy do Zamawiającego. 4. Termin dostawy – maksymalnie 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. 5. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zmówienia do wyznaczonego Magazynu Apteki Szpitala. 7. Preparat będący wyrobem medycznym musi odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2017r., poz. 211 ze zm.) i stanowić wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy, tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności. 8. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyłącznie przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty rejestracyjne, w szczególności certyfikaty, atesty i dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym do stosowania przez podmioty prowadzące działalność leczniczą, deklaracje zgodności oraz spełniać wymagania norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie, dotyczącym wyrobów medycznych stosowanych przez podmioty lecznicze. Zamawiający nie żąda załączania do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych przez Zamawiającego norm, jednak na potwierdzenie powyższych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego. 9. Zaoferowane wyroby chirurgiczne inwazyjne muszą posiadać klasę sterylności II A reguła 7 (jeżeli dotyczy). 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek lub/i też kart technicznych producenta oferowanych produktów, lub/i potwierdzenia wynikami badań przez producenta, że produkt spełnia wymagania, parametry lub/i oświadczenia producenta o spełnianiu wymagań SIWZ/posiadaniu przez oferowany produkt przez Wykonawcę parametrów deklarowanych w ofercie. 1) Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. 2) W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Wymagania: Każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji, nr katalogowy, seria, data ważności, REF. 3) Próbka ma być taka jak asortyment zaoferowany w niniejszym postępowaniu przetargowym. 4) Uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą. Do oferty należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 32750,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Kserokopia zezwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) Kserokopia zezwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. 6) oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. Poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia Formularz asortymentowo-cenowy– załącznik nr 1 do SIWZ – w zakresie w jakim składana jest oferta. 2) Wymóg dotyczy ZADANIA 2 i ZADANIA 3 (dla pozostałych ZADAŃ na żądanie Zamawiającego): Odpowiednie katalogi producenta(zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ w zależności, na które zadania zostanie złożona oferta. Jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączy karty techniczne producenta oferowanych produktów lub wyniki badań producenta. UWAGA: Każdy dokument powinien być opisany, jakiego zadania ( w tym pozycji) z załącznika nr 1 do SIWZ dotyczy. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany wyrób tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach. 3) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiająca lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. O opłacie skarbowej (TJ Dz. U. z 2015r. poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 5) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekaże w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III); b) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); c) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. d) odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych do oferty należy załączyć świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów klasy IIa reguła 7 (jeżeli dotyczy). e) karty techniczne lub wyniki badań producenta. f) w przypadku, gdy z opisu zaoferowanego produktu i/lub dokumentów załączonych do oferty nie wynika jednoznacznie, że zaoferowany produkt spełnia wymagania niniejszej SIWZ, Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek, w celu potwierdzenia że zaoferowany produkt odpowiada SIWZ zarówno pod względem opisu i/lub opakowania jeżeli jest wymagane.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek lub/i też kart technicznych producenta oferowanych produktów, lub/i potwierdzenia wynikami badań przez producenta, że produkt spełnia wymagania, parametry lub/i oświadczenia producenta o spełnianiu wymagań SIWZ/posiadaniu przez oferowany produkt przez Wykonawcę parametrów deklarowanych w ofercie. 1) Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia. 2) W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Wymagania: Każda próbka opatrzona będzie etykietą producenta zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w języku polskim, sposób sterylizacji, nr katalogowy, seria, data ważności, REF. 3) Próbka ma być taka jak asortyment zaoferowany w niniejszym postępowaniu przetargowym. 4) Uwaga: próbki mają być opisane numerem zadania (w tym pozycji), którego dotyczą. Do oferty należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1)       zaprzestania produkcji  przez  producenta   i  wprowadzenia  asortymentu zamiennego, w cenie  nie wyższej  niż  zaoferowana w przetargu - pod warunkiem  przesłania próbek nowego  asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że  spełnia on wymagania Zamawiającego i uzyskania jego akceptacji. 2)     zmiany postanowień  zawartej   umowy, w przypadku  gdy  Wykonawca, którego  oferta została  wybrana, zaoferuje ceny    zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze   niż zaoferował  w  ofercie, 3)       zmiany numerów katalogowych, zmiany konfekcjonowania  towaru  przy czym cena  jednostkowa nie może   ulec zmianie, 4)     zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zastanie dopuszczony nowy, równoważny produkt  o niższej cenie, 5)     zmiany cen jednostkowych opakowań towaru objętych  umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności  w stosunku do ceny objętej umową, 6)     w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, wydłużenie jej terminu realizacji do momentu wykorzystania wartości. 7)     zmiany cen w umowie w przypadku zmiany stawki VAT. Zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmieniona. 8)     Zmiany cen urzędowych (jeżeli dotyczy).
IV 6 1 srodki ochrony 1. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (TJ: Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), Wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje, nie później niż w terminie składania wniosków lub ofert (art. 8 ust.3 Ustawy)  2. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone  informacje. 3. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące Tajemnicą Przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie, z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. 5. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje obejmujące: nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, cenę oferty, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski.  Oferty muszą być złożone w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymogami SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7942,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, kwadratowy - zgodnie ze szczegółowym opisem i wymaganiami, w rozmiarach, j.m. i zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 (A,B)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4342,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną - zgodnie ze szczegółowym opisem, wymaganiami, dodatkowymi kryteriami, w j.m., zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 805,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska elastyczna tkana - zgodnie ze szczegółowym opisem, wymaganiami i dodatkowymi kryteriami, w rozmiarach, j.m., zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 136,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepiec włókninowy - zgodnie ze szczegółowym opisem i wymaganiami, w rozmiarze, j.m., zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 52
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12090,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy - zgodnie ze szczegółowym opisem i wymaganiami, w j.m., zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta z włókniny trójwarstwowej - zgodnie ze szczegółowym opisem, o gramaturze, w rozmiarze, w j.m. , zapotrzebowaniu określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 211,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta jałowa z włókniny trójwarstwowej - zgodnie ze szczegółowym opisem, gramatura, rozmiar, j.m., zapotrzebowanie - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5278,92
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do wkłucia centralnego - zgodnie ze szczegółowym opisem, w tym wymaganym składem produktu, j.m. , zapotrzebowanie - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1903,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do znieczulenia przewodowego - zgodnie ze szczegółowym opisem, w tym opisem wymaganego składu zestawu, w j.m., zapotrzebowaniu - określonych w zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 2,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)